petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Çok acil sorularım var yardım ?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve burak atalay tarafından 26 Ağustos 2014 başlatılmıştır.

  1. burak atalay
    Çevrimdışı

    burak atalay New Member

    Katılım:
    21 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    0
    Arkadaşlar sorularıma lütfen cevap verin
    1.kuşum az önce klima yoktu hava 35 derece felandı nefesi zor alıyor gibiydi tüylerini kabartıyordu klimayı 27 ye açtım ve klimanın 5.5 6 metre ilerisine koydum klimanın peteklerini aşağıya çektim kuşum üşürmü
    2.kuş aşırı sessiz 1. 2 gündür aynı yerde ötmüyor az önce biraz sevdim
    3.kuşum kanatlarının altına tırnaklarını sokup çekiyor sürekli sırtını ve kıç kısmını azıyla kaşıyor ve bişey yer gibi bi hali oluyor daha 50 51 günlük felan
     
  2. Atılım BUKAĞIKIRAN
    Çevrimdışı

    Atılım BUKAĞIKIRAN Active Member

    Katılım:
    18 Mart 2014
    Mesajlar:
    2.592
    Beğenileri:
    1
    Sıcaklardan bunalan kuşunuza klima açmak doğru olmaz.. Şoka girebilir.. Bir banyoluk alıp serinlemesini sağlarsanız kaşıntısı da geçer..
     
  3. g0rky06
    Çevrimdışı

    g0rky06 Active Member

    Katılım:
    29 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    2.392
    Beğenileri:
    19
    aynen kusa klıma acılırmıya kitlenir kalır valla :D
     
  4. ibrahimtekel
    Çevrimdışı

    Katılım:
    20 Ocak 2014
    Mesajlar:
    68
    Beğenileri:
    0
    klimanın önünde alın üşütür.. (acilllll)
    sıcaktan ötmüyo olabilir...
    kanat altı ve kaşıdığı bölgeleri kontrol edin parazit olabilir....
     
  5. burak atalay
    Çevrimdışı

    burak atalay New Member

    Katılım:
    21 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    0
    Fanı en kısıkta ve yere verdim sadece oda soğuk klimasızda hayvan bulanılıyor oda 30mt2 kadar daha kuş hiç alışmadı paraziti kontrol edemem daha kafasını yeni kaşıtıyor klimayı açtım açalı sadece birkkere kaşıdı kanadını biyerde kanadını daha kanat altı tüyleri yeni diye kaşır yazıyordu
     
  6. ibrahimtekel
    Çevrimdışı

    Katılım:
    20 Ocak 2014
    Mesajlar:
    68
    Beğenileri:
    0
    O zaman bi banyoluk bütün sorunu çözer...
     
  7. burak atalay
    Çevrimdışı

    burak atalay New Member

    Katılım:
    21 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    0
    Yalnız ufak kardeşim var ve hava aşırı sıcak bunalıyor çocuk
    [​IMG]
    Önünü böyle yaptım rüzgar 0 oda 27 derece öyle diyim
     
  8. ibrahimtekel
    Çevrimdışı

    Katılım:
    20 Ocak 2014
    Mesajlar:
    68
    Beğenileri:
    0
    Rüzgar gelmiyorsa bi problem olacağını zannetmiyorum ama siz yinede bi banyoluk alıp takın kafese
     
    #8 ibrahimtekel, 26 Ağustos 2014
    Son düzenleme: 26 Ağustos 2014
  9. burak atalay
    Çevrimdışı

    burak atalay New Member

    Katılım:
    21 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    0
    Bi alısın kafesi donatıcam simdi salıncağa bile binmedi bikere bile fakat kaşınmasını çözmem lazım
     

Sayfayı Paylaş