petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Ballı yem ilemi alakalı ?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve arabonemen tarafından 22 Aralık 2013 başlatılmıştır.

  1. arabonemen
    Çevrimdışı

    arabonemen New Member

    Katılım:
    14 Aralık 2013
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    0
    Muhabbet kuşuma dün mavi yeşil markalı ballı yemlerden aldım ve hemen bi tanesini taktım. 2 günde 4'te 3'ünü bitirdi hani kırıp atmak değil aşşada sadece kabuklar var

    aynı zamanda yeni keşif ettiğim bi oyun gazateyi buruşturup top şekline getirdim ve yırtıp yutmasın diye bantla sarmalayıp banttan bi top yapmış oldum.

    şimdi resmen topa kur yapıyo azından yem çıkartmalar falan bütün gün hopladı zıpladı topla oynadı ilk defa böyle görüyürum kendisini gülmekten öldüm bütün gün resmen hareketlerine :D topa dokunuyom kaçıo gelio didiklio parmamı falan :D

    bunun sebebi yaptığım topun hoşuna gitmiş olmasımı yoksa ballı yemle bi alakasımı var ?

    bu ballı yemi ne sıklıkta vermek gerek bide el yapımı yapmak dahamı iyi ?

    cevap için şimdiden teşekkürler ...
     
  2. OzanEsmrsy
    Gizli

    Kaliteli pakette olunca sorun olmaz piyasda 1 iki liraya markasiz acik olanlar zararlidir kendim yapmaya calistim balli krakerden cok herseye benzedi yemedi zaten kendin yapabilsen daha iyi biraz ugrastirici onun yerine mama yap daha faydali olur tarifleri var nette :)


    GT-I9001 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
  3. Nilgün BULUT
    Gizli

    En kalitelisi bile kimyasal madde ile yapistiriliyor.bence kendiniz yapın
     
  4. kingpin
    Gizli

    kingpin Guest

    Kaç günde bir vermek gerek? Benim çiftler bir çubuğu 1 günde bitirdiler.

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  5. Nilgün BULUT
    Gizli

    Valla bilemiyorumki ben vermedim hic.
     
  6. Taha Mert Damarlı
    Gizli

    kendiniz yapın en iyisi nette var ztn kolayca yapılıor
     
  7. Duranettin ERAYDIN
    Gizli

    çubuk olmayan ballı yeme az pulbiber karıştırıyorum kuşlar enerji patlaması yaşıyor
     

Sayfayı Paylaş