petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

muhabbet kuşları sahibini tanırmı

Konusu 'Muhabbet Kuşu Eski Konular ( Kapalı Bölüm )' forumundadır ve musa351 tarafından 20 Kasım 2013 başlatılmıştır.

  1. musa351
    Çevrimdışı

    musa351 Guest

    kuşum tıpkı köpek gibi beni tanırmı ?
     
  2. Duranettin ERAYDIN
    Çevrimdışı

    hayır ele alışırsa her ele gelir
     
  3. Boncuk
    Çevrimdışı

    Boncuk New Member

    Katılım:
    12 Kasım 2013
    Mesajlar:
    448
    Beğenileri:
    0
    tanır tanır.benim kuş daha 1 aylık olmasına rağmen.bana geliyor babamdan korkuyor.
     
  4. Hakan Kuş
    Çevrimdışı

    :) benimkine ıslık calıyorum gelıo ıslık calıyorum karsıya gıdıyo hanım ıslık çalamıyo ona gıtmıo :)
     
  5. Okan Şenol
    Çevrimdışı

    Okan Şenol Active Member

    Katılım:
    2 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.405
    Beğenileri:
    1
    benim kuşta beni gayet iyi tanıyor.evde 15 kişi olduğuzda bile bir tek bana geliyor.ıslık falanda çalmıyorum
     
  6. Ozan Demir
    Çevrimdışı

    Ozan Demir New Member

    Katılım:
    18 Eylül 2013
    Mesajlar:
    593
    Beğenileri:
    0
    Tanır tabi eve girerken daha benim geldiğimi anlıyor abicim gelmiş diye bağırıyor kerata :D diğer ev ahalisine yapmadı daha :D

    LT22i cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  7. kartall82
    Çevrimdışı

    kartall82 Guest

    evet tanir ben evde sürekli kuşlar ile ilgilendiğm için sesimi bile duyunca başlıyorlar cosmaya ama bir yabanci sesi duyunca öylece dinleyip duruyorlar
     
  8. Celalettin TOPAL
    Çevrimdışı

    tanır bernım evdekı kuşta babamdan başkasının elını ısırıyo :)
     
  9. Kandemir KONUK
    Çevrimdışı

    Kandemir KONUK New Member

    Katılım:
    6 Ekim 2013
    Mesajlar:
    144
    Beğenileri:
    0
    Kesinlikle tanır,diger aile fertlerinede gidebilir ama kendisi ile ilgilenen kişiyi ayırt ederler.
     
  10. musa351
    Çevrimdışı

    musa351 Guest

    ilginiz için teşekkür ederim :)
     
  11. Ali KOÇAK
    Çevrimdışı

    evet tanıyorlar benim kuşlar aile üyelerini hergün görüyor fakat kafeslere yaklaşan olunca tedirgin oluyorlar ama benden hiç kaçmıyolar aksine elime falan çıkıyorlar yemi suyu ben veriyorum belki ondandır.
     

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu :

  1. muhabbet kuşları sahibini tanır mı