petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Ballı Havuç ..

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Aziz SARI tarafından 19 Eylül 2013 başlatılmıştır.

  1. Aziz SARI
    Çevrimdışı

    Aziz SARI Guest

    Merhaba arkadaşlar ,
    Kuşlarıma ballı havuç yapıp vermeyi düşünüyorum . Bu konuda bir fikri olan var mı . Yani yararlı mı olur zararlı mı . Şimdi bilmeden de vermek biraz zararlı olur. En iyisi bilen birine danışmaktır.. :)
     
  2. Süleyman Mert DEMİRSOY
    Çevrimdışı

    Onun yerine kendiniz ballı kraker yapabilirsiniz. Direk balı vermek nekadar doğrudur bilemedim.Sonuçta insanlarda bile 1 kaşıktan fazlasının zararı oluyor.
     
  3. Cem Temiz
    Çevrimdışı

    Cem Temiz Guest

    forumdaki arkadaşlar demişti havuç falan verebilirsiiz rendeleyip diye ama balısında bir bilgim yok.
     
  4. Aziz SARI
    Çevrimdışı

    Aziz SARI Guest

    Şimdi havuçu veriyorum direk hepsini yiyemiyorlar . akşama kadar bekliyo havuç ve bu nedenle de ister istemez bayatlıyo yenmiyor . ama bunu ballı yapıp verirsem hem havucun bekleme süresini uzatırım hem de bir taşla iki kuş vururum diye düşünüyorum ama siz daha iyi bilirsiniz..:)
     
  5. Cem Temiz
    Çevrimdışı

    Cem Temiz Guest

    hemen hemen herşeyi yerler muhabbetkuşlari karbuz soğuk corba kavun üzüm elma portakal mandalina gibi şeyleri yerler ama az az ver tabiki.
     
  6. Ozan Demir
    Çevrimdışı

    Ozan Demir New Member

    Katılım:
    18 Eylül 2013
    Mesajlar:
    593
    Beğenileri:
    0
    benim erkeği dışarda ise bardağımdan çay bile içiyor psikopata denk geldim :)
     

Sayfayı Paylaş