Muhabbet Kuşum yuvaya giriyor ama !!!

dubax123

Yeni Üye
BEN KUŞA SU FALAN KOYDUM İÇERİYE GİRİP ÇIKIYORDU DİŞİ YEMLERİNİ TAZELEDİM SULARINI TEMİZLEDİM VİTAMİN KOYDUM BİDE YUVALIGI AÇTIM BİŞİ VARMI DİYE BİŞİ YOKTU KAPATTIM ŞİMDİ DİŞİ YUVAYA GİRMİYOR NE YAPMAM GEREK SIKINTIMI OLMUŞ ANLAMADIM ?? Yardım Edebilirmisiniz??
Neler Yapmam Gerekir Kuşlar Öpüşüyorlar yem kusuyor erkek dişiye falan çiftler araştırmalarıma göre
Kızıştırıcı Yem Veriyorum Giriyordu Kuş Yuvalıga Şimdi Girmiyo !!!!
 

Emre Özcan

Meraklı Üye
Genelde gece uyurlarken ışıkla sessizce yuvaligi kontrol edip hemen kapatin.
Yine girmeye baslar bekleyin bir kac saat veya gün.
En nefret ettikleri seydir yuvalarina bakılması.
Kizistirici yem diye bir sey yok sahtekar pet shopculara inanmayin oyle diyerek olmasi gerekenden daha fazla para aliyorlar.
Haftada 1 cay kaşığı yemliklerine kenevir veya nijer ekleyin . Haftada 2 kerede yumurta mamasi verin.
 

SAHİN

Meraklı Üye
Yuvaliqa bakma .sen yuvaliqa bakmişsin bence o yuzden de disi kus urkmus ola bilir. Quslari yem su disinda rahatsiz etme. Yeniden girer insallah

S308 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

dubax123

Yeni Üye
Dün Akşam Yerini DEĞİŞTİRMİŞTİM SONRA GİRMİYODU ESKİ YERİNE KOYDUM 10 15 DK ONCE İŞTE BAKTIM DİŞİ YUVANIN KAPISINDA DURUYOR SIRTI FALAN İÇERDE KAFASI DIŞARDA ERKEK İLE ÖPÜŞÜYOR ORTALAMA NE AKDAR SÜREDE YAVRU ALABİLİRİM ŞÜKÜRLEROLSUN GİRMİŞ İÇİM RAHATLADI ŞUANDA DIŞARIDA ERKEĞİ KAŞIYOMU BİŞİLER YAPIYO YANAGINA BÖYLE KAŞIYO HERHAL TEMİN GİRMİŞTİ YAVRULUGADA BİRAZ KUM KOYDUM AZ MİKTARDA ERKEK DIŞARIDAN KEMİRİYODU YUVAIGIN KAPISINI DİŞİDE BAZEN İÇERDE KEMİRİYO
 

SAHİN

Meraklı Üye
İnsallah yakin zamanda ciftlesirlrr. Yuvaya giriyorsa hic urkutme kusu kafesin yerini sabitle. Yakin zamanda alirsin yavrulari:)

S308 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Benzer konular

Üst