Kuşum Çıldırdı

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve sertaylan tarafından 19 Ekim 2015 başlatılmıştır.

  1. sertaylan
    Çevrimdışı

    sertaylan Yeni Üye

    Katılım:
    16 Mart 2014
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Diyarbakır
    Yaklaşık 5-6 ay önce erkeğin yanına aldığım dişi muhabbet kuşu yaklaşık bir saattir çıldırmış gibi ötüyor kafeste oraya buraya uçup çarpıyor. Kanat uçlarında hafif kanamalar var. İlk aklıma gelen içinde yumurta kırılmış olabileciğiydi ama karın altında şişlik yok. Sakinleşsin diye karanlık bi yere koyuyorum ama nafile bağırmaya devam ediyor. Yardım lütfen...

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:44 -->-> Daha önceki mesaj 18:43 --

    Can çekişmeye başladı artık yapacak bişey yok sanırım

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    #1 sertaylan, 19 Ekim 2015
    Son düzenleme: 19 Ekim 2015
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Profesyonel

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    14.166
    Beğenileri:
    188
    Yer:
    İstanbul / Maltepe
    Geçmiş olsun. Aynı şekilde geçen hafta yavrulu bir çiftimin erkeği çırpındı, kafes tabanında döndü, sonra geceyi alt tünekte geçirdi. 1 hafta 10 gündür hiç bir şey olmamış gibi hayatına devam ediyor. Umarım senin kuşun da düzelir.
     
  3. sertaylan
    Çevrimdışı

    sertaylan Yeni Üye

    Katılım:
    16 Mart 2014
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Diyarbakır
    Yorgunluktan sesi kısıldı ama hala ötüyor, sabit bi tarafa tik gibi hareket ediyor ama çok güçsüz artık. Üzülüyorum ama elimden bişey gelmiyor. Hatta bi An acı çekmesin öldüreyim diye düşündüm ama umut ya iyileşirse

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  4. Uğur GENÇ
    Çevrimdışı

    Uğur GENÇ Moderator

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    7.721
    Beğenileri:
    510
    İshali var mı acaba ?
     
  5. sertaylan
    Çevrimdışı

    sertaylan Yeni Üye

    Katılım:
    16 Mart 2014
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Diyarbakır
    Görünürde bişey yok, hatta en son yem yiyordu eşiyle her zamanki gibi ufak didişmeler vardı sonra ne olduysa çırpınmaya başladı acaba kafasına falan darbe mi aldı çünkü sinir sisteminde hasar var gibi istemsiz hareketleri var.

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  6. AliismailERTAŞ
    Çevrimdışı

    AliismailERTAŞ Profesyonel

    Katılım:
    1 Ocak 2014
    Mesajlar:
    1.186
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara
    Bende de var bir tane elime aldığım zaman bayılıyor, biri görse can çekişiyor der, 1 saat sonra düzeliyorum. umarım ciddi bir sorunu yoktur.
     
  7. keremonder
    Çevrimdışı

    keremonder Site Bağımlısı

    Katılım:
    26 Kasım 2013
    Mesajlar:
    87
    Beğenileri:
    0
    Kuşun son durumu nedir acaba?? Geçmiş olsun belki yileşir..
     
  8. Mehmet Tek
    Çevrimdışı

    Mehmet Tek Süper Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2015
    Mesajlar:
    109
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    Ankara/Keçiören
    aynı şey benimde başıma geldi 4-5 gün önce gece 4 de ötmeye ve kafeste ordan oraya uçup çarpıyodu sıcak iyi gelmişti sakinleştirmişti benimkini 3-4 saat beraber oturmuştuk.Şuan allaha şükür turp gibi
     
  9. sertaylan
    Çevrimdışı

    sertaylan Yeni Üye

    Katılım:
    16 Mart 2014
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Diyarbakır
    Bugün öğleden sonra kendisini kaybettik. Muhtemelen beyinde oluşan parazit ya da ur nedeniyle oluştu. Çünkü bi ayağı istemsiz bir şekilde ritmik vuruşlar yapıyordu. Sinir sisteminin bozulmuş olabileceğini düşünüyorum. Bir yandan da vicdanım sızlıyor canlının hayatı gözlerimin önünde Son buldu diye

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:08 -->-> Daha önceki mesaj 19:48 --

    arkadaşlar biraz araştırma yaptım, HAMILTON & DISTRICT BUDGERIGAR & CAGE BIRD SOCIETY INC. bu sayfada kafes kuşlarının sinir sistemi sorunlarıyla ilgili bir makale var. Kabaca inceledim, kuşumun rahatsızlığına benzer bir anlatım, Epilepsi-Öfke Krizi bölümünde geçiyor. Merak edenler makaleyi inceleyebilir. Şu anda zamanım olmadığından çevirisini yapamıyorum. İlerleyen zamanlarda çevirisini yapıp ekleyebilirim foruma.
     

Sayfayı Paylaş