petshop

                   

tüneğe tutunup kanat çırpıyorlar

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Elif Akyüz tarafından 21 Haziran 2016 başlatılmıştır.

  1. Elif Akyüz
    Çevrimdışı

    Elif Akyüz Active Member
    Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    478
    Beğenileri:
    71
    Başlıkta olduğu gibi tüneğr tutunup kanat çırpıyorlar arkadaşlar uçmak mı istiyorlar.
     
    Koray DANIŞMAZ bunu beğendi.
  2. Koray DANIŞMAZ
    Çevrimdışı

    Koray DANIŞMAZ Süper Moderatör
    Yönetici Altın Üye

    Katılım:
    13 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.325
    Beğenileri:
    85
    Yavrucaklar uçmak özgür kalmak istiyor :)
     
  3. Elif Akyüz
    Çevrimdışı

    Elif Akyüz Active Member
    Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    478
    Beğenileri:
    71
    Daha ne kadar çıkartayım dışarı yahu her gün açıyorum kafesi istedikleri kadar dolaşıp kendileri giriyorlar :))
     
    Koray DANIŞMAZ bunu beğendi.
  4. Eylulgunesli
    Çevrimdışı

    Eylulgunesli Active Member
    Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    273
    Beğenileri:
    53
    Ya aynen mesela benim kuş kafes dışındayken ellerimi aşağı yukarı oynatınca hemen ellerime odaklanıp durduğu yerde kanat çırpıyordu onu hic cozememistim:)
     
  5. Elif Akyüz
    Çevrimdışı

    Elif Akyüz Active Member
    Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    478
    Beğenileri:
    71
    Genelde böyle çok şımardıkları zaman yapıyorlar :) oyuncaklarla falan oynadıktan sonra tünekten tüneğe öterek hopluyorlar falan sonra bi bakıyorum ikisi birden kanat çırpıyor :)
     
    Eylulgunesli bunu beğendi.
  6. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.408
    Beğenileri:
    307
    Kan dolaşımını sağlıyorlar maşaallah canlı kuşlarınız var
     
    Elif Akyüz ve Eylulgunesli bunu beğendi.
  7. Eylulgunesli
    Çevrimdışı

    Eylulgunesli Active Member
    Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    273
    Beğenileri:
    53
    Cok çılgınlar sizinkiler de belli:)
     
    Elif Akyüz bunu beğendi.
  8. Elif Akyüz
    Çevrimdışı

    Elif Akyüz Active Member
    Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    478
    Beğenileri:
    71
    Sormayın ne uyutuyorlar ne ders çalıştırıyorlar :) maşallah ama hoşumada gidiyor bi yandan kızamıyorum :)
     
  9. Eylulgunesli
    Çevrimdışı

    Eylulgunesli Active Member
    Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    273
    Beğenileri:
    53
    Masallah hic kızmayın demek ki mutlular:) evin neseleri onlar ya
     
  10. Elif Akyüz
    Çevrimdışı

    Elif Akyüz Active Member
    Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    478
    Beğenileri:
    71
    Aynen saatlerce izliyorum benden iyice bıktılar. Elime ne zaman para geçse sürekli onlara bişey alıyorum inşallah yavrularınıda görürüm en yakın zamanda :)
     
  11. Eylulgunesli
    Çevrimdışı

    Eylulgunesli Active Member
    Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    273
    Beğenileri:
    53
    Kus oyun parkları var ağaçtan yapılmış, bilmiyorsanız bir yazın Google a tam bir minyatur survivor ortamı onlar icin tavsiye ederim:)
     
  12. Elif Akyüz
    Çevrimdışı

    Elif Akyüz Active Member
    Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    478
    Beğenileri:
    71
    Hemen yazıyorum teşekkürler :))
     
  13. Yüksel BULUT
    Çevrimdışı

    Yüksel BULUT Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2016
    Mesajlar:
    563
    Beğenileri:
    54
    Kuşlar kanatlarını kan dolaşımını sağlamak için çırparlar.
     
    Elif Akyüz ve Eylulgunesli bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu :

  1. muhabbet kuşum sürekli kanat çırpıyor