istanbul escort

  1. silatiras

    Kuşum üşüttü ve ileri seviye ishal

    Başta üşüttüğünden dolayı kabarık ve halsizdi. Düzelir diye bekledik ama sonra ishale döndü olay. Sürekli uyuyor halsiz az yem yiyor. Bende ilk olarak ishale iyi gelen avidarin ilacini veridm düzelmedi. Sonra toz şeklinde Di-a zyme 256 markasının ilacini verdim bir iyileşir gibi oldu tekrar...
  2. K

    Kuşuma En iyi şekilde nasıl bakabilirim ?

    Arkadaşlar öncedende muhabbet kuşu beslemiştim bikaç kere uzun zaman sonra tekrardan bakmak istiyorum . Acaba En iyi şekilde nası bakabilirim ? kafesten tutun yem markasına bilmem yemine nane koyma bilmem suyuna vitamin katma falaan filan herşeyi uzun uzun anlatırsanız sevinirim. Petshopta nasıl...
  3. M

    Kuşum zehirlimi

    Muhabbet kuşumun dışkısı böyle geçen gün aldım pet shoptan yaklaşık2.5 aylık normal mi değilmi bilmiyorum suluğunu çamaşır suyu ile dezzanpekta ettim temizledim zehirlendi mi bilmiyorum bir yazarsanız sevinirim (Resim için özür dilerim)
  4. P

    Muhabbet kusu mantar hastalığı

    Arkadaşlar iyi akşamlar. Muhabbet kuşumun gagasında mantar başlangıcı mi var bir bakar misiniz ? Ilk kez kuş besliyorum daha 2 3 haftadır bende yaşıyla ilgili de yorum yaparsanız çok sevinirim.
  5. Recep.7540

    Kuyruğu düşmüş mü?

    arkadaşlar benim dişi muhabbet kuşum kızışmış mı sizce ? kuyruğu düşük mü ? çiftleşmiş mi ? hangi aşamada olduğumu hiç bilmiyorum bir iki defa erkeğin üstüne çıktığını gördüm fakat çok kısa sürelik yani 4 5 saniyeliğine gördüm fotoğraflar altta kuyruğu düşmüş mü sizce ? yada kızgın bir
  6. C

    ÇARPIK BACAK TEDAVİSİ

    Selamlar, Yavrularımızdan bir tanesinin çarpık bacak sorunu var. internetten araştırdığımızda kelepçe, makyaj pamuğundan kelepçe, Süngerli kelepçe gibi öneriler ve videolar var gerçekten başına gelmiş olupta deneyimleyen ayrıntılarını söyleyebilecek yardım edebilecek kimse var mı? ya da tıbbi...
  7. Reyhan91

    Muhabbet kuşlarım hasta

    Arkadaşlar merhaba. Benim muhabbet kuşlarım ishal olmuştu ve dışkıları açık yeşildi. Veterinere götürdüm antibiyotik ve vitamin kullandım. Şu an biri düzeldi ama diğer dişi olan kuşun dışkısı kahverengiye döndü ve hala ishal. Herhangi bir hareketsizlik veya durgunluk yok yem de yiyor ama buna...
  8. TheBirb

    Tepeli Muhabbet Kuşum Ötmüyor

    Herkese merhabalar öncelikle tamı tamına 4 gün önce daha yeni 1 aylik olmus muhabbet kuslari aldim biri tepeli öbürü normal.Normal olan gayet guzel ötüyor videolara karşılık fakat tepeli olan sadece normal olana kizdigi icin bazen sinir sesleri cikartiyor bunun disinda pek fazla ötmüyor ve...
  9. cey

    Muhabbet Kuşum Hep Tüyde

    Yaklaşık 9 aylık dişi muhabbet kuşum var kendisi hep tüy döneminde ne zaman baksam kafasında tüy kapsülleri var bu normal bi şey mi yazın yanına erkek alacağım ve Tüy döneminde iken çiftleşmek istemeyecegini okumuştum forumda o yüzden de endişeliyim ne zamana kadar sürer bu dönem ? (Gerekli...
  10. R

    Yeni Salma Muhabbet Üretimhanesi Kurdum..

    Öncelikle herkese merhabalar , sağlıklı, keyifli hobiler ve üretimler diliyorum. Foruma bugün katıldım içerik ve muhabbetlerinizi okudum ve incelediğim forumlar arasında ilk defa bir yere üye olma gereği duydum, katkılarından dolayı tüm abi ve kardeşlerime şimdiden teşekkür ederim. Kendi...
  11. O

    3 Muhabbet Kuşu

    Merhaba,benim şuan 2 tane muhabbet kuşum var.Biri erkek biri dişi yani çiftler.Ama ikiside bana alışmadı.Geldiklerinden beri 6 ay geçti ama bana alışmadılar,tüm çabalarıma rağmen en fazla elime geliyorlar.Ben bir tane yavru alıp tek başına o yavruyu eğitmek istiyorum ama bu iki muhabbet kuşunu...
  12. G

    Muhabbet Kuşumun Ayağına Ne Oldu?

    Merhabalar. Dişi muhabbet kuşum ayağını kaşıyor. Genellikle de kafesinin alt kısımdaki dalına konuyor ve ayağını kafesin teline yerleştiriyor. Ayağına dikkat ettiğimde fotoğraftaki durumu gördüm. Sizce kötü bir hastalığı var mı ? Yoksa da acaba ayağında mantar mı olmuş mantar ilacı mı almalıyım...
  13. cey

    Eş Seçimi ve Çiftleştirme Hakkında

    Arkadaşlar merhabaa. Kuşum 5 aylık kadar bir dişi. Biliyorum daha çok var yaza ama o zamana kadar bilgi toplamak istiyorum ve merak ettim. Biz yazın bir yere gideceğiz kuşu bırakacak kimsemiz yok. Ben de kuşumuzu kuşçu ya emanet ederim diye düşündüm. Tatil dönüşü de yanında eşle eve geri...
  14. B

    Anne kuş en küçük yavruyu beslemiyor

    Anne muhabbet kuşu en küçük 1,5 günlük yavruyu hiçbir şekilde beslemiyor. Biz beslemeye çalıştık eldivenle aldık kürdan yardımıyla çok bi şey beceremedik yani yemedi belki de biz yapamadık kuşun karın bölgesinde siyahlık var kara benek olabileceğini düşünüyoruz acaba anne hasta olduğu için mi...
  15. Z

    Mubişim yağlı çorbaya girdi.

    Merhaba arkadaşlar Mubişim , bol yağlı ve salcali bir corbaha atladi. Alt kısmı komple yag ve salca oldu, ilik su ile yikamaya çalıştık ancak tuylerinde yağ kaldi ve tüyleri suan tiftik tiftik. Ne yapmaliyim acil yardim :) teşekkürler.
  16. A

    Dişi kuşum yumurtalarını kırdı

    Dişi kuşum 2 gün arayla bugün 3.yumurtasını yapacak. Ilk kuluçka döneminde besin takviyeleri kalamar kemiği yumurta mamasive vitamin desteğini yapıyorum .Kuşum yumurtayı folluga yapmiyor kafes tabanina yapiyor alıp folluga koydugumda da asla uzerine yatmadan onu yuvarlayip ustune basıp bir...
  17. B

    MUHABBET KUŞU SPERM

    Arkadaşlar muhabbet kuşum var erkek geçen hafta 1 yaşına girdi. Tahmin ediyorum ki kızgınlık döneminde. Kafesini açıp kuşu dışarı çıkardıktan sonra ayağıma kondu ve kabarıp değişik hareketler yapmaya başladı ve ayağıma garip beyaz çok küçük şeyler bıraktığını gördüm. Foto da attım zaten. nedir...
  18. cey

    Muhabbet Kuşu Tırnak ve Gaga Bakımı

    Arkadaşlar kusum 3 aylık kadar cinsiyeti erkek. Tırnakları uzadı gibi gagası da öyle ama daha küçük olduğu için kafam karıştı sizce tırnaklarını kesmeli miyim?
  19. burcu polat

    Kuşuma hastalık bulastirdim

    4 gundur agir sekilde soguk alginligi yasiyorum. iki muhabbet kusum var ve kalabilecegimiz tek odamiz var. cok dikkat ettim temas kurmamak icin odayi da surekli havalandiriyorum ama dunden beri ikisi de hapsiriyor. gec olmadan ne yapabilirim ne kullanabilirim lutfen yardimci olur musunuz...
  20. muhabbetkusumhasta12

    Kuşumun Dışkısı Sindirilmemiş Yemden Oluşuyor

    Bu çarşamba ishalden kurtulan kuşumun dışkısında şimdi de sindirilmemiş yem bulunmakta. Nedeni ne olabilir? Ne yapmalıyım?