#muhabbet kuşu

  1. F

    Muhabbet kuşum ayağını ısıryor

    Muhabbet kuşum ayağını ısırıyor ve ısırken değişik sesler çıkartıyor
  2. C

    Muhabbet kuşları evde tek kalıcak

    Merhaba 1 dişi 1 erkek muhabbet kuşlarım var. 1 hafta şehir dışında olacağım. Kuşların yeri değişmesin diye evde bırakmayı düşünüyorum ama bikaç günde bir bakmaya gelecekler bakımı, beslenmesi için kontrol gibi. Evde bıraksam sorun olur mu yoksa başkasına mı bırakayım bi haftalık sizce ???
  3. U

    Muhabbet kusumun ayak sevgisj

    Muhabbet kuşum gayet cana yakın oynamayı sever ama nedense çıplak ayak gördümü hemen üstüne atlayıp kemirmeye başlıyor
  4. U

    KUŞUMUN YEDİĞİ ŞEYLER

    Merhabalar kuşuma bugün dal darı aldım ama fazla seviyorlar malum eğer fazla yerse zarari dokunur mu acaba kilo aldırıyor diye fln duydum
  5. E

    Kuşum Yolculukta Heyecanlandı Strese Girdi Ne yapmalıyım?

    Arkadaşlar merhaba 5 yaşında bir muhabbet kuşum var. Bahçeli bir evimiz vardı orada sesler falan hoşuna gider diye götürdük arabada iyiydi ama gittiğimizde ayakta duramamaya ve nefes alışverişi yavaşladı değişik sesler çıkarmaya başladı. Sakinleşemedi. Geri evimize götürdük. Veterineri aradım...
  6. K

    Muhabbet kuşum kusuyo ve hafif isal var

    Merhaba arkadaşlar. Bugün akşam akşam muhabbet kuşun birden kusmaya başladı. Ne olduğunu anlamadım beyaz birşeyler kusuyodu. Sonra popo kısmına baktığımda sümüksü bi dışkı olduğunu gördüm. Neler yapabilirim lütfen yardım edin sabah dışarı çıkardım hiç bir sıkıntısı yoktu. Mutlu mutlu güzel güzel...
  7. E

    Kuşum elden korkutulmuş eğitimler işe yaramıyor

    Selamun aleyküm Arkadaşlar bana 4 5 aylık muhabbet kuşu geldi 2 ay önce. Sahibi kuşu ilk aldığında elden korkutmuş bu yüzden kuş el gördü mü çok tedirgin oluyor kafes üzerine el konulunca başını eğiyor oradan kaçıyor tellere uçuyor. Kuşu elime alıp perdenin ardına geçip salıyorum konacak yer...
  8. N

    Muhabbet kuşumun ceresi normal mi acil

    Dişi muhabbet kuşumun ceresi kabardı ve kabuklu dahası burun delikleri git gide kapanıyor küçüldü tuzlu su vs sirke açmadı bilgisi olan var mı bu hastalık mı geç kalmak istemiyorum zor nefes alıyor çünkü kuş veterineri yok bilgisi olan var mı
  9. U

    Muhabbet kuşumun burnundan ses geliyor ve zor nefes alıyor videolu

    Yaklaşık 1 aydır bu sorun var götürdüm ilaç verdiler ama işe yaramadı https://files.fm/u/x8qbareyw
  10. B

    Kuşa ilaç veremiyoruz lutfen yardim edin

    Yeni bir yavru muhabbet kuşu aldık. Aldığımız ilk gün bazı belirtilerden suphelendik ve vakit kaybetmeden veterinere gotürdük. Veteriner kuşumda mantar ve bakteri olduğunu söyledi. Karni bıçak sırtı gibi yavrunun. Vakit kaybetmeden ilaç tedavisine baslamamiz gerektiğini söyledi. Kuşa ağız...
  11. K

    Muhabbet kuşumun burnunun üzerinde çıkan siğil yada mantar tedavisi için yardım

    Jumbo cinsi muhabbet kuşumuzun burnunun üzerinde siğil benzeri çıkan şeyn ne olduğu ve tedavisinin nasıl yapılması gerektiği konusunda yardım rica ediyoruz. Petshop da fotoğraflarını gösterince mantar olmuş Terramycin ve Travazol krem kullanın dedi. İlaçları aldım. Fakat emin olmak istiyorum...
  12. E

    Muhabbet kuşumun tırnakları kırıldı ve ayaklarına doğru morarmaya başladı

    Herkese merhaba! Yavru Muhabbet kuşumun yağlanmaması için gün içerisinde 3 4 saatte bir yakalayıp dışarı çıkarıyordum.Kuşum sürekli kaçıyor ve dolapların üzerine konuyordu.Ancak dolaplardan sürekli kayıyordu ve ayakları ile sürekli dolap kapağının köşesinden tutunmaya çalışması tırnaklarında...
  13. B

    Arkadaşlar yardım kuşumuun gözü sürekli yaşarıyor ve tüylerini döküyor

    Kuşumun göz ceversi gözü yaşardıg için oluyor ve sürekli gözu yaşariyor her hangi bir hastalık belirtisi yok nolue yardim
  14. M

    Muhabbet kuşu anormal dışkı, olağanüstü hareketler

    Önceki gönderimde kuşumda olan değişiklikleri anlatmıştım. Kafese tutunup ters bi şekilde uyuyordu. Şimdi de biraz halsiz iştahı yok, su içtiğini de görmedim.
  15. M

    Kuşum garip garip hareketler yapiyor korkmaya basladım

    Kuşum linkteki gibi ağzını ikide bir susamış gibi oynatıyor ve dün gece kafesinde bu şekilde durup uyumaya başladı. Sindirim sisteminde mi bi şeyi var acaba ne demek bunlar bi anlamı var mı yardımcı olun lütfen
  16. K

    Kuşum artık bana saldırıyor

    Bu sene sınav senemdi ve okul dershane evde çalışma derken muhabbet kusuma bakamadım sadece yem,su ve temizlik ama nerdeyse 7-8 ay kadar bir süre boyunca 2-3 defa elime alıp dışarı çıkarmışımdır önceden elime geliyordu omzuma falan geliyordu elimden yem falan yiyordu fakat artık elime geldiği...
  17. N

    kuşum durmandan kafasını sallıyor

    az önce merdiven altından köpükleri söküyordu gagasıyla simdi durmadan kafasını sallıyor sanki kusmaya calisiyormus givi bisi mi yuttu anlamadık videosu var ama koyulmuyor
  18. Y

    Kusma ishal

    Nolur yardım edin en yakın arkadaşıma bir şeyler oluyor sabah kustu deli gibi inanılmaz yem cıkarttı hemen kafesine taze yem taze su koydum baktım poposunda dışkı var hemen vitaform koydum suluğuna neşesi yerinde konuşuyor a ancak poposunu temizlemeye çalışıyor kanarya yemi koyun demişler emin...
  19. B

    Muhabbet kuşu seyahat etmesi

    Merhaba ben Mersinde yaşıyorum kuşumla birlikte Maraşa gideceğiz acaba hava değişimi sıkıntı olur mu yada 2 2.5 saatlik bir yol kuşum için sıkıntı olur mu? (Ev zaten kombili)
Üst