petshop

                   

4 Aylık Erkek Kuş ve Çiftleşme

Konusu 'Muhabbet Kuşu Eski Konular ( Kapalı Bölüm )' forumundadır ve Ebru Tunçer tarafından 17 Nisan 2015 başlatılmıştır.

  1. Ebru Tunçer
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    2 Kasım 2014
    Mesajlar:
    365
    Beğenileri:
    0
    Arkadaşlar benim erkek kuşum 4 aylık.Evcil ve konuşan bir kuş.Sabah kafese baktığımda dişiye ayak atmaya çalıştığını farkettim.Daha yuvalık almadım ama alıcam.Biraz erken değil mi?Benim bildiğim kuşlar da erişkinlik 6.cı aydan itibaren olmuyor mu?Yoksa kuşlar da çocuklar gibi GDO,hormon falan derken erkenden ergenliğe mi girdiler


    Sent from my iPhone using Tapatalk[​IMG]
     
    #1 Ebru Tunçer, 17 Nisan 2015
    Son düzenleme: 17 Nisan 2015
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member
    Platin Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.974
    Beğenileri:
    131
    Yuvalık takmana gerek yok Ebru Hanım, üzerine çıksa da bişey yapacak yaşta değil henüz. :)
     
  3. Ebru Tunçer
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    2 Kasım 2014
    Mesajlar:
    365
    Beğenileri:
    0

    Yok zaten şimdi değil,2-3 ay sonrası için demiştim☺️


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. Ensar YILMAZ
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2014
    Mesajlar:
    767
    Beğenileri:
    3
    8 aylık olduğunda takarsınız daha garanti olur şimdiki tavırları ergenlik hali :)
     
  5. Kayahan Günay
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2014
    Mesajlar:
    755
    Beğenileri:
    7
    o oyun amaçlı üzerine çıkıyordur şuan onun yanına erkekte koysan onlada oyun oynar o yüzden üzerine çıksa bile bişey olmaz.
     
  6. Orhan ERGİN
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2014
    Mesajlar:
    349
    Beğenileri:
    0
    5 aylık yavrulardan yumurta-yavru almışlığım var.
    lakin hiç iyi bişey değilmiş...
    hem anaçlar yeteri kadar gelişmiyor,
    hem yavru bakma yetileri tam oturmuyor...
     
  7. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.346
    Beğenileri:
    290
    Erkek kuşlar daha erken kizisiyor daha zamanları var Güle güle besleyin
     
  8. Gokhan ERKAN
    Çevrimdışı

    Gokhan ERKAN New Member
    Platin Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesajlar:
    4.151
    Beğenileri:
    1
    Daha erken. Bir kaç ay sonra yuvalık takarsınız.
     

Sayfayı Paylaş