petshop

                   

Yavrumu artık almalı mıyım ?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Hüseyin AYYILDIZ tarafından 21 Haziran 2014 başlatılmıştır.

  1. Hüseyin AYYILDIZ
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    6 Mart 2014
    Mesajlar:
    51
    Beğenileri:
    0
    İyi akşamlar herkese .. 32 günlük lutino yavrum 2 gündür yuvalıktan aşşa inip yem yemeğe uğraşıyor kafesin tabanında gezeniyor tüneğe falan çıkıyor artık bildiğimiz kuş halini aldı . ama bi sorun var ki yavru aşşağı indiği zaman ebeveynlerin bağırışlarından evde duramyıoruz denecek kadar gürültü oluyor . bu normal ötme sesi değil "cırt cırt" kulak tırmalıyıcı bir ses yavru yuvaya girdiğinde kesiliyor . acaba artık yavruyu alma zamanım geldimi yavru yemliğe kafasını sokuyor yemeğe falan çalışıyor ama yiyebiliyor mu ona emin değilim sizce artık almalımıyım (baba 2 gündür birşeyler öğretmeye çalışıyor yem yeme konusunda )

    Şimdiden herkese teşekkür ederim .
     
  2. Gokay Akgul
    Çevrimdışı

    usta bizimde 35 günlük vardı biz dün ayırdık :) çünkü annesi bidaha yumurtladı ve onu dövüyorlar :D sende 2 güne ayırabilirsin ama yem yiyip yemediğini sürekli kontrol et
     
  3. Hüseyin AYYILDIZ
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    6 Mart 2014
    Mesajlar:
    51
    Beğenileri:
    0
    Teşekkürler :D kafesin tabanına yem saçtım onları topluyo tek tek ama kırmıyor hemen yutuyor onun için tam emin olamadım
     
  4. Gokay Akgul
    Çevrimdışı

    İnşallah öğrenecek usta . benimkinden de emin değilim oynuyor yemle yiyordu herhalde :)

    Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  5. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member
    Platin Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    14.045
    Beğenileri:
    161
    Ayırabilirsin artık.
    Kafes tabanında varsa ızgarayı çıkar, tabana yem dök 1 avuç, varsa aspur da koyabilirsin.
    Tünekleri an alta indir 3-5 gün. Suluk ta aşağıya yakın olsun.
    Güle güle besleyin yeni bebenizi.
     
  6. Hüseyin AYYILDIZ
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    6 Mart 2014
    Mesajlar:
    51
    Beğenileri:
    0
    teşekkür ederim levent abi her sorunumda yardımcı oldun senin sayende büyüdü bu yavru :) teşekkür ederim ölme gibi bi riski yok demi ? yem yediğine emin değilim alıyo ama yiyormu bilmiyorum
     
  7. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member
    Platin Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    14.045
    Beğenileri:
    161

Sayfayı Paylaş