petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

yuvalık hakkında

Konusu 'Muhabbet Kuşu Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve ömer ömer tarafından 18 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

  1. ömer ömer
    Çevrimdışı

    kuşlar kızışmış o nedenle yuvalık aldım ama doğru bir yuvalık mı sizlere sormak istiyorum. oval folluklu bulamadım. içinde sadece ortası delinmiş ince bir tahta parçası var. bu iş görür mü? bir de içine talaş yada kum diyorlar ama talaş yuvalığın içindeki sığ folluğu da doldurunca folluk diye birşey kalmayacak :)))
     
    #1 ömer ömer, 18 Mayıs 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 18 Mayıs 2014
  2. Bülent ÇAPIK
    Çevrimdışı

    Bülent ÇAPIK New Member

    Katılım:
    15 Haziran 2013
    Mesajlar:
    240
    Beğenileri:
    0
    resim gözükmüyor hocam link yanlış yazmıssınız.
     
  3. ömer ömer
    Çevrimdışı

  4. Bülent ÇAPIK
    Çevrimdışı

    Bülent ÇAPIK New Member

    Katılım:
    15 Haziran 2013
    Mesajlar:
    240
    Beğenileri:
    0
    içten değilde dıştan cekseydiniz keske hocam ama standart oluyo yuvaklıklar buda öyle sanırım bi sıkıntı olmaz. hayırlı olsun
     
  5. ömer ömer
    Çevrimdışı

    çok teşekkür ederim. dışında görmek istediğiniz ne ki? onu anlamadım. boyut soruyorsanız tabanı 12x13 cm. benim merak ettiğim folluk meselesi ve talaş
     
  6. nixmare
    Çevrimdışı

    nixmare New Member

    Katılım:
    25 Nisan 2014
    Mesajlar:
    446
    Beğenileri:
    0
    çok az talaş atsan yeterli deligin etrafina
     
  7. ömer ömer
    Çevrimdışı

    işte o talaş deliği doldurur delik melik kalmaz ortada diye düşünüyorum. yani yuva böylemi oluyor muhabbet için
     
  8. nixmare
    Çevrimdışı

    nixmare New Member

    Katılım:
    25 Nisan 2014
    Mesajlar:
    446
    Beğenileri:
    0
    deligi niye doldursun deligin etrafina tacan saten hatta hiç bisey yapmasan bile bu sekilde bile yumurtlar ve biseyde olmaz delik hariç etrafa talaş koy
     
    #8 nixmare, 18 Mayıs 2014
    Son düzenleme: 18 Mayıs 2014

Sayfayı Paylaş