petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Sonunda Jumbo Çiftimi Aldım.

Konusu 'Muhabbet Kuşu Resimleri' forumundadır ve Oğuz ATEŞ tarafından 5 Nisan 2014 başlatılmıştır.

  1. Oğuz ATEŞ
    Çevrimdışı

    Oğuz ATEŞ New Member

    Katılım:
    15 Eylül 2013
    Mesajlar:
    799
    Beğenileri:
    0
    Arkadaşlar bi kaç ay öncesinden diyordum Jumbo çift alacam diye ve sonunda aldım G.antep'den Cahit Aslanlı üreticimizden aldım 2013 bilezikli çiftim.

    Arkadaşlar kafesim çifthane Jumbolara darmı oldu biraz sizce nasıl böyle ?

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. AhmetHARSIT
    Gizli

    hayırlı olsuın bnde almak ıstıyorumda ne kadara aldınız acaba soylermısınız
     
  3. Enes YLKSN
    Çevrimdışı

    Enes YLKSN Active Member

    Katılım:
    9 Ocak 2014
    Mesajlar:
    1.147
    Beğenileri:
    1
    Hayırlı olsun erkek,maşallah iyi derecede, wn ksa zamanda yavrularını alırsın inşallah, çifthane gayet uygun salma gibi rahat ederler sıkıntı olmaz,
     
  4. Oğuz ATEŞ
    Çevrimdışı

    Oğuz ATEŞ New Member

    Katılım:
    15 Eylül 2013
    Mesajlar:
    799
    Beğenileri:
    0
    Kardeşim ama çifthanenin orta bölmesini kaldırsam mı biraz dar oldu gibi geliyorda bana.
     
  5. Furkan ŞAFAK
    Çevrimdışı

    Katılım:
    23 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    427
    Beğenileri:
    0
    hayırlı olsun birde biz alabilseydik çok iyi olacak
     
  6. Oğuz ATEŞ
    Çevrimdışı

    Oğuz ATEŞ New Member

    Katılım:
    15 Eylül 2013
    Mesajlar:
    799
    Beğenileri:
    0
    Saol kardeşim inşallah kısa zamanda sende alırsın.
     
  7. Furkan ŞAFAK
    Çevrimdışı

    Katılım:
    23 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    427
    Beğenileri:
    0
    Nasip olursa pazarteside kuşlar benim elime geçecek
     
  8. Ahmet TOPRAK
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    621
    Beğenileri:
    1
    kardeş bence ara bölmeyi kaldır jumbo için ideal ölçü boy 60 cm yani ara bölmeyi al iki tünek tak biri yuvalığa yakın olsun diğeri biraz uzak tak hareket etsinler yağlanma olmasın. bol şans. güzel kuşlar yurt içi kuşlar mı
     
  9. Oğuz ATEŞ
    Çevrimdışı

    Oğuz ATEŞ New Member

    Katılım:
    15 Eylül 2013
    Mesajlar:
    799
    Beğenileri:
    0
    Tamam hocam dediğiniz gibi yaparım ve turt içi kuşları G.antep den bi üretici abimizden aldım.
     
  10. Murat KARAYILAN
    Çevrimdışı

    Murat KARAYILAN Active Member

    Katılım:
    30 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.048
    Beğenileri:
    0
    Hayırlı olsun oğuz abi gayet uygun kafes ne dar ne geniş orta :)
     
  11. Muhammed güler
    Gizli

    Bol yavrular Alman dileğiyle
     
  12. Oğuz ATEŞ
    Çevrimdışı

    Oğuz ATEŞ New Member

    Katılım:
    15 Eylül 2013
    Mesajlar:
    799
    Beğenileri:
    0
    Valla kardeşim içime sinmedi orta bölmeyi söktüm bende çifthanede bayram etsinler fazladan kafesim vardı onlarada yerli çifti koydum böyle daha iyi oldu bence.
     
  13. Samet Çağlar
    Gizli

    Kuşların hayırlı olsun kafes sanki biraz dar :(
     
  14. Oğuz ATEŞ
    Çevrimdışı

    Oğuz ATEŞ New Member

    Katılım:
    15 Eylül 2013
    Mesajlar:
    799
    Beğenileri:
    0
    Hocam kafesi hallettim çifthanenin orta bölmesini çıkardım sadece jumbo çifttim var kafesde.
     
  15. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    hayırlı olsun
     
  16. Enes YLKSN
    Çevrimdışı

    Enes YLKSN Active Member

    Katılım:
    9 Ocak 2014
    Mesajlar:
    1.147
    Beğenileri:
    1
    Ara bölmeye kaldır kardeşim kardeşim daha çok rahat ederler,
     
  17. emreborucu
    Çevrimdışı

    emreborucu New Member

    Katılım:
    15 Mart 2014
    Mesajlar:
    80
    Beğenileri:
    0
    Hayirli olsun. Ureticiniz cahit bey yakinen tanidigim biridir. Memnun kalacaginazdan eminim.
     
  18. Mehmet ÖZEL
    Çevrimdışı

    Mehmet ÖZEL Active Member

    Katılım:
    28 Aralık 2013
    Mesajlar:
    2.006
    Beğenileri:
    0
    Güzel kuşlar hayırlı olsun.
     
  19. 3.mevki
    Gizli

    3.mevki Guest

    Mutluluklar. Gri uyuza benziyor,fotograftandir belki

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  20. Yusuf ŞANLI
    Gizli

    Kuslar cok guzel masallah kendileri gibi guzel yavrularinin resminide goruruz insallah
     

Sayfayı Paylaş