petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

yumurtasını yere yaparsa ?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve cixsower tarafından 15 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

  1. cixsower
    Çevrimdışı

    cixsower New Member

    Katılım:
    17 Aralık 2013
    Mesajlar:
    319
    Beğenileri:
    0
    merhaba arkadaşlar kuşum ilk kuluçkasında yumurtasını tünekten yapıyodu bu sferde yaparsa yumurtaları elimlemi yuvalıga koyuyum yoksa başka bişi ile alıpmı koyayım ?
     
  2. CNK TC
    Çevrimdışı

    CNK TC New Member

    Katılım:
    4 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.171
    Beğenileri:
    4
    Yuvalıktan dısarıda kafes içinemi yapıyor yani yere anlamadım ?
     
  3. cixsower
    Çevrimdışı

    cixsower New Member

    Katılım:
    17 Aralık 2013
    Mesajlar:
    319
    Beğenileri:
    0
    evet ilk kuluçkada tünekten kafese yaptı şuan yumurtlamak üzere tekrar öyle yaparsa ben yumurtayı nasıl alıp yuvalıga koyuyum ?
     
  4. CNK TC
    Çevrimdışı

    CNK TC New Member

    Katılım:
    4 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.171
    Beğenileri:
    4
    Rahatsız etmeyin bu gibi durumlar rahatsız etmekten ileri geliyor .Yuvalığa alışmadıysada olur .Eğer aynı şey yaparsa Yuvalıga koyun bir daha yapacağını sanmıyorum
     
  5. cixsower
    Çevrimdışı

    cixsower New Member

    Katılım:
    17 Aralık 2013
    Mesajlar:
    319
    Beğenileri:
    0
    peki teşekkürler zaten üstlerini örtüm çiftleştiklerinden sonra 1 haftadır öyleler
     
  6. CNK TC
    Çevrimdışı

    CNK TC New Member

    Katılım:
    4 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.171
    Beğenileri:
    4
    Yuvalıga giriyor mu şuan tırtıklama gibi düzenleme gibi şeyler var mı var ise bir dahakine kafese yapmaz
     
  7. cixsower
    Çevrimdışı

    cixsower New Member

    Katılım:
    17 Aralık 2013
    Mesajlar:
    319
    Beğenileri:
    0
    evet var sabah çok ses geliyodu şuan bile ses var yuvalıkta heran yumurtlayabilir çünkü poposu iyice şişti
     
  8. CNK TC
    Çevrimdışı

    CNK TC New Member

    Katılım:
    4 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.171
    Beğenileri:
    4
    tamam o zaman kafese yapmaz siz yeterki rahatsız etmeyin .
     
  9. cixsower
    Çevrimdışı

    cixsower New Member

    Katılım:
    17 Aralık 2013
    Mesajlar:
    319
    Beğenileri:
    0
    az önce yumurtladı ama yine tünekten yaptı neden böyle yapıyo kuşum ya :/
     
  10. Yusuf ŞANLI
    Çevrimdışı

    Alip yuvaya koyunca ustune yatiyormu peki ?
     
  11. cixsower
    Çevrimdışı

    cixsower New Member

    Katılım:
    17 Aralık 2013
    Mesajlar:
    319
    Beğenileri:
    0
    İlk kuluçkasında 3 cü yumurtadan sonrA yattı o zamanda kafese yaptı alıp yuvaya koydum ben yumurtaya dokundum diye sorun olurmu ?
     
  12. Orhan ERGİN
    Çevrimdışı

    Katılım:
    7 Şubat 2014
    Mesajlar:
    349
    Beğenileri:
    0
    benim show kuşum da aynı tavrı takındı... elimle 3 yumurtasını da yuvaya koydum... ondan sonra yuvalığa yapmaya başladı...
    ben yumurta kontrolümde günde 2 defa yumurtalara elliyodum,
    hayvan hiç kızmadı... yani yumurtaya küsmesi zor...
     

Sayfayı Paylaş