petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Eş seçimi için yardim

Konusu 'Muhabbet Kuşu Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve malicinar tarafından 3 Nisan 2016 başlatılmıştır.

  1. malicinar
    Çevrimdışı

    malicinar New Member

    Katılım:
    3 Nisan 2016
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Arkadaslar merhaba. Yaklaşık iki yaşındaki erkek muhabbet kuşum icin es alacağım ama yavru istemiyorum yani çiftlessinler ama yumurtlasin istemiyorum ilgilenecek vaktim yok. Bunun bir yokmu var midir yani kısırlastirilmis kus satılabilir mi petshotlarda ya da baska bir yolu var midir yemle vs.
    Kuşum cok kızıştı.
     
  2. Uğur GENÇ
    Çevrimdışı

    Uğur GENÇ Moderator

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    6.825
    Beğenileri:
    277
    Eğer yavru istemiyorsanız yuvalık takmayıp olacak yumurtaları kafesten alabilirsiniz.
     
  3. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.798
    Beğenileri:
    75
    Kısır kuş ta yumurtlar. Yumurtlamayanını bilemezsin, bulamazsın. Yanına bir erkek daha al istersen. Canları sıkılmaz.
     
  4. malicinar
    Çevrimdışı

    malicinar New Member

    Katılım:
    3 Nisan 2016
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    1 saat once eş aldim ama pisman oldum gibi. Benim kuş 2 yasinda neredeyse. Aldigim kuş 8-9 aylik disi. Benimki babasi gibi duruyor adeta.Ilk once hemen yanina koydum benim kus taarruza gecti adeta bi rahat vermedi. Disi garibim neye ugradigini şaşırdı.baktim olmuyo bizim kusu aldim yanindan kafesin disina disi kus ise melul melul bakiyor korkuyor gıkı cikmiyor yemek yemiyor. Gerci benim kusu ilk aldigimda da oyleydi. Tekrar yanina koymak istemiyorum rahat birakmiyor onu ama isirmiyor da sadece üzerine çullaniyor hoc isirmiyor. Bi ara ikisini de saldim hep kovaladi onu. Acaba geri mi versem yoksa yeni kusa ayri bir kafes mi alsam alisana kadar. Ne tavsiye edersiniz tecrubeli arkadaslarim.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:22 -->-> Daha önceki mesaj 17:22 --

    Neyse ki alıştılar. Gun boyu hiçbir şey yemeyen kuşu yavrusu gibi besledi beni oğlum..

    [​IMG]

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    #4 malicinar, 3 Nisan 2016
    Son düzenleme: 3 Nisan 2016
  5. sampiyon33
    Çevrimdışı

    sampiyon33 Member

    Katılım:
    30 Mart 2015
    Mesajlar:
    172
    Beğenileri:
    1
    maşallah önce abilik yapıp sonra kıza yürür bu kuş :D
     

Sayfayı Paylaş