petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Yumurta yeme

Konusu 'Muhabbet Kuşu Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve Muammer KONUK tarafından 25 Ocak 2013 başlatılmıştır.

  1. Muammer KONUK
    Çevrimdışı

    Muammer KONUK New Member

    Katılım:
    25 Ocak 2013
    Mesajlar:
    886
    Beğenileri:
    0
    Çiftlerimden birisi eşiyle anlaşsada yavru yapmıyorlardı bende boşta bekleyen bir dişiyle anlaşırlar diye bir araya koymuştum 11. günde yumurtladı (23/01/2013) bugünde 2. yumurtayı yapmış fakat yumurtalardan birisini kırıp birazını yemiş neden olabilir? Verdiğim mamaya sürekli yumurta kabuğu koyuyorum, kumu var, kalamar kemiği de var.
     
  2. muhabbetkusu
    Çevrimdışı

    muhabbetkusu Administrator
    Yönetici Administrator

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.084
    Beğenileri:
    11
    Muammer abi yumurtayı kırıp yeme nedeni o yumurta boşmuş ve o yüzden kırıp yemiş.
     
  3. Muammer KONUK
    Çevrimdışı

    Muammer KONUK New Member

    Katılım:
    25 Ocak 2013
    Mesajlar:
    886
    Beğenileri:
    0
    sağolasın kardeş, bu arada forumumuz hayırlı olsun ellerinize sağlık.
     
  4. muhabbetkusu
    Çevrimdışı

    muhabbetkusu Administrator
    Yönetici Administrator

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.084
    Beğenileri:
    11
    Rica ederim Muammer abim, Allah razı olsun çok teşekkür ederim abi :)
     
  5. Muammer KONUK
    Çevrimdışı

    Muammer KONUK New Member

    Katılım:
    25 Ocak 2013
    Mesajlar:
    886
    Beğenileri:
    0
    Haklısın Muhammet kardeş boş olduğu için yemiş demekki, şuan 3 yumurta daha yaptı ve diğer çiftimi de dinlendirmek istediğim için onun yaptığı iki yumurtayıda altına koydum şimdi 5 yumurtada yatıyo.
     
  6. GÖKHAN GENÇ
    Çevrimdışı

    GÖKHAN GENÇ New Member

    Katılım:
    17 Ocak 2013
    Mesajlar:
    576
    Beğenileri:
    0
    muammer bey kandemir abi sizin öz abinizmi oluyor ali abi sayesinde tanıştık.senin beyaz yavrulardan dişi varsa talibim haberin ola.
     
  7. Muammer KONUK
    Çevrimdışı

    Muammer KONUK New Member

    Katılım:
    25 Ocak 2013
    Mesajlar:
    886
    Beğenileri:
    0
    Evet öz abim, yeni yuvadan atlıyor yavrular ancak hepsinin sahibi var. Üçüncü kuluçkası olduğundan 15 gün 1 ay dinlendirecem.
    Bu arada abim senden yeşil bi çift almıştı, daha önceden yavru yapmışmıydı.
     
  8. GÖKHAN GENÇ
    Çevrimdışı

    GÖKHAN GENÇ New Member

    Katılım:
    17 Ocak 2013
    Mesajlar:
    576
    Beğenileri:
    0
    çekoslavak çiftmiydi .sanada gönderdik bitakım
     
  9. Muammer KONUK
    Çevrimdışı

    Muammer KONUK New Member

    Katılım:
    25 Ocak 2013
    Mesajlar:
    886
    Beğenileri:
    0
    Dişide erkek de yeşil bi çift geçen yıl nisan mayıs gibi almışlardı.Yeşil dişinin fotoğrafını eklemiştim. Erkek nedense öldü.
     
  10. GÖKHAN GENÇ
    Çevrimdışı

    GÖKHAN GENÇ New Member

    Katılım:
    17 Ocak 2013
    Mesajlar:
    576
    Beğenileri:
    0
    doğrudur yeşil takım dişi den alınmıştı yavru bide dumanlı gbi bi renkde verdim abine onları neyaptı acaba çift
     
  11. Muammer KONUK
    Çevrimdışı

    Muammer KONUK New Member

    Katılım:
    25 Ocak 2013
    Mesajlar:
    886
    Beğenileri:
    0
    çekleri mi diyorsun?
     
  12. GÖKHAN GENÇ
    Çevrimdışı

    GÖKHAN GENÇ New Member

    Katılım:
    17 Ocak 2013
    Mesajlar:
    576
    Beğenileri:
    0
    yok sonra bi çift daha verdim ona onlardan bahsediyorum dumanlı gbi
    renk
     
  13. Muammer KONUK
    Çevrimdışı

    Muammer KONUK New Member

    Katılım:
    25 Ocak 2013
    Mesajlar:
    886
    Beğenileri:
    0
    Abimdeki kuşların hepsini ben aldım, hepsinin resimlerini eklemiştim. dişisi dediğin gibi dumanlı gibi erkek yeşil var.
     
  14. GÖKHAN GENÇ
    Çevrimdışı

    GÖKHAN GENÇ New Member

    Katılım:
    17 Ocak 2013
    Mesajlar:
    576
    Beğenileri:
    0
    resimleri nereye ekledin.benm bahsettiğim erkek dişide aynı renk
     
  15. Muammer KONUK
    Çevrimdışı

    Muammer KONUK New Member

    Katılım:
    25 Ocak 2013
    Mesajlar:
    886
    Beğenileri:
    0
    Yeşil erkek öldü dişi kaldı tek.
     
  16. Muammer KONUK
    Çevrimdışı

    Muammer KONUK New Member

    Katılım:
    25 Ocak 2013
    Mesajlar:
    886
    Beğenileri:
    0
    akşam evde yeşil çiftin ve gri olan kuşun resimlerini ayrıca atarım buraya.
     
  17. GÖKHAN GENÇ
    Çevrimdışı

    GÖKHAN GENÇ New Member

    Katılım:
    17 Ocak 2013
    Mesajlar:
    576
    Beğenileri:
    0
    tamamdır olur bakarım
     
  18. Muammer KONUK
    Çevrimdışı

    Muammer KONUK New Member

    Katılım:
    25 Ocak 2013
    Mesajlar:
    886
    Beğenileri:
    0
    Yeşil çiftim erkeği öldü.

    [​IMG]

    Bunlarda diğer çiftim.
    [​IMG]
     
  19. Ali KOÇAK
    Çevrimdışı

    muammer sendeki yeşiller gökhandan gelmişti erkeği ölen.gökhanın dediği bulut renkliler çok güzeldi ama gitti abin vermişti onları.
     
  20. Muammer KONUK
    Çevrimdışı

    Muammer KONUK New Member

    Katılım:
    25 Ocak 2013
    Mesajlar:
    886
    Beğenileri:
    0
    Erkeği ölen dişiyi ikinci resimdeki çiftin erkeğin yanına attım 10. günde yumurtladı, şimdi altında 7 yumurtası var.
     

Sayfayı Paylaş