ırkı yaşı ve cınsı nedır yardım.

Fuad BİLİCİ

Süper Üye
Katılım
11 Şub 2016
Mesajlar
689
Yaş
19
Konum
Ağrı
Maşallah çok tatlı bir erkek 1 veya 2 aylık gibi geldi

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Son düzenleme:

Fuad BİLİCİ

Süper Üye
Katılım
11 Şub 2016
Mesajlar
689
Yaş
19
Konum
Ağrı
Valla o kadar gelişmedim ırk olayı başka bişey ama üzerinde çalışıyorum

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Fuad BİLİCİ

Süper Üye
Katılım
11 Şub 2016
Mesajlar
689
Yaş
19
Konum
Ağrı
Evet ben yorum yaparımda yanlış çıkar diye korktum. Biraz daha gelişmek gerek :)

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Barış B.

Meraklı Üye
Katılım
21 Ocak 2017
Mesajlar
108
Yaş
35
Konum
İstanbul
maşallah bana da erkek gibi geldi. en fazla 2 aylık herhalde. ırkı ise yerli kırma muhtemelen
 

Can Aksoy

Yeni Üye
Katılım
22 Kas 2016
Mesajlar
65
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
1 tane
Kuşun Daha Yavru Gözleri Tam Siyah Alnındaki Çizgi Biraz Kaybolmuş 4-5 Aylık Kuşun Bana Dişi Geldi Kuşun Çünkü Burun Deliğinin Etrafında Beyazlık Var Ve Kuyruğu Kısa Yani Yerli Ancak Min 6 Ay Gerekli Ceresinin Renginin Tam Anlamıyla Oturmasına...
 

hanifitunc

Yeni Üye
Katılım
4 Ağu 2016
Mesajlar
63
Yaş
25
Kuşun Daha Yavru Gözleri Tam Siyah Alnındaki Çizgi Biraz Kaybolmuş 4-5 Aylık Kuşun Bana Dişi Geldi Kuşun Çünkü Burun Deliğinin Etrafında Beyazlık Var Ve Kuyruğu Kısa Yani Yerli Ancak Min 6 Ay Gerekli Ceresinin Renginin Tam Anlamıyla Oturmasına...
eminmisiniz .
 

cengiz

Bilgili Üye
Katılım
29 Tem 2016
Mesajlar
1,554
Yaş
37
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
20 tane ve üzeri
Öncelikle hayırlı olsun tekrar tüyleri kadar ömrü olsun kuş 45-50 günlük benden alınmış bir yavru. Burda boş boş konuşan ve bilgisi olmayan kişiler var. Yeni yeme düşmüş kuşa 4-5 aylık diyorlar arkadaşım ben kuşumun arkasındayım şüphen varsa geri verebilirsin sıkıntı yok.
 

cengiz

Bilgili Üye
Katılım
29 Tem 2016
Mesajlar
1,554
Yaş
37
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
20 tane ve üzeri
Yerli diyen arkadaşlar neye göre yerli diyor aynı yaşta bir yerli olsaydı yanında fark daha iyi anlaşılırdı.
IMG_3256.JPG
 
  • Beğen
Tepkiler: MeY

bilgeminnos

Meraklı Üye
Katılım
16 Haz 2016
Mesajlar
146
Bana da dişi izlenimi verdi
Irktan anlamam pek ama benim kus yerli bu kus daha uzun duruyor zayıflık olarak aynilar ama bence ırkı pek farketmez yaptığı sebeklikler yeter:)
20170202_011432.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: MeY

bilgeminnos

Meraklı Üye
Katılım
16 Haz 2016
Mesajlar
146
Benim yerli kus bi yaşına yakin umarım farkı anlamissindir soran arkadaşım elindeki kus çok guzel bu arada:)
 

cengiz

Bilgili Üye
Katılım
29 Tem 2016
Mesajlar
1,554
Yaş
37
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
20 tane ve üzeri
Abi ben kuştan memnunum bende deneyim kazanmak için bu konuyu açmıştım yanlış anlama .
Haklısın yanlış anlaşılma yok. Sadece bilgisi olanda konuşuyor bilgisi olmayanda :) tek sorun bu. Bir sıkıntın olursa haberleşelim. Ve 4-5 aylık olmuş kuşu satmam damızlık olarak ayırırım çünkü ben üretim yapıyorum. Üreticiler için önemlidir bu anne baba bakıcı kuşlar 4-5 ay olmuşsa 2 ay daha bekler ese atarım. Tekrardan hayırlı olsun
 

hanifitunc

Yeni Üye
Katılım
4 Ağu 2016
Mesajlar
63
Yaş
25
Haklısın yanlış anlaşılma yok. Sadece bilgisi olanda konuşuyor bilgisi olmayanda :) tek sorun bu. Bir sıkıntın olursa haberleşelim. Ve 4-5 aylık olmuş kuşu satmam damızlık olarak ayırırım çünkü ben üretim yapıyorum. Üreticiler için önemlidir bu anne baba bakıcı kuşlar 4-5 ay olmuşsa 2 ay daha bekler ese atarım. Tekrardan hayırlı olsun
Eyvallah abi sağolasın :) bir sknti olacağını sanmıyorum ama olursa dediğin gibi haberlesiriz :)
 
Üst