petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

ustalar yardım.. (resimli)

Konusu 'Üreticiler Platformu' forumundadır ve mücahitejderha tarafından 23 Aralık 2014 başlatılmıştır.

  1. mücahitejderha
    Çevrimdışı

    Katılım:
    23 Kasım 2014
    Mesajlar:
    315
    Beğenileri:
    0
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ustalarım abilerim kardeşlerim lütfen yardım..
    beyaz olan dişi kuşum, hep öyle kabarık duruyor ve 1 haftadır nadiren yuvadan çıkıyor her gün çiftleştiklerini görüyorum ilk 15 gün önce görmüştüm ama halen ne yumurta var nede dişide bi belirti. kuyruğu kanadı çok az düşüyor bazen o kadar. bide hep resimdeki gibi kabarık duruyor bir haftadır hiç düzelmiyor. bu kuş neden kabarık duruyor neden yumurtlamıyor yardımcı olurmusunuz???
    mama falan veriyorum kuş hiç rahatsız olmuyor.
    bişey sorarsanız hemen cevaplarım.
    rahatsız etmeyeyim diye bugüne kadar hiç bişey yapmamıştım ama bit pire falan var mı diye bakmak istedim az önce aldım baktım yok. bide popo kısmında çok fazla tüy var normalde dökülmesi gerekmiş ya.
    ha bide kısır değil önceden bi tane yavrusu var..
     
    #1 mücahitejderha, 23 Aralık 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 23 Aralık 2014
  2. Mehmet KOÇTÜRK
    Çevrimdışı

    Mehmet KOÇTÜRK New Member

    Katılım:
    18 Aralık 2014
    Mesajlar:
    337
    Beğenileri:
    0
    Kardeşim konu hakkında pek bir bilgim yok. Bilen arkadaşlarımız yardımcı olacaklardır takipte kalın
     
  3. mücahitejderha
    Çevrimdışı

    Katılım:
    23 Kasım 2014
    Mesajlar:
    315
    Beğenileri:
    0
    tamam sağolun.bekliyorum xaten
     
  4. Mustafa Arslan
    Çevrimdışı

    Mustafa Arslan New Member

    Katılım:
    25 Nisan 2014
    Mesajlar:
    107
    Beğenileri:
    0
    Kafes ve yuvalığı bi temizle istersen :) Sularına vitamin koymayı denedin mi? İnşallah iyileşir
     
  5. mücahitejderha
    Çevrimdışı

    Katılım:
    23 Kasım 2014
    Mesajlar:
    315
    Beğenileri:
    0
    kafes temiz eğer kafesin dibini diyorsan dışkıları koku yapmasın diye kuşların kafes dibine koyulan parçalar var ve yuvalığın resmini boşa koymadım :D temizlemiştim talaş koymuştum kendi o hale getirmiş yem kabuğu tüy falan onu görün diye çektim zaten o yüzden dokunmuyorum..ha sularına vitamin koyuyorum zaten
     
    #5 mücahitejderha, 23 Aralık 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 23 Aralık 2014
  6. Mustafa Arslan
    Çevrimdışı

    Mustafa Arslan New Member

    Katılım:
    25 Nisan 2014
    Mesajlar:
    107
    Beğenileri:
    0
    Belki de tüy dökümüne girmiştir, ustalar daha iyi anlar
     
  7. mücahitejderha
    Çevrimdışı

    Katılım:
    23 Kasım 2014
    Mesajlar:
    315
    Beğenileri:
    0
    bende tamda onun için sordum :D ama bide şöyle bişey var tüyde olan kuş her gün bi kaç kez çiftleşir mi? :)
     
  8. Mustafa Arslan
    Çevrimdışı

    Mustafa Arslan New Member

    Katılım:
    25 Nisan 2014
    Mesajlar:
    107
    Beğenileri:
    0
    Onu bilemicem belki kuştan kuşa değişebilir bu durum
     
  9. Fevzi ÖZYAYLA
    Çevrimdışı

    Fevzi ÖZYAYLA New Member

    Katılım:
    27 Kasım 2014
    Mesajlar:
    165
    Beğenileri:
    0
    Kusunuz cıftlsıyorsa yumurtlayacaktır.

    1 haftadır boyle dıyorsunuz yumurta tıkanması olabılır elınızle kontrol etmelısınız ama cok dıkkat ederekç
     
  10. mücahitejderha
    Çevrimdışı

    Katılım:
    23 Kasım 2014
    Mesajlar:
    315
    Beğenileri:
    0
    1 haftadır yuvada ilk 15 gün önce çiftleşmişti. aldım baktım yumurta tıkanması falan yok galiba çünkü galiba yumurta yok bilmiyorum

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:22 -->-> Daha önceki mesaj 18:13 --

    bir yerde okumuştum kuşlar çiftleştkelrinde popo kısmında fazla tüy varsa makasla kesiyorlarmış. benim dişidede erkekdede çok fazla tüy var kesmeme gerek var mı?
    bide lütfen sorduğum soruya cevap verirseniz diğer söylediklerinizin hepsini biliyorum zaten

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:43 -->-> Daha önceki mesaj 18:22 --

    güncel...........................
     
  11. Mustafa Arslan
    Çevrimdışı

    Mustafa Arslan New Member

    Katılım:
    25 Nisan 2014
    Mesajlar:
    107
    Beğenileri:
    0
    Tüylerinin kesilmesi yumurtalarının boş çıkma ihtimaline karşıydı sanırım ama nasıl kesilir bilmiyorum
     
  12. mücahitejderha
    Çevrimdışı

    Katılım:
    23 Kasım 2014
    Mesajlar:
    315
    Beğenileri:
    0
    ya işte aklıma gelen bişeyde şu bunlar sürekli çiftleşiyor tüylerden dolayı erkek dölleyemediği için dişi yumurtlamıyor strese girip yuvada kabarık duruyor diyede aklıma gelmiyor değil ama bakalım ustalar ne diyecek
     
  13. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    strese falan girmez sadece yumurtlar ama boş yumurtlar popo tüylerinin kesilmesi boş yumurtlayan kuşlar için geçerlidir
    birde ben dışkı fotoğrafını tam anlayamadım hastamı değilmi dışkısına bakmam lazım eeğer hasta değilse yumurtlayacaktır hergün bir kaç kez çiftleşiyormuş
    dışkısının fotosunu koyarmısınız
     
  14. mücahitejderha
    Çevrimdışı

    Katılım:
    23 Kasım 2014
    Mesajlar:
    315
    Beğenileri:
    0
    dışkısının fotosunu koyamıyorum çünkü kafes tabanında koku yapmaması için adını bilmiyorum bişey var ufak ufak parçalar halinde o yüzden yoksa onu bende düşünmüştüm. yuvaya biraz pislemişti ama çektiğim fotoda tam net değil galiba.dışkısına bakabilmek için napmam gerek. hem erkeğn dışkısıyla onun dışkısını nasıl ayıracam ki

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:53 -->-> Daha önceki mesaj 19:57 --
    O
    Güncel...........

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:15 -->-> Daha önceki mesaj 22:53 --

    Güncel...........

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:16 -->-> Daha önceki mesaj 23:15 --

    @ Levent ACAR

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:12 -->-> Daha önceki mesaj 23:16 --

    Güncel............;

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:20 -->-> Daha önceki mesaj 00:12 --

    Sorun güncel ve bir sorunumuz daha var
    Bit pire var mi diye bakmistim yazmistim bakarken bişey dikkatimi cekti. Popo bölgesi ile karin bölgesinin arasina dikkatli bakmistim o bölge mosmor görünüyordu...

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:29 -->-> Daha önceki mesaj 00:20 --

    Güncelllllllllll

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:42 -->-> Daha önceki mesaj 10:29 --

    Güncellll...........

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:52 -->-> Daha önceki mesaj 11:42 --

    Güncel.......
     
    #14 mücahitejderha, 24 Aralık 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 23 Aralık 2014

Sayfayı Paylaş