petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Yeni Arkadaşımız

Konusu 'Muhabbet Kuşu Cins, Irk ve Yaş Belirleme' forumundadır ve onurcanylmaz tarafından 10 Haziran 2014 başlatılmıştır.

  1. onurcanylmaz
    Çevrimdışı

    [​IMG]
    [​IMG]

    yeni arkadaşımız bakalım muhabbet kuşumla anlaşacaklarmı
    bu arada yaşı türü ve cinsiyeti hakkında yorumu olan varmı
     
  2. Fatih BUYURUCU
    Çevrimdışı

    Fatih BUYURUCU Active Member

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.324
    Beğenileri:
    3
    Hayırlı olsun. Sultan papağanıyla anlaşan muhabbet görmüştüm darısı sizinkinin başına gelişmeleri yazarsınız :)
     
  3. onurcanylmaz
    Çevrimdışı

    bakalım suan muhabbet biraz kızgın içeri giremiyo bu benim yuvamı sahiplendi diye ama sözlü çatışma var saldırı vs yok :D arada ufak sürtüşmeler var tabi
     
  4. Fatih BUYURUCU
    Çevrimdışı

    Fatih BUYURUCU Active Member

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.324
    Beğenileri:
    3
    Bence korkuyo olabilir boyundan dolayı bu arada türüne papağanın
     
  5. onurcanylmaz
    Çevrimdışı

    yeşil papagan yani pakistan papaganı
     
  6. Fatih BUYURUCU
    Çevrimdışı

    Fatih BUYURUCU Active Member

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.324
    Beğenileri:
    3
    Anladım hocam gelişmeleri takip edeceğim buradan kolay gelsin :)
     
  7. onurcanylmaz
    Çevrimdışı

    daha ilk günleri ilk 1 yada 2 hafta boyle kalcaklar duruma gore salmaya baslıcam 2. hafta sonunda bakalım ya anlasıcaklar yada dayak yicekler benden yani kacar yolları yok bu arada mubişte 3.5 aylık filan digeride kucuk 3 aylık civarı yakın zamanda ötmeye başlarsa video da çekip paylaşırım
     
  8. Fatih BUYURUCU
    Çevrimdışı

    Fatih BUYURUCU Active Member

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.324
    Beğenileri:
    3
    Ya hiç bir şekilde anlaşamazlarsa :)
     
  9. onurcanylmaz
    Çevrimdışı

    ozaman muhabbet salonda durur zaten kafesi hep acıktı kapısı yem ve uyku icin icine giren bi tip suan yan yana duruyolar arada sadece tel var uyku saati geldi ya biliyolar
     
  10. sampiyon
    Çevrimdışı

    sampiyon Guest

    ne oldu kardeşim kuşlar alıstılar mı :D
     
  11. guvenmat
    Çevrimdışı

    guvenmat Guest

    papağanı ne kadara aldınız [MENTION=7385]ONURCAN[/MENTION]yılmaz
     
    #11 guvenmat, 11 Haziran 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 11 Haziran 2014
  12. onurcanylmaz
    Çevrimdışı

    140 a aldım pet shop tan internetteki bilgiler ve petshop un dedigine gore yaşı küçük ama emin olamıyorum gidip başka bi pet shop a sorcam degilse degiştircem cunku muhabbetlere gore yaşları uzun oldugu icin yetişkinlerin alışması cok zor oluyo.
    kuşlarda pek bi didişme yok papagan iyice meraklanmaya başladı sürekli onu inceliyo

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:52 -->-> Daha önceki mesaj 22:51 --

    yaş tahmini hakkında bilgin varmı?
     

Sayfayı Paylaş