petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

yeni kuşum ve eğitim

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve ismail kaan tarafından 12 Eylül 2013 başlatılmıştır.

  1. ismail kaan
    Gizli

    S.a arkadaşlar benim kuşum küçük yeğenim yüzünden kaçtı :( ve yeni kuş aldım pazar günü, eve alışması için 2 gün bekledim ve dün eğitime başladı aslında ilk geldiğinden beri az az alıştırmaya çalıştım ama asıl eğitim iki gündür , parmağımla yem uzatıyorum az çekingen bi tavırla alıp yiyo elimi yavaşça kafese soktuğumdada korkmuyo tabi yavaş olmak kaydıyla az bi ihsal durumu var tedavi ettim ama yapışmışlığını dün almama izin verdi iyiyiz,dokunmama müsade var yani :) sizce eğitimi hızlandırmak ve daha iyi arkadaş olmamız için tavsiyelerinizi istiyorum not :KAFANIZI ŞİŞİRDİM KUSURA BAKMAYIN :)
     
  2. Cengiz ŞENEL
    Çevrimdışı

    Cengiz ŞENEL New Member
    Altın Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    522
    Beğenileri:
    0
    Forumda gerekli bilgiler mevcut, şimdilik böyle devam et.
     
  3. Esra
    Gizli

    Esra Guest

    bende bugun yenı aldım benımkıde dun kaçtı :( bu aldıgım ondan braz daha kucuk 60 gunluk felan ve elden korkmuyo yem henuz vermedım bende yarından ıtıbaren baslıcam egıtımıne dıger kusumda yaptıgım tek sey elımden yedırmek ve konuşmakdı bunada aynısını uyguluycam. sende böyle devam et bence bıde konuş kuş gercekden sevıldıgını hissedip seven kıısıye daha cok geliyo :)
     
  4. Sinan Altın
    Gizli

    Bence ilk olarak cam açıkken asla kafesin kapısını açmayın belli olmaz sakin durur ama anlayamadan kaçar :) bir müddet dışarı çıkarmayın kafeste parmagınıza gelmesini saglayın dışarı çıkardıgınızda bir süre sonra dışardada gelir :)
     

Sayfayı Paylaş