duman boncuk

Site Bağımlısı
9 Şub 2017
67
7
8
38
Herkese merhaba 1.5 yaşında çok evcil bana bagimlı ve buldugu herşeyle oyun oynaya bilen muhabbet kusum var bir sürü oyuncağı var..Fakat son 3 aydır falan bulduğu heryere kusup kustugunu yemeye başladı özellikle kafesinin altına inip bunu yapıyordu bir çok kuscuya bunu sordum hepsi es istiyor dedi bende gittim bi es aldım fakat yaşına uygun bulamadım bende hafif yavru bi dişi aldım fakat onunla ilgilenmiyor bile yine benle ilgileniyor ne yapmam gerekiyor
 

Ekli dosyalar

Gözem Elma

Profesyonel
Muhabbet Kuşu Üreticisi
8 Eki 2016
1,028
238
63
Eşini kendisinin seçmesi daha iyi olur. Çünkü anlattığınıza göre affınıza sığınarak söylüyorum eşi olarak sizi görmüş size bağlı. Ancak bir çok dişinin olduğu bir salmaya koyarsanız ilgi gösterdiği dişiyi alırsınız. Yavru olmamasına dikkat edin 1 yaş civarı bir dişi almanızı öneririm.
 

duman boncuk

Site Bağımlısı
9 Şub 2017
67
7
8
38
Anliyorum tabide bunuda yapamayız diyo kuscular hastalık falan gelir sonra sen kizarsın diyolar buna alışma şansı var mı
 

duman boncuk

Site Bağımlısı
9 Şub 2017
67
7
8
38
Anliyorum da kuscular salma yontemini istemiyorlar hastalık falan gelir diye bunu sevmesi olasılık dışı mi
 

Gözem Elma

Profesyonel
Muhabbet Kuşu Üreticisi
8 Eki 2016
1,028
238
63
Anliyorum tabide bunuda yapamayız diyo kuscular hastalık falan gelir sonra sen kizarsın diyolar buna alışma şansı var mı
Bir üreticiyle irtibata geçmeniz çok daha mantıklı. Petshopları bende önermiyorum kendileri söylemiş zaten. Ancak bir üretici de bunu deneyebilirsiniz. Çok daha hijyenik ve aldığınız dişi de çok daha sağlıklı olur.
Bunu yapamazsanız eğer malesef bütün dişileri denemek zorunda kalabilirsiniz. Ya da 1 yaşlarında güzel bir dişi alıp 1-2 hafta kadar ayrı kafeslerde tutup birbirlerini görecek şekilde tutarsanız sonra erkek kuşun olduğu kafese dişiyi koyabilirsiniz Buda bir seçenek ancak kendi seçmesi çok daha pratik bir Yol.
 

AlbinoBJK

Profesyonel
17 Kas 2016
484
145
43
31
Konya
grkmgzde haklı bencede.ama dedigi gibi yapamıyorsanızda sabırlı bir şekilde onları besleyin bakın ve bence onları bulundugunuz odadan başka biryere koyun size olan oyuncaklara olan ilgisi kuşa dogru degişecektir.buda zaman alır bir anda olmaz asla
 

duman boncuk

Site Bağımlısı
9 Şub 2017
67
7
8
38
Bir üreticiyle irtibata geçmeniz çok daha mantıklı. Petshopları bende önermiyorum kendileri söylemiş zaten. Ancak bir üretici de bunu deneyebilirsiniz. Çok daha hijyenik ve aldığınız dişi de çok daha sağlıklı olur.
Bunu yapamazsanız eğer malesef bütün dişileri denemek zorunda kalabilirsiniz. Ya da 1 yaşlarında güzel bir dişi alıp 1-2 hafta kadar ayrı kafeslerde tutup birbirlerini görecek şekilde tutarsanız sonra erkek kuşun olduğu kafese dişiyi koyabilirsiniz Buda bir seçenek ancak kendi seçmesi çok daha pratik bir Yol.
Anliyorum da kuscular salma yontemini istemiyorlar hastalık falan gelir diye bunu sevmesi olasılık dışı mi
 

Ekli dosyalar

duman boncuk

Site Bağımlısı
9 Şub 2017
67
7
8
38
Oturtugum odadan çıkardım zaten ama işin kötüsü bende ondan ayrilmiyo rum bide hala devam ediyo kusup yemeye
 

Gözem Elma

Profesyonel
Muhabbet Kuşu Üreticisi
8 Eki 2016
1,028
238
63
Dişi kuşunuz çok küçük boyut olarak bile fazla küçük. Yavru gibi duruyor ayrıca zaten zor bişey çiftleşmeleri. Boyu boyuna ve aynı yaşa uygun dişi almanız gerekiyor
 
  • Beğen
Tepkiler: AlbinoBJK

duman boncuk

Site Bağımlısı
9 Şub 2017
67
7
8
38
Tahminen duman zaten bana es yerine evlatlık mi aldın diyordur da şimdi bunu geri mi vereyim
 

duman boncuk

Site Bağımlısı
9 Şub 2017
67
7
8
38
Vermeniz de fayda var ve eğer kuşçular izin vermiyor ise bir çok kez değişim yapabilirsiniz. Eğer değiştirseniz ilk önce ayrı kafeslerde tutun kuşları.
Çok teşekkür ederim aldığım Kuşçu muhabbetler 2 aydan önce alismaz diyo bu dogrumu peki yoksa bende kuşu geri almamak için mi soyluyorlar
 

AlbinoBJK

Profesyonel
17 Kas 2016
484
145
43
31
Konya
almamak içinde olabilir ama haklı o konuda bizim kuşlar 4 ay oldu hala alışamadılar :)