petshop

                   

Acil yardım edin kuşum ölüyormu :(((

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Mubiş5 tarafından 27 Ekim 2014 başlatılmıştır.

  1. Mubiş5
    Çevrimdışı

    Mubiş5 New Member
    Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    359
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Arkadaşlar kuşumun kuyruğu yok ama uçmaya çalışıyor az önce uçmaya çalıştı ve yere çok kotu yapıştı kusmaya başladı ve kuyruğunuda indirdi ölüyormu lütfen yardım edin
     
  2. İbrahim ÇİÇEK
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    223
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    TOKAT niksar
    sennn kuş çiftleştimi eşi flan varmı
     
  3. Mubiş5
    Çevrimdışı

    Mubiş5 New Member
    Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    359
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Yok benim bir çift çiftleşti yumurta bekliyom inşallah :) kuş bide yavru erkeğim var yavrusu çok kotu yere duştu hala kuyruğu inik gozu kapalı yardım edin yahu :((
     
  4. İbrahim ÇİÇEK
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    223
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    TOKAT niksar
    valla ben fazla bişey bilmiyorum ama bi eline al bak kırık flan varmı diye
     
  5. Tunç ÇAĞATAY
    Çevrimdışı

    Aniden olmaz bunlar soğukta kalmıştır o yüzden olmuştur, şuan tek yapacağınız şey şunlar


    Kuşu sıcak tutun, yere yem serin kağıt üstüne ve bekleyin.
     
  6. Mubiş5
    Çevrimdışı

    Mubiş5 New Member
    Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    359
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Abi ben kuşum dışardaydı futbol oynuyorduk o bana atıyordu ben ona atıyordum koltuğa çıktı ve bana doğru uçmaya çalıştı ama daha uçamıyordu yere yuvarlandı çok fena ev soğukta değil başka birşey yokmu (yinede dediklerini yapıcam abi sağol)

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:17 -->-> Daha önceki mesaj 02:17 --

    Kırıkta yok kontrol ettim ama sakşnleşti bir anda

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:22 -->-> Daha önceki mesaj 02:17 --

    Neyse arkadaşlar gerek kalmadı dışarı çıktı yanıma geldi bir sorun yok korkuttu beni yavrucak biz maça gidiyoruz :)
     
  7. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.452
    Beğenileri:
    318
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    çok geçmiş olsun henüz uçamayacak yavrulara dikkat edin eti ne budu ne canı ne bunların
     
  8. Mubiş5
    Çevrimdışı

    Mubiş5 New Member
    Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    359
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul


    çok teşekkürler kuşum yerli oyuncu biraz :) artık hiç koltuğa çıkmıyor :)
     

Sayfayı Paylaş