petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

El Yapımı Yem Makinesi

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Serkan KILINÇ tarafından 27 Mayıs 2015 başlatılmıştır.

  1. Serkan KILINÇ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    12 Mart 2014
    Mesajlar:
    446
    Beğenileri:
    0
    İyi akşamlar abilerim kardeşlerim ... Kendi yapımım olan bu yem makinesini yaklaşık olarak 6 aydır kullanıyorum.
    Belki yapmak isteyenlerde olur diye düşündüm ve sizlerle paylaşmak istedim çok düşük maliyetlere hatta bedava bile denebilir bu yaptığım makine lütfen aşalıyıcı yorumlar yapıp sinirimi bozmayın ben elimden geleni yaptım ayrıca yem makinesi yapacak olanlarada bi fikir olur benim makinem belki .
    Tek sorunum biraz kabuklar dışarı çıkıyor ama çok büyük halledilmicek bir sorun değil fakat ben uraşmıyorum daha fazla geliştirilebilir bişey yani ben kartondan yaptım tahtadan yapılsada daha iyi ama.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    sağ tarafa kabuklar doluyor

    [![image](http://i.hizliresim.com/WnDGjL.jpg)](http://hizliresim.com/WnDGjL)

    sol tarafa temiz yem doluyor

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Buda el yapımı kafesim hint bülbüllerim vardı içinde salma olarak kullanıyordum şimdi ise tek bir çift muhabbet kuşu için kullanıyorum geniş geniş uçuyorlar

    [​IMG]
     
  2. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Emeğinize sağlık
     
  3. Uğur GENÇ
    Çevrimdışı

    Uğur GENÇ Moderator

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    6.804
    Beğenileri:
    269
    Elinize emeğinize sağlık.
    PC fanı mı kullandınız.
     
  4. mmerym15
    Çevrimdışı

    mmerym15 New Member

    Katılım:
    6 Nisan 2015
    Mesajlar:
    638
    Beğenileri:
    0
    İşini görüyorsa tamamdır, süper. Birkaç kuş için de ayıklama makinesi alınmaz ki niye kasıyorsun. Senin kuşların da mı gökten zembille inmedi yoksa :D :D Ya nette görmüştüm ben de bunu.Bi deneyim olacak mı dedim. Özensiz yaptım galiba ölçü kullanmadım.Acemilik saç kurutma makinesini de son ayar açınca berbat ettim her tarafı sonrası çöpe. :)
     
  5. Ahmet SARUHAN
    Çevrimdışı

    Ahmet SARUHAN New Member

    Katılım:
    28 Şubat 2015
    Mesajlar:
    644
    Beğenileri:
    0
    elinize saglik baya bi is gorur olmus
     
  6. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.779
    Beğenileri:
    74
    İş görüyorsa nasıl göründüğü benim için ikinci plandadır her zaman.
    Kullanılan fanın gücüne gör açıyı tutturmak uğraştırabilir. :)
     
    #6 Levent ACAR, 28 Mayıs 2015
    Son düzenleme: 28 Mayıs 2015
  7. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.131
    Beğenileri:
    228
    Elinize emeğinize sağlık
     
  8. baymage
    Çevrimdışı

    baymage New Member

    Katılım:
    12 Ocak 2015
    Mesajlar:
    64
    Beğenileri:
    0
    kafesi sıtrafordan mı yaptınız hocam ?
     
  9. Serkan KILINÇ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    12 Mart 2014
    Mesajlar:
    446
    Beğenileri:
    0
    Herkeze Çok teşekkğr ediyorum ... Görüşleriniz için.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:58 -->-> Daha önceki mesaj 20:57 --

    Kafesin blunduğu yer kışın soğuk olduğu için içine strafor döşedim ama sıtraforun üstü naylonla kaplı yoksa paramparça ediyorlar :D

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:00 -->-> Daha önceki mesaj 20:58 --

    Yaparken fotoğraf çekmedim ama ben normal ben normal bi monitor kutusu vardı onu önünü kestim normal bir pc işlemci fanı ile yaptım.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:06 -->-> Daha önceki mesaj 21:00 --

    yapmak isteyen olursa bilgisayardan bi çizim yaparak onuda ölçülerini falan paylaşabilirim
     
  10. mmerym15
    Çevrimdışı

    mmerym15 New Member

    Katılım:
    6 Nisan 2015
    Mesajlar:
    638
    Beğenileri:
    0
    Zahmet olmazsa paylaş illa birileri faydalanır.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:10 -->-> Daha önceki mesaj 21:08 --

    Kullandığın kutunun ölçülerini, iç kısmının ölçülerine oranlayabilirsen başka ölçülere uyarlamakta kolaylaşır. Açıklamasına bunu da eklersen çok hayırlı bir iş olur en azından benim açımdan. :D
     
  11. baymage
    Çevrimdışı

    baymage New Member

    Katılım:
    12 Ocak 2015
    Mesajlar:
    64
    Beğenileri:
    0
    anladım güzel düşünce :)
     
  12. Serkan ERKAN
    Çevrimdışı

    Serkan ERKAN Active Member

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.802
    Beğenileri:
    1
    Emeğine sağlık. Güzel ve faydalı bir paylaşım olmuş.
     
  13. Serkan KILINÇ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    12 Mart 2014
    Mesajlar:
    446
    Beğenileri:
    0
    teşekkürler :D

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:11 -->-> Daha önceki mesaj 19:09 --

    yarına kadar ölçüleri paylaşıcam allahtan bişey olmazsa.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:48 -->-> Daha önceki mesaj 19:11 --


    http://www.muhabbetkusu.com.tr/soru...mizleme-makinesi-yapimi-39710.html#post393476

    Evt konu olarak makinin ölçülerini paylaştım isteyen yapabilir gerisi hayal gücüne ve el becerinize kalmış inşallah yardımcı olabilmişimdir.
     
    #13 Serkan KILINÇ, 29 Mayıs 2015
    Son düzenleme: 29 Mayıs 2015

Sayfayı Paylaş