petshop

                   

Avimineral kullanımı ?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Aysu GÖKTÜRK tarafından 18 Mart 2015 başlatılmıştır.

  1. Aysu GÖKTÜRK
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    2 Mart 2015
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    18
    Merhaba arkadaşlar.
    Avimineral kullanmaya başlıcam da. Prospektüsünde " formülünde Vitamin E bulunan Avi-vit isimli multivitaminimizin AVİMİNERAL ile birlikte kullanılması çok önemlidir." şeklinde yazıyor.Elimde avivit de var.Bunları tek sulukta birleştirip birlikte mi kullanıcam.Yoksa haftanın bir günü birisini,baska bir gunu digerini mi kullanmam gerekiyor? Teşekkürler.
     
  2. ByNoName
    Çevrimdışı

    ByNoName Member
    Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2015
    Mesajlar:
    155
    Beğenileri:
    0
    Birlikte Kullanmanın bi zararı olcağını zannetmiyorum
     
  3. Gokhan ERKAN
    Çevrimdışı

    Gokhan ERKAN New Member
    Platin Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesajlar:
    4.151
    Beğenileri:
    1
    Üzülerek söylüyorum birlikte de kullansan ayrı da kullansan Biyokimya'nın birçok ürünü fayda sağlamıyor. Bunlar bittiğinde Versele-Laga, Quiko, Nekton öneririm.
     
  4. Aysu GÖKTÜRK
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    2 Mart 2015
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    18
    Peki,teşekkürler.Elimdekileri bitirdikten sonra daha iyi bi vitamin almaya çalışıcam.Şu an için baika bi fikri olan,bu vitaminleri kullanan yok mu ? Suya birlikte katmayı planlıorum ama ağır gelirse die de korkuorum.
     
  5. Gokhan ERKAN
    Çevrimdışı

    Gokhan ERKAN New Member
    Platin Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesajlar:
    4.151
    Beğenileri:
    1
    Rica ederim. Ağır gelmez. Zaten her gün vermeyeceksin. Gün aşırı vereceksin. Tabii vitamini doğal besinlerden(yeşillik, meyve vb) verebiliyorsan hiç verme ilaç ama her kuşta doğal besinleri yemiyor.
     
  6. Aysu GÖKTÜRK
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    2 Mart 2015
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    18
    Meyve,sebze de veriyorum ama tüylerle ilgili sağlık sorunu yaşıyoruz maalesef.İri bir kuş,bu yüzden verdiklerim yetersiz geliyor.Ben de mineral,aminoasit eksikliğini gidermek için almıştım Aviminerali.Buğday da çimlendirip vericem,bakalım işe yarar umarım.Yardımlarınız için teşekkürler,bugün karıştırıp verdim vitaminini ^_^
     

Sayfayı Paylaş