SonsuzTurk

Bakıp Çıkıcam
25 Eyl 2018
4
0
1
18
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
2 tane
1 ayı geçti hala muhabbet kuşum benden korkuyor bana alıştı bundan eminin kafamı yaklaştırınca korkmuyor elimi gösterince hemen kaçıyor En hızlı nasıl evcilleştiririm Lütfen hızlı cevap
 
Son düzenleme:

ircdpangea

Profesyonel
Muhabbet Kuşu Üreticisi
7 Ağu 2016
563
193
43
38
1 ayı geçti hala muhabbet kuşum benden korkuyor bana alıştı bundan eminin kafamı yaklaştırınca korkmuyor elimi gösterince hemen kaçıyor En hızlı nasıl evcilleştiririm Lütfen hızlı cevap
bunun böyle bir cevabı yok, olay sevgi de bitiyor.

Kilit cevap: SEVGİ..

ayı yavrusunu severken öldürüyor bu da sevgi..

bazı kuşların karakterleri tuhaf el ile dokunmanıza sinirleniyor v.s. zamanla sen anlayacaksın nasıl olacağını ayrıca aç bırakma v.s. gibi eylemlere sakın bulasmayın. Olay güven ve tabi ki bu da sevgiyle oluyor
 

Esraninmuhabbetkusu

Süper Üye
9 Eyl 2018
181
29
28
32
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
1 tane
benim de dört hafta olucak nerdeyse dişi kuşum .hala alıştıramadım.. elimden yem yedirebiliyorum. maydnoz veriorm parmağıma çıkıor .kafes içinde falan da ilgilenince korkmuyor ama dışarı salınca pek ilgilenmiyor salonda bitkinin üzerinde oynuor onu kemirip duruyor. dün gece kendi odama aldım onu. belki küçük oda olunca daha iyi alıştırırım..
 

Eydaena

Aktif Üye
3 Eyl 2018
50
6
8
21
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
1 tane
Bence en hızlı yöntem aç bırakmadan elinizle yedirmek şöyleki yemliğini alın. Mecbur elinizde olan yemi yiyecek acıktığında. Ama sürekli yapabilirseniz işe yarar. Aksi halde hayvancağızı açlıkla eziyet edersiniz. Ben bu yöntemle üç günde alıştırdım kendime elime geliyor. Uzağa koyduğumda bana doğru koşuyor odadan odaya takip ediyor. Tabi sık sık elinizi kafese sokup yem verirken onla konuşun tüm gün onunla ilgilenin edin sevginizi gösterin ve sabırlı olun. Benim kuşum erkek ama bir dişi kuş gibi ürkekti. Çok yararını gördüm.
 

Eydaena

Aktif Üye
3 Eyl 2018
50
6
8
21
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
1 tane
benim de dört hafta olucak nerdeyse dişi kuşum .hala alıştıramadım.. elimden yem yedirebiliyorum. maydnoz veriorm parmağıma çıkıor .kafes içinde falan da ilgilenince korkmuyor ama dışarı salınca pek ilgilenmiyor salonda bitkinin üzerinde oynuor onu kemirip duruyor. dün gece kendi odama aldım onu. belki küçük oda olunca daha iyi alıştırırım..
Bazen bi yerde iki saat bile durup yanınıza gelmediği olur. Elinize geliyor yem yiyorsa büyük yol kathetmişsiniz bence böyle devam edin.
 

Esraninmuhabbetkusu

Süper Üye
9 Eyl 2018
181
29
28
32
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
1 tane
Bazen bi yerde iki saat bile durup yanınıza gelmediği olur. Elinize geliyor yem yiyorsa büyük yol kathetmişsiniz bence böyle devam edin.
Dun aksam ilkkez omuzuma kucagima geldi hem de simarik simarik hareketlerle cok mutlu oldum ama bu aksam yine çekingen. Bi gunu bi gunuyle ayni diil
 

Min0seT

Profesyonel
24 Eyl 2018
241
56
28
22
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
10 ile 20 tane
Şunu önerebilirim aslında. (T) şeklinde bir tünek oluşturun yapay olarak T nin ucundan siz tutun ve kuşunuz çok fazla ürkek değilse zaten ona doğru götürdüğünde üstüne atlayacaktır. Bu şekilde tüneğe alıştırın ve dışarı saldığınızda tüneği elinize aldığınızda direkt olarak tüneğe gelecektir herhangi bir yere konmak yerine ilk 1 hafta tüneğin üstündeyken müdahale etmeyin elinizi uzatmayın yani ara ara uzatın fakat hep değil ürkmesin kuşunuz. Daha sonra yavaş yavaş tüneği kendinize hafif hafif yaklaştıra yaklaştıra kuşunuza parmağınızla oyun yapın ve onun sevdiği bir yiyeceği verebilirsiniz örneğin ben marul kullanmıştım. Ben bu yöntem ile 2 senelik huysuz bir kuşu eğittim fakat herzaman olduğu gibi en önemli faktör sabır. Ve kuşun karakteri oldukça önemli kimisi perdeden ayrılmaz kimisi sizden kimisi ikisinede yanaşmaz sağa sola çarpar. Güvenini kazanın ve gerisini kuşunuza bırakın. Keyifli dakilalar geçirmeniz dileğiyle. :)
 

Esraninmuhabbetkusu

Süper Üye
9 Eyl 2018
181
29
28
32
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
1 tane
Şunu önerebilirim aslında. (T) şeklinde bir tünek oluşturun yapay olarak T nin ucundan siz tutun ve kuşunuz çok fazla ürkek değilse zaten ona doğru götürdüğünde üstüne atlayacaktır. Bu şekilde tüneğe alıştırın ve dışarı saldığınızda tüneği elinize aldığınızda direkt olarak tüneğe gelecektir herhangi bir yere konmak yerine ilk 1 hafta tüneğin üstündeyken müdahale etmeyin elinizi uzatmayın yani ara ara uzatın fakat hep değil ürkmesin kuşunuz. Daha sonra yavaş yavaş tüneği kendinize hafif hafif yaklaştıra yaklaştıra kuşunuza parmağınızla oyun yapın ve onun sevdiği bir yiyeceği verebilirsiniz örneğin ben marul kullanmıştım. Ben bu yöntem ile 2 senelik huysuz bir kuşu eğittim fakat herzaman olduğu gibi en önemli faktör sabır. Ve kuşun karakteri oldukça önemli kimisi perdeden ayrılmaz kimisi sizden kimisi ikisinede yanaşmaz sağa sola çarpar. Güvenini kazanın ve gerisini kuşunuza bırakın. Keyifli dakilalar geçirmeniz dileğiyle. :)
Aynen katılıyorum. Bu akşam da epey oynadik birlikte simdilik guzel bakalm:)
Ya bi de aksam 9 larda faln yerine koyuorum ama yine cikmak istio ama uyku duzeni olsun istiyorum bi oyana bi buyana gidio kafesin icinde bole eziyet mi yapiorum . Onun iyiligi icin ...
 

Esraninmuhabbetkusu

Süper Üye
9 Eyl 2018
181
29
28
32
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
1 tane
Şunu önerebilirim aslında. (T) şeklinde bir tünek oluşturun yapay olarak T nin ucundan siz tutun ve kuşunuz çok fazla ürkek değilse zaten ona doğru götürdüğünde üstüne atlayacaktır. Bu şekilde tüneğe alıştırın ve dışarı saldığınızda tüneği elinize aldığınızda direkt olarak tüneğe gelecektir herhangi bir yere konmak yerine ilk 1 hafta tüneğin üstündeyken müdahale etmeyin elinizi uzatmayın yani ara ara uzatın fakat hep değil ürkmesin kuşunuz. Daha sonra yavaş yavaş tüneği kendinize hafif hafif yaklaştıra yaklaştıra kuşunuza parmağınızla oyun yapın ve onun sevdiği bir yiyeceği verebilirsiniz örneğin ben marul kullanmıştım. Ben bu yöntem ile 2 senelik huysuz bir kuşu eğittim fakat herzaman olduğu gibi en önemli faktör sabır. Ve kuşun karakteri oldukça önemli kimisi perdeden ayrılmaz kimisi sizden kimisi ikisinede yanaşmaz sağa sola çarpar. Güvenini kazanın ve gerisini kuşunuza bırakın. Keyifli dakilalar geçirmeniz dileğiyle. :)
Ha buarada elimi uzatınca gelmuo telefonumu uzatinca hop atliyo uzerine