istanbul escort

Esraninmuhabbetkusu

Süper Üye
9 Eyl 2018
191
30
28
32
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
1 tane
arkadaslar ben kusumu alali 2 ay 5 gun oldu. Disi ve suan 5 aylik. Alistirma surecinde cok zorlaniorum. 2 ay oldu ve bu süreçte suan son durumda omuzuma faln arada geliyor. Elimde telefon varken hop atliyo uzerine oynuo falan amaa bir gunu bir gununu tutmuyor. Mesela dun oynayip gusel iletisim kurduysak obur gun hic gelmeyip kendi halinde takilabiliyor. Sanki unutuyor.. Cok fazla ilgilendiğim halde bu sekilde geri donus alamayinca canım sıkılıyor. Degistir diye yorum yapmayin en basindan beri dusunmedim.
Simdi sorum aranizda ilgilendigi halde gec alistiran var mi. Nekadar surede tam olarak alistirdiniz evcillestirdiniz??
 

MeHeDe

Profesyonel
26 Ocak 2018
2,592
782
113
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
2 ile 5 tane
Söyle söyleyeyim, dişi muhabbet kuşları erkek kuşlara göre daha geç evcilleşir ve daha geç alışırlar erkek kuşlar daha oyuncu ve meraklı oldukları için daha kolay alışır ve evcil hale gelirler buna bağlı olarak sizin kuşunuz da bunu yaşıyor dişi kuşun evcilleşmesi yavruluktan başlar yavru iken alışırsa öyle devam eder ama alışmayınca sonradan zor olur
 

Esraninmuhabbetkusu

Süper Üye
9 Eyl 2018
191
30
28
32
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
1 tane
Söyle söyleyeyim, dişi muhabbet kuşları erkek kuşlara göre daha geç evcilleşir ve daha geç alışırlar erkek kuşlar daha oyuncu ve meraklı oldukları için daha kolay alışır ve evcil hale gelirler buna bağlı olarak sizin kuşunuz da bunu yaşıyor dişi kuşun evcilleşmesi yavruluktan başlar yavru iken alışırsa öyle devam eder ama alışmayınca sonradan zor olur
3 aylikken aldim yani aslinda bazen cok iiyiz bazen baska biseyle ilgileniorum hop geliyor kucagima pitpitpit yuruyo biselrr yapio bazen de ugrasiyorum hic banamisin demiyo :)
 
Tepkiler: MeHeDe

fkzmc

Aktif Üye
22 Eki 2018
49
22
8
39
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
2 tane
Cok sabir gerektiriyor, ben de ilk aldigimda her ugrastigim seyi bir sonraki sefer unutmus gibi davraniyordu. Zamanla hepsi sabitleniyor :) Bir zamandan sonra da otomatige bagliyor. Bol bol ilgi gosterip sabir etmek gerekiyor.
 

fkzmc

Aktif Üye
22 Eki 2018
49
22
8
39
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
2 tane
Ilk basta biraz yogun ilgilendim elime alismisti. Sonra bir zaman cok ustune dusemedim. Bir ara yine sardim. 3 ay kadar gecti sanirim baya alismisti. Bol bol odullendirmek lazim biseyleri yaptikca. Ben aksamlari ilgilenebildigim icin zaman aldi tabi.
 

Esraninmuhabbetkusu

Süper Üye
9 Eyl 2018
191
30
28
32
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
1 tane
Ilk basta biraz yogun ilgilendim elime alismisti. Sonra bir zaman cok ustune dusemedim. Bir ara yine sardim. 3 ay kadar gecti sanirim baya alismisti. Bol bol odullendirmek lazim biseyleri yaptikca. Ben aksamlari ilgilenebildigim icin zaman aldi tabi.
Aynn ben de calistigim icin aksamlari anca bi de hftasonlari.. teskrlr
 
Tepkiler: fkzmc