Kum Versem Sorun Olurmu?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve mehmetakif038 tarafından 3 Aralık 2013 başlatılmıştır.

  1. mehmetakif038
    Çevrimdışı

    mehmetakif038 Site Bağımlısı

    Katılım:
    31 Mart 2013
    Mesajlar:
    93
    Beğenileri:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu
    Kuş sayısı:
    2 tane
    Arkadaşlar benim bi dişi bir erkek mubişim var onlara kum aldım fakat versem birşey olurmu diye korkuyorum yardım edermisiniz?
     
  2. Hakan VATANSEVER
    Çevrimdışı

    Hakan VATANSEVER Süper Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2013
    Mesajlar:
    147
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul
    kuma ihtiyaçları var sindirim sistemlerinden dolayı yediklerini öğütmelerine sindirmelerine yarıyor
     
  3. semih yücel
    Çevrimdışı

    semih yücel Yeni Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2013
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    0
    kumyada kömür satarlar kömür ishale birebir çözüm
     
  4. mehmetakif038
    Çevrimdışı

    mehmetakif038 Site Bağımlısı

    Katılım:
    31 Mart 2013
    Mesajlar:
    93
    Beğenileri:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu
    Kuş sayısı:
    2 tane
    Hastalığa falan yol açmaz dimi? içini açtım beyaz bir şey paketin üstündede kuş kumu yazıyodu
     
  5. Hakan VATANSEVER
    Çevrimdışı

    Hakan VATANSEVER Süper Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2013
    Mesajlar:
    147
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Hayır arkadasım saglıkları için satılıyorlar zaten
     
  6. mehmetakif038
    Çevrimdışı

    mehmetakif038 Site Bağımlısı

    Katılım:
    31 Mart 2013
    Mesajlar:
    93
    Beğenileri:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu
    Kuş sayısı:
    2 tane
    tamam saolun nasıl vermeliyim yemleriylemi karıştırıp yoksa başka bir yemliktemi?
     
  7. Hakan VATANSEVER
    Çevrimdışı

    Hakan VATANSEVER Süper Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2013
    Mesajlar:
    147
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Farklı bir yemlikte koyarsınız kendileri istedikleri zaman ihtiyacı oldugu kadar tüketir
     
  8. cexsa1
    Çevrimdışı

    cexsa1 Guest

    bişe olmaz verebilirsin
     
  9. mehmetakif038
    Çevrimdışı

    mehmetakif038 Site Bağımlısı

    Katılım:
    31 Mart 2013
    Mesajlar:
    93
    Beğenileri:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu
    Kuş sayısı:
    2 tane
    peki ya vitamin bişey yaparmı suluğuna 5-6 damla damlatsam
     
  10. Mert Yildirim
    Çevrimdışı

    Mert Yildirim Profesyonel

    Katılım:
    8 Kasım 2013
    Mesajlar:
    553
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Dortmund.
    vitamin tüylerine renk verir + tüyleri saglikli olur ve cap canli karekter verir oneriyorum haftada 1 kez 4-5 damla damlat fazlasi zarar
     
  11. Fatih ÇETİNER
    Çevrimdışı

    hiç birşey olmaz ayrı yemlikte veya yemlerinin içine biraz kaırştırıp verebilirisn..sindirime yardımcı olur
     

Sayfayı Paylaş