Yem kirmayi ogrenemeyen yavru

Fatih Sultan Mehmet

Meraklı Üye
Arkadaşlar 38 günlük tek bir yavrum kaldi yem kirmayi ogrenemeyen. Annesi dovmeye kalkinca ayirdım anneyi başka kafese. Anne de baba da çok durgunlasti hic yerlerinden kipirdamadilar. Ama baba da arada yavruya vurmaya başladı. Ne yapmalı bu yavruyu babaya nasil besletmeli veya nasil ogretmeli yem kirmayi?
 

Fatih Sultan Mehmet

Meraklı Üye
Yumurta ile ovulmuş dal darıyı birbirine karıştırdım çok az yedi. Ne yapmalıyım arkadaşlar. Sonradan yem kırmayı öğrenebilir ki kardeşlerinden? Babasının yanından da alsam?
 

Süleyman EKİNCİ

Bilgili Üye
Muhabbet Kuşu Üreticisi
yavruyu yem kırmayı bilen yavruların yanına koyun beyaz darı aspur ve yulaf olsun öğrenir Allahın izni ile
 

Fatih Sultan Mehmet

Meraklı Üye
donanımhaberde paylaşan arkadaş sizmiydiniz , tüyleri yolunmuş kafası kan içinde


Yok hayır benimki bir iki tirtikladi hemen ayırdım anneden de babadan da.

yavruyu yem kırmayı bilen yavruların yanına koyun beyaz darı aspur ve yulaf olsun öğrenir Allahın izni ile


Süleyman bey aspur var. Beyaz dari yok ama yulafin da faydası olur mu koyayim mi yulaf da? Normal yemlerle karıştırıp mi vereyim hangilerini hangileriyle karıştırayim?
 

Süleyman EKİNCİ

Bilgili Üye
Muhabbet Kuşu Üreticisi
Yok hayır benimki bir iki tirtikladi hemen ayırdım anneden de babadan da.




Süleyman bey aspur var. Beyaz dari yok ama yulafin da faydası olur mu koyayim mi yulaf da? Normal yemlerle karıştırıp mi vereyim hangilerini hangileriyle karıştırayim?
Fatih hocam beyaz darı bir yemlikte olsun aspur ve yulafı karıştırıp verebilirsiniz
 

weeping_eyes

Yeni Üye
Arkadaşlar 38 günlük tek bir yavrum kaldi yem kirmayi ogrenemeyen. Annesi dovmeye kalkinca ayirdım anneyi başka kafese. Anne de baba da çok durgunlasti hic yerlerinden kipirdamadilar. Ama baba da arada yavruya vurmaya başladı. Ne yapmalı bu yavruyu babaya nasil besletmeli veya nasil ogretmeli yem kirmayi?

Aynı sorunu ben yaşadım zorla ağzına şırınga sistemi ile bile denedim. Ekmek ıslattım, mama yaptım yemedi.


>>> Sarımsak ezeceğinde yemi iyice ezdim un gibi yaptım. Biraz da petibör bisküvi ufaladım. Onları yedi, ezik yemleri yerken yem kırmayı da öğrendi. Şimdi canavar gibi yiyor maşAllah :)
 

Fatih Sultan Mehmet

Meraklı Üye
Rica ederim. Maşallah canlara :) oda öğrenir kısa vakitte siz içinizi ferah tutun keyifli hobiler olsun.


Sağolun içim rahatladı valla uyku uyuyamiyorduk yavruyu düşünmekten :) Sizlere de hayırlı üretimler keyifli hobiler :)

Aynı sorunu ben yaşadım zorla ağzına şırınga sistemi ile bile denedim. Ekmek ıslattım, mama yaptım yemedi.


>>> Sarımsak ezeceğinde yemi iyice ezdim un gibi yaptım. Biraz da petibör bisküvi ufaladım. Onları yedi, ezik yemleri yerken yem kırmayı da öğrendi. Şimdi canavar gibi yiyor maşAllah :)


Normal kabuklu yemi mi ezdiniz acaba? Bende aynısını bebe bisküvisi ile yapıp koyayım severler heralde kolay yenildiği için farklılık olsun canlara :)
 

weeping_eyes

Yeni Üye
Sağolun içim rahatladı valla uyku uyuyamiyorduk yavruyu düşünmekten :) Sizlere de hayırlı üretimler keyifli hobiler :)




Normal kabuklu yemi mi ezdiniz acaba? Bende aynısını bebe bisküvisi ile yapıp koyayım severler heralde kolay yenildiği için farklılık olsun canlara :)

Evet kabuklu yemi sarımsak ezeceği ile ezdim zahmetli oldu ama benimkisi 3 gün bi şey yememişti. Artık günde 5 öğün filan yiyor...
 

Fatih Sultan Mehmet

Meraklı Üye
Evet kabuklu yemi sarımsak ezeceği ile ezdim zahmetli oldu ama benimkisi 3 gün bi şey yememişti. Artık günde 5 öğün filan yiyor...


Maşallah. Benimkide bugün aşırı hareketli. Dal dariya dadandi o yer diye koydum yavru salmasina dokulenleri falan baya yedi. Kafesin içinde bile yerinde duramıyor sürekli kosturuyor :) Demek ki kosturcak enerjiyi buluyor :) Biraz dal dari biraz kardeşleri derken iyi görünüyor. Yarın bi sizinkini de deneyeyim. Dal dariyi almayi düşünüyorum ama kafesten. Sürekli ona alismasin aspur ve normal yem yemeye çalışsın biraz. Bakalım ne olacak. Cok teşekkür fikir için.
 
Üst