petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Sizce ne zaman yumurtalar suan yumurta yok

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve gerede tarafından 14 Aralık 2014 başlatılmıştır.

  1. gerede
    Çevrimdışı

    gerede Guest

    Ilk günler poposu çok şişti geleli bir hafta oldu Gaga kahverengi yuvasına girip çıkıyor [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:30 -->-> Daha önceki mesaj 00:30 --

    Yorumlarınızı bekliyorum
     
  2. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Kuşlarımızın ceresini yakından foto çeker misiniz?
     
  3. gerede
    Çevrimdışı

    gerede Guest

    Cere tam kahverengi dışı nin yuvaliga girip çıkıyo du çiftleşme gerçekleşmiş mi veya 1 haftaya kadar yumurta olur mu
     
  4. KORDON
    Çevrimdışı

    KORDON Active Member

    Katılım:
    2 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2.075
    Beğenileri:
    2
    Avuçlarsanız böyle hemde yeni almışınız galiba strese girip yavrularını oldurur. 2 ay sure verin kusa ortama alıssın.
     
  5. Resul OZYAMAN
    Çevrimdışı

    Resul OZYAMAN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenileri:
    9
    kuşu boş odaya koyun ve ışık almıyorsa sabahları lamba yakın ve suyunu emini verin gerisini karışmayın böyle elinize felan alırsanız yumurtlamaz yumurtlarsada strese girer ve yumurtaları kırar.
     
  6. gerede
    Çevrimdışı

    gerede Guest

    Anladım da kuş aldigimda daha şişti poposu ve yuvalikta n çıkmıyordu şimdi yine girip çıkıyor ve follukta duruyor Kum çok yiyo sizce fotoğraflar da görülen nedir ikide bir rahatsız etmiyorum

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:44 -->-> Daha önceki mesaj 00:42 --

    Bi odada 15 takım kuş var. Işık ve sıcak güzel cere tam kahverengi kuyruk asagida resimler neyi gösteriyor

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:04 -->-> Daha önceki mesaj 00:44 --

    Arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum sizce ne zaman yumurtalar

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:14 -->-> Daha önceki mesaj 01:04 --

    Aaâaaaaaasssddgghhfd

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:25 -->-> Daha önceki mesaj 01:14 --

    Arkadaslar kimse yok mu yorum yapcaakkkkk

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:19 -->-> Daha önceki mesaj 01:25 --

    Çok sağolun arkadaşlar teşekkür ederim yorumlarınız için

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:24 -->-> Daha önceki mesaj 02:19 --

    Arkadaslar neden kimse bi yorum yapmıyor çok merak ediyorum

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:01 -->-> Daha önceki mesaj 11:24 --

    Yuh yaa vallahi kos koca site kimse bi fikir vermiyor

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:58 -->-> Daha önceki mesaj 12:01 --

    Arkadaşlar kimse neden bi yorum yapmıyor anlamıyorum yaa!!

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:37 -->-> Daha önceki mesaj 13:58 --

    Arkadaşlar bişi diyen yok mu yaa gıcık oldum yaa yuh yani yuuh bu kadar mı zor arkadaşlar
     
  7. Bulut YILDIZ
    Çevrimdışı

    Biraz sakin olmalisin bence ustalar nede olsa 7/24 forumda degiller Insallah yardimci olurlar sana :)
     
  8. gerede
    Çevrimdışı

    gerede Guest

    Iki günden beri mi yoklar merak Ediyoz kardes
     

Sayfayı Paylaş