acil yardim :(

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve eren aydın tarafından 14 Kasım 2014 başlatılmıştır.

  1. eren aydın
    Çevrimdışı

    eren aydın Site Bağımlısı

    Katılım:
    6 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    61
    Beğenileri:
    0
    [​IMG][/url][/IMG]
    arkadaşlar kuşum ishal olmuş ya da pankreas sorunu var anlayamadım ben öğrenci olduğum için ailem bakıyor kusuma yani sadece fotoğrafa bakabildim bende uzakta olduğum için :( annem ilaç alayim diyor ama daha yeni boyle olmus o yuzden hemen ilac vermek dogru olur mu bilmiyorum .
    yardim edebilecek biri var mi :(
     
  2. kadir5640
    Çevrimdışı

    kadir5640 Süper Üye

    Katılım:
    2 Kasım 2014
    Mesajlar:
    163
    Beğenileri:
    0
    biraz bekleyin sürekli böyleyse ondan sonra bi çare arayın tek fotoyla anlaşılmaya bilir ishalse haşlanmış patates yedirsinler ve suyuna nişasta karıştırsınlar
     
  3. eren aydın
    Çevrimdışı

    eren aydın Site Bağımlısı

    Katılım:
    6 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    61
    Beğenileri:
    0
    çok korkuyorum bir şey olacak diye 1haftaya yanina gideceğim ama geç olmasından korkuyorum kus gayet canlı ve oyuncu ama bi halsizlik yok ilaç almak gerekir mi hemen
     
  4. Resul OZYAMAN
    Çevrimdışı

    Resul OZYAMAN Profesyonel

    Katılım:
    7 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.169
    Beğenileri:
    9
    Yer:
    İstanbul/Esenler
    bu renkte dişkı normal değil belkide yediklerinin rengindendir sürekli böylemi dışkılıyor böyleyse veterinere gitmesi lazım.
     
  5. eren aydın
    Çevrimdışı

    eren aydın Site Bağımlısı

    Katılım:
    6 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    61
    Beğenileri:
    0
    bugün boyle olmuş altındaki kâğıtları oyun olsun diye suya sokuyormus bir de su an sıvı değil ama koyu yeşil diski yapıyormuş patates haşlasak yararı olur mu

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:19 -->-> Daha önceki mesaj 21:56 --

    ???????? yardim :(
     
  6. x16
    Çevrimdışı

    x16 Profesyonel

    Katılım:
    25 Eylül 2014
    Mesajlar:
    411
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    kardeşim ihsal degilse patates haşlamanın bi anlamı yok :)

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:33 -->-> Daha önceki mesaj 22:31 --

    bu akşam sabret bence yarın aynıysa bi çözüm bakarsın ama 2-3 tane fotograf atarsan bi dahakine daha fazla yardımcı olunabilir :)
     
  7. eren aydın
    Çevrimdışı

    eren aydın Site Bağımlısı

    Katılım:
    6 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    61
    Beğenileri:
    0
    yaninda değilim bana gelen fotoğrafta bu kardeşim başka atmiyor annem ise koyu yeşil dedi dışkısıi için ama sıvı değilmiş
     
  8. kadir5640
    Çevrimdışı

    kadir5640 Süper Üye

    Katılım:
    2 Kasım 2014
    Mesajlar:
    163
    Beğenileri:
    0
    normalde yediğinden farklı birşey vermişlermi kuşa ondan kaynaklanmış olabilir bence düzelir diye düşünüyorum beyazdan koyu yeşile dönmüşse
     
  9. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.671
    Beğenileri:
    375
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    Gazete kağıtlarını suyuna batıryorsa ondan olabilir. Korkulacak bir durum yok bence. Annenize söyleyin kanarya yemi de versin. Geçmiş olsun. Maşaallah kuşunuza
     
  10. Resul OZYAMAN
    Çevrimdışı

    Resul OZYAMAN Profesyonel

    Katılım:
    7 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.169
    Beğenileri:
    9
    Yer:
    İstanbul/Esenler
    kağıdı yemiştir onun rengidir yoksa iç hastalık vs vs belirtileri böyle renk yapmaz hem hareketliymiş koyu yeşil derken yarın bi foto atsınlar ona göre çünkü normalde dışkı koyu yeşil oluyor.
     
  11. eren aydın
    Çevrimdışı

    eren aydın Site Bağımlısı

    Katılım:
    6 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    61
    Beğenileri:
    0
    çok teşekkür ederim bugün foto attiracagim inşallah bisey olmaz :(
     

Sayfayı Paylaş