petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

İşte yeni kuşum Pamuk :)

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Refik TEBER tarafından 2 Haziran 2013 başlatılmıştır.

  1. Refik TEBER
    Gizli

    Öncelikle merhaba arkadaşlar bugün kendime yeni bi kuş aldım henüz 30 35 günlük çok cana yakın çıktı tam istedigim gibi parmagıma alıyorm kaçmıyor öpüyorum seviyrum falan çok sakin braz durgun sadece oda yeni geldiginden dolayı oldugunu düşünüyorum aldıgım yerde kuşun cinsi çekoslavak dendi bundan emin olmak istiyorum bide cinsiyeti hakkında bilen anlayan arkadaşlardan yardım bekliyorum :)..

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. çok tatlı :D eline nasıl alıştırdın ben dün aldım ama çok hareketli hep düşüyo 1 aylık elime gelmiyor ne yapmalıyım yardım edermisin ha bu arada kuşun çık güzel :)
     
  3. Berrin YASMİN
    Çevrimdışı

    Berrin YASMİN New Member

    Katılım:
    28 Ocak 2013
    Mesajlar:
    1.462
    Beğenileri:
    0
    Kuşunuz erkek maşallah isim soyisim değişikliği yaparsanız iyi olur.
     
  4. Serkan ERKAN
    Çevrimdışı

    Serkan ERKAN Active Member

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.802
    Beğenileri:
    1
    Maşallah cok guzel yavru ve erkek. .saglikli bir şekilde buyur inşallah
     
  5. bide cinsiyeti erkek :)
     
  6. Necati YILMAZ
    Gizli

    maşallah çok tatlı :)
     
  7. Eren Temiz
    Gizli

    Çok güzel bir erkek yavru :D hemen alışmış.
    Kuyruğunun uzunluğundan ve iriliğinden dolayı çekoslavak sanırsam.
     
  8. Mert KOZALI
    Çevrimdışı

    Mert KOZALI New Member

    Katılım:
    28 Şubat 2013
    Mesajlar:
    663
    Beğenileri:
    0
    Maşallah :) güzel bir kuş
     
  9. Ali Alp ÇOŞAN
    Çevrimdışı

    Ali Alp ÇOŞAN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenileri:
    1
    Maşallah :)
     
  10. Refik TEBER
    Gizli

    Teşkkür ederim kardeşim vlla ele alıştırma konusunda bişey yaptıgım söylenemez sanırım kuşun karakterinden kaynaklnıyor gelir gelmez elimden inmedi kendisini sevmeme izin verdi bundan bana zarar gelmez diye düşündü heralde :)
     
  11. Refik TEBER
    Gizli

    Teşekkür ederim yardımınız için isim konusunda bu lakapla hatırlanmak bilinmek isterim saygılar:)
     
  12. Refik TEBER
    Gizli

    Teşekkür ederim
     
  13. Refik TEBER
    Gizli

    Banada öyle geliyo :)
     

Sayfayı Paylaş