Box tipi kafese aydınlatma

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Cihan UYĞUR tarafından 10 Mayıs 2015 başlatılmıştır.

  1. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Profesyonel

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Merhaba arkadaşlar yeni box tipi kafesimde yuvalık Bölümü'nün Kapağı kapalı olunca yuva içerisi çok karanlık oluyor bununda kuşlarımın ilgisini çekmediğini görüyorum fakat yuvalık kapağını açınca kafes içinden yuvalığa otomatikman bir Aydınlanma geliyor ve Dişi bu durumda yuvalığın içine inmeye ve kafasını uzatarak merak ettiğini fark ettim, acaba bu kafese nasıl bir led yapsam
    [​IMG]
    [​IMG]

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:34 -->-> Daha önceki mesaj 01:34 --

    Yuvalığı giriş yerine yakın yukarı aldım mesafe şu an iyi mi?
     
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Profesyonel

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    14.157
    Beğenileri:
    187
    Yer:
    İstanbul / Maltepe
    Kapağa birkaç havalandırma değili aç, aynı zamanda ışık ta girer. Yuvalıkta ışık olmaz.
     
  3. Uğur GENÇ
    Çevrimdışı

    Uğur GENÇ Moderator

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    7.707
    Beğenileri:
    506
    Kafesin içinde tavan kısmına yapacağınız led aydınlatma yeterli olacaktır. Muhabbetler genelde karanlık bir ortamda kuluçkaya yatar. Bu yüzden yuvalık için ayrı bir aydınlatmaya gerek yok.
     
  4. Poyraz KURT
    Çevrimdışı

    Poyraz KURT Profesyonel

    Katılım:
    19 Ocak 2015
    Mesajlar:
    391
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    iStanbul pendik
    aynen katiliyirum karanlik olmasi lazin ama hafif los bi isik istersen bu is teknik derslerindr ogretilen basit anpul duy ve bi pille kucuk bi atdinlatma yapabilirsin box kafesde guzelmus kaca aldin
     
  5. Muzaffer SEVİM
    Çevrimdışı

    Muzaffer SEVİM Profesyonel

    Katılım:
    10 Haziran 2014
    Mesajlar:
    689
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Pendik/İSTANBUL
    Şu şekilde delik açabilirsiniz.
    [​IMG]
    Resim alıntıdır.
     
  6. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Profesyonel

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Tşkler fikirler için saolun kapağa delik açayım hiç led ile uğraşmıyayım

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:14 -->-> Daha önceki mesaj 10:13 --

    Kafes ben kendim yaptırdım biraz pahalıya geldi düşünüyorsan PVC kafeslerden al hiç uğraşma
     
  7. Kayahan Günay
    Çevrimdışı

    Kayahan Günay Profesyonel

    Katılım:
    10 Aralık 2014
    Mesajlar:
    755
    Beğenileri:
    7
    Yer:
    İstanbul/Eyüp
    Hayırlı olsun kafesin nice yavrular alırsın kafes te inş
     
  8. ugur67
    Çevrimdışı

    ugur67 Aktif Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2015
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Şırnak
    Bende de byna benzer bir kafes var aydinlatma yaptım fakat yuvaligin icine de ışık giriyor. Girmemesi mi tercih ediliyor kuluckaya yatmasi icin yoksa herhangi bir engel olmaz mı
     
  9. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Profesyonel

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Saol Kayahan bey tşkler

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:51 -->-> Daha önceki mesaj 11:49 --

    Normalde yuva içi karanlık daha iyi olur,benim kuşlar yuva kapağını açınca yuvalığa girmeye çalıştı bende onun için led falan mı döşeyeyim dedim,ama onunla da uğraşmak biraz zor sanırım kapağa delik açmayı düşündüm.
     

Sayfayı Paylaş