petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

petyuvasi sitesi hakkında olumsuz görüş

Konusu 'Havadan Sudan' forumundadır ve tanmalvic tarafından 28 Temmuz 2015 başlatılmıştır.

  1. tanmalvic
    Çevrimdışı

    tanmalvic Member

    Katılım:
    21 Mart 2014
    Mesajlar:
    352
    Beğenileri:
    7
    Merhaba arkadaşlar
    petyuvasi sitesinden alışveriş yaptım dün. kargo bugün elime ulaştı. daha doğrusu ben mesai saatlerinde evde bulunamadığımdan biri teslim aldı benim yerime. akşam 6 gibi eve geldim. kargoyu açtığımda ürünlerden Kuş Taşıma Kafesinin resimlerde de gördüğünüz gibi tabanı kırık çıktı. aras kargo şirketinin ürünü bu hale getirme imkanı yok. bunu petyuvasi personelinin ürünü kutuya yerleştirirken zorlamasından dolayı kırdığı açık. neyse konuyu uzatmayayım. sitelerinde bulunan numaralardan önce cep numarasını aradım. çünkü işin hızlanması için düşüncem; "whatsuptan göndereyim hemen fotoğrafları ve faturayı ki bana yenisini göndersinler, mağdur olmayayım"
    cep telefonu kullanımda değilmiş meğer. neyse sabit telefonlarını ilk üç aramamda direk hat düşüyordu, dördüncüde ulaştım. personele durumu izah ettiğimde bana cevabı aynen şu oldu: "kargo personelini çağırın geri, tutanak tutsun, o ürünü iade edin, biz de kamera görüntülerini inceleyip hatayı tespit edip gönderelim" ee kardeşim ben zaten sabah 8 akşam 6 evde olmadığım saatlerde çalışıyor kargo. ayrıca sanki kargo firmasını arayınca gelecekler evime ki 18:10 gibi aradım telefondan mesai saati dışında aramayınız uyarısını yaptı telesekreter. küçücük bir plastik parçası için kargoyla ayrı muhabbet, göndermesiyle almasıyla ayrı muhabbet mi çekeceğim? kargo şirketi de uzakta ayrıca. nemle beraber istanbulun bunaltıcı sıcağında milleti nasıl yürüteyim küçücük plastik için. yani müşteri memnuniyeti denen olay sıfır bu firmanın. ayrıca şunu belirteyim ki 12 senedir aktif olarak internetten alışveriş yapıyorum. hatta arkadaşlarım arasında internet alışverişlerinin aranan kişisiyim diyebilirim, daha önce problem yaşamadım mı yaşadım ama sağ olsun iyi niyetle müşteri memnuniyetini ön planda tutarak hemen problemi çözüyorlardı. ilk kez bu firmadan böyle bir cevap aldım. neymiş efendim güvenlik kameralarını inceleyeceklermişte sorun kimdeymiş anlayacaklarmış. kardeşim, 2-3 liralık plastik parçası ya. belki ben hep sizden alışveriş yapacaktım. değdi mi yani bunca gereksiz muhabbete? ayrıca bu kadar da yazı yazdım şimdi.
    şunu da belirtmeden edemeyeceğim, sitelerindeki yazılımsal sorunları söylüyorum, ayrıca telefonlarınızda problem var diyorum, bana diyorlar ki "evet, cep telefonu iptal edildi". güncellesenize siteyi o zaman. kullanıcı girişi yapıyorum ama kulanıcının girdiği belli değil. önerilerde bulunuyorum. çalışıyor orası sorun yok diyorlar :))
    sinirlerimi tepeme çıkardılar ya 3 kuruşluk şey için.
    özetle bu firmadan ilk alışverişimdi ve hiç memnun kalmadım geri dönüşlerinden. sizleri de uyarmak istedim bilinçli bir tüketici olarak.
    bilerek sitenin linkini koymadım ki tıklayıp ziyaretçi sayısını arttırarakta siteleri üzerinden para kazanmalarına vesile olmayayım :D

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    #1 tanmalvic, 28 Temmuz 2015
    Son düzenleme: 28 Temmuz 2015
  2. Uğur GENÇ
    Çevrimdışı

    Uğur GENÇ Moderator

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    6.810
    Beğenileri:
    270
    Geçmiş olsun tanmalvic, dediğin gibi bu bunaltıcı havalarda kötü bir tecrübe olmuş. Kendileri kaybeder.
     
  3. tanmalvic
    Çevrimdışı

    tanmalvic Member

    Katılım:
    21 Mart 2014
    Mesajlar:
    352
    Beğenileri:
    7
    akyol kardeşler hariç diğer 4 siteden de alışveriş yaptım daha önce. bir sorun yaşamadım. benim gönderide kargo şirketinin hiç suçu yok. dar kutuya sığdırmaya çalışmışlar ilgili firmadaki şahıslar. o yüzden kırılmış tabanı kafesin. bunu bile bile de gçnderdiklerini düşünüyorum açıkçası.
     
  4. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.784
    Beğenileri:
    75
    Böyle bir şey nasıl kırılır aklım ermiyor.
    Kargo ile teslim alınan ürünü açıp bakmak lazım o anda..
     
  5. tanmalvic
    Çevrimdışı

    tanmalvic Member

    Katılım:
    21 Mart 2014
    Mesajlar:
    352
    Beğenileri:
    7
    bugüne kadar akvaryum da dahil kargodan teslim alırken bakmadım. sorun olursa zaten bir şekilde halledilir diye. hatta akvaryum yaptırmıştım 34akvaryum sitesinden. su kaçırıyordu aradım sahibini. evime gelip bizzat kendisi çözdü sorunu. yine akvaryum ölçülerini vermiştim. yanlış ölçülerde yapılmış. yenisini yapıp evime teslim ettiler eskisini aldılar. dediğim gibi ilk kez yaşadığım bir durum bu.
     
  6. Ömer Macit
    Çevrimdışı

    Ömer Macit Active Member

    Katılım:
    31 Ekim 2013
    Mesajlar:
    1.364
    Beğenileri:
    1
    yarın sakin kafayla arayıp tekrar görüşün sorunu iletin resmi mail atın ilgileneceklerini tahmin ediyorum havalar çok sıcak koli güneşe maruz kaldıysa ucuz plastikte bu şekilde kırılabilir işin normali kargo ile gelen ürünlerin açılıp kontol edilip hasar varsa hasar tutanagı tutdurmaktır.
     
  7. tanmalvic
    Çevrimdışı

    tanmalvic Member

    Katılım:
    21 Mart 2014
    Mesajlar:
    352
    Beğenileri:
    7
    ömer bey dikkat ederseniz ilk resimde ürünü koydukları kutu çok dar ve o dar kutuya sığdırmaya çalışmışlar. dediğiniz doğru, bundan sonra zarf bile alsam kargo görevlisine imza atmadan inceleyeceğim. bu üründe ben teslim alamadım zaten ürünü. ayrıca bugün mail atmıştım zaten ilgili firmaya.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 08:56 -->-> Daha önceki mesaj 23:06 --

    güncel... :D
     
  8. Ercan Uçar
    Çevrimdışı

    Katılım:
    3 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    763
    Beğenileri:
    16
    valla şükrü abi geçmiş olsun .. Ben genelde mybestten alışveriş yapıyorm ve suana kadar müşteri memnuniyeti onnumara . geçenlerde çimlendirme tohumu aldım tohumlarda bir skıntı vardı aradım ve sorgusuz sualsiz verseleganın tohumunu ücretsiz bir şekilde gönderdiler. bilindik sitelerden alışveiş yapmak daha mantıklı .

    geçmiş olsun.
     
  9. tanmalvic
    Çevrimdışı

    tanmalvic Member

    Katılım:
    21 Mart 2014
    Mesajlar:
    352
    Beğenileri:
    7

    sağ ol ercan. aradığım ürün sadece bu sitede vardı mecburen oradan aldım. ben dediğim gibi uzun yıllardı alışveriş yapıyorum, sorunlar oldu ama hepsi senin dediğin gibi iyi niyetle çözülmüştü. adi 100 liralık 1000 liralık bir şey olsa haklılar ama adamlar 2 liralık plastik için bana "yok onu yapın yok bunu yapın kamera inceleyeceğiz" deyince şok oldum.
     
  10. Nevzat Samet BAYKAL
    Çevrimdışı

    Nevzat Samet BAYKAL Active Member
    Yönetici

    Katılım:
    11 Ocak 2014
    Mesajlar:
    778
    Beğenileri:
    77
    Geçmiş olsun. Umarım yaşadığınız sorun en kısa zamanda çözülür. Kargo geldiğinde kargo görevlisi teslim tutanağını imzalamadan kutuyu açtırmıyor. Bütün kargolar bu şekilde yapıyor. Daha önce defalarca başımıza geldi. Defalarca da kavga etmişliğimiz var. Dolayısıyla bu da çözüm olmayabiliyor. Öte yandan kargocular tek şartla kutuyu/koliyi/paketi açtırıyorlar. Eğer ürünün paketinde, kutusunda ezilme, ıslanma, yırtılma vb. deformasyonlar varsa açtırıyorlar ve tutanak tutuyorlar. Onun dışındaki durumlarda izin vermiyorlar. Bu kargoların işgüzarlığı mı yoksa kural mı böyle bilmiyorum açıkçası. Öte yandan bazı bilindik firmaların kolilerinde ürünün kolisinde dışarıdan hasar varsa kargoya tutanak tutturun, eğer böyle bir durum yoksa ama ürünleriniz hasarlıysa firmamızın müşteri temsilcisiyle irtibata geçin diyor. Belki de doğrusu ve kurumsal firma olmanın gereği bu. Ben de daha hasarlı ürün teslimatıyla karşılaştım gerçekten işini yapan firmalar sorgusuz sualsız, kargoyu araya hiç bir şekilde katmadan mağduriyetimi giderdiler.
     
    #11 Nevzat Samet BAYKAL, 29 Temmuz 2015
    Son düzenleme: 29 Temmuz 2015
  11. tanmalvic
    Çevrimdışı

    tanmalvic Member

    Katılım:
    21 Mart 2014
    Mesajlar:
    352
    Beğenileri:
    7
    nevzat bey durumu çok güzel özetlemişsiniz.
    dün telefonda "kargo personelini çağırın tutanak tutturun" dediklerinde "şuana kadar aldığım kargoların hiçbirinde kargoyu açıp kontrol etmedim veya ettirmediler. eden olduğunu da sanmıyorum. ayrıca kargo personeli buraya geri gelmez ki gitsem bile tutanak tutacaklarını sanmıyorum" dedim. tepkisi sadece gülmek oldu ilgili firma yetkilisinin. şimdi de çalışıyorum ve şuan için kargo firmasına gitme şansım yok. firmanin sitesinden de durumu izah eden bir e-posta atmama rağmen geri dönüş yapılmadı. dediğiniz gibi benim de olumsuz durum yaşamam halinde diğer firmalar hemen sorunu çözmüştü kargo firmasını araya sokmadan. tabiki onlar kazandı çünkü alışveriş yapmaya devam ettim.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:29 -->-> Daha önceki mesaj 14:05 --

    firmadan geri dönüş yapılmadı henüz. anlayın yani ne kadar müşteri memnuniyetini önemsediklerini. kendim müsait olamıyorum iş dolayısıyla. bakalım kardeşim müsait olabilirse kargo firmasına teslim etmesini söyleyeceğim ürünü. sinek küçük ama midemi bulandırdı maalesef...
     
  12. sekerse_tehlike
    Çevrimdışı

    Katılım:
    22 Şubat 2014
    Mesajlar:
    151
    Beğenileri:
    0
    Hocam öncelikle geçmiş olsun, Satışı yapan firma belliki sorumsuz çokta tutan yer değil ve adını ilk defa duyuyorum,ben petexpressten almistim o zamanda taşınma mevzulari vardi kargo yapamadiklari icin bana para iadesi yaptilar iban isteyip o derece dürüstler yani juenpetshop bide cok tavsiye ederim. Burdaki arkadaslarda bu vakayi unutmasin bir daha petyuvasindan bisey almasinlar

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  13. Ferdi NAMLI
    Çevrimdışı

    Katılım:
    25 Ocak 2015
    Mesajlar:
    533
    Beğenileri:
    1
    canpet.net'i öneririm herhangi bir sorunla karşılaşmadım şuan'a kadar.
     
  14. tanmalvic
    Çevrimdışı

    tanmalvic Member

    Katılım:
    21 Mart 2014
    Mesajlar:
    352
    Beğenileri:
    7
    teşekkürler
    dürüstlük her zaman kazandırır. üç kuruş için işi yokuşa sürmenin bir anlamı yok hiçbir iş için.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:21 -->-> Daha önceki mesaj 19:20 --

    canpetten de defalarca alışveriş yaptım. ben de bir sorun yaşamadım ferdi bey

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:22 -->-> Daha önceki mesaj 19:21 --

    bugün kardeşim geri gönderdi ürünü. bakalım geri dönüşleri nasıl olacak. ben bir beklenti içinde değilim açıkcası. geri göndermeseler de sorun değil bu saatten sonra.
     
  15. harun cengizhan
    Çevrimdışı

    Katılım:
    5 Mart 2015
    Mesajlar:
    133
    Beğenileri:
    0
    bu insanlar neden hep ben para kazanayım nasıl giderse gitsin hırsı içine girler kii... ticarette artık yapılamaz duruma geldi kimseye güvenilmiyor. geçmiş olsun
     
  16. Koray DANIŞMAZ
    Çevrimdışı

    Koray DANIŞMAZ Süper Moderatör
    Yönetici Altın Üye

    Katılım:
    13 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.272
    Beğenileri:
    71
    Juanpet marketten alın harika paketleme yapılıyor
     
  17. tanmalvic
    Çevrimdışı

    tanmalvic Member

    Katılım:
    21 Mart 2014
    Mesajlar:
    352
    Beğenileri:
    7
    herkes değil de bazıları dediğiniz gibi para gelsin de gerisi önemli değil diyor. 7-8 ay önce birisine 200 liralık balık vermiştim. çocuk 2 hafta sonra vereceğim abi demişti. güvendim. 1 hafta bilgi için aradı beni. nasıl bakayım ne yapayım diye. elimden geldiğince yardımcı oldum. 2 hafta geçti, 1 ay geçti 2 ay geçti parasını ödemedi. ben de başına bir şey mi geldi durumun yoksa anlarım diye mesaj attım. telefonunu değiştirmiş meğer. siteden mesajlarıma da cevap vermedi. ben de buna benzer bir konu açtım. çocuğun resimlerini koydum. bununla alışveriş yapmayın dedim. çocuk site üzerinden hemen küfürlü mesaj gönderdi bana. çünkü benim böyle bir durumla karşılaştığımı gören site sakinleri çocuğa saldırmışlar, yeni telefon numarasını bilen üyeler arayıp çocuğa gerekenleri söylemişler falan. yani ben 200 lira kaybettim ama kişiliğimi hiç değiştirmedim. hakkımı da helal etmedim o çocuğa. diğer tarafta hakkımı ödemek için günahlarımdan verirken hesaplaşacağız inşaallah. bu hikayeyi neden anlattım derseniz, bu dünya da iyiler de var kötüler de. üç günlük dünya için üç kuruş için insan kaybetmek istemeyenlerin safındayım, çok kaybettim kazık yedim ama olsun...

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:26 -->-> Daha önceki mesaj 23:24 --

    bu siteyi biliyorum. çok övgü aldığı için muhtemelen bir sonraki alışverişiimi yapacağım site olacak...

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:08 -->-> Daha önceki mesaj 23:26 --

    arkadaşlar, kardeşim kargo şirketine tutanakla ürünü teslim etti ve hasarlı ürün ilgili petyuvasi firmasına ulaştı. bugün firmadan beni aradılar ve söyledikleri cümleleri birebir aktarıyorum:

    şaka gibi değil mi? :D ben çok sabırlı bir insanımdır ama sabrımın ve iyi niyetimin bu firma için sonunda olduğumdan cevabım aynen şu şekilde oldu:

    normalde çok daha sert cevapları hakediyorlar ama buna ne benim terbiyem müsaade eder ne de dinimiz. varsın kaybeden ben olayım görünürde...

    işin özeti; ben buraya not düşeyim de siz yine bildiğiniz yerden alın arkadaşlar.
     
  18. SeFfAh
    Çevrimdışı

    SeFfAh New Member

    Katılım:
    16 Aralık 2013
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    0
    bilgilendirme için teşekkürler

    tam sepeti onaylıyor iken güncellenen haberlerde gördüm ve siteyi direk kapattım

    Tekrar teşşekkürler , canpetten alışverişimi gerçekleştiriyorum.
     
  19. tanmalvic
    Çevrimdışı

    tanmalvic Member

    Katılım:
    21 Mart 2014
    Mesajlar:
    352
    Beğenileri:
    7
    an itibariyle firma tarafından elime ulaşan bir taşıma kafesi olmadı. 9 liralık bir taşıma kafesinin plastik kısmının kırık olarak tarafıma kargolanmasından sonra kendilerine kırık ürünleri geri gönderildi. bana yenisini göndermeleri için "TEKRAR ALIŞVERİŞ YAPIN, AÇIKLAMA KISMINA ÜRÜN NOTUNU EKLEYİN" diyerek tekrar alışverişe zorlandığım PETYUVASI sitesinin, site yöneticilerimiz [MENTION=1]Muhammet ÇELİK[/MENTION] [MENTION=15673]Tevfik AKTUNÇ[/MENTION] [MENTION=8263]admin[/MENTION] tarafından başka insanların da zarar görmemesi için "reklam veren firmalar" kısmındaki bannerlarının kaldırılmasını talep ediyorum. biliyorum sitenin reklama ihtiyacı var ama bu tarz firmaların böyle bir sitede olmaması gerektiğini düşünüyorum.
    saygılarımla
     
    #20 tanmalvic, 8 Ağustos 2015
    Son düzenleme: 8 Ağustos 2015

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu :

  1. akyol kardeşler mesai saatleri