petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

bana yardım edin

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve mine yol tarafından 4 Mayıs 2015 başlatılmıştır.

  1. mine yol
    Çevrimdışı

    mine yol New Member

    Katılım:
    4 Aralık 2014
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    0
    dişi kuşum habire yumurtluyor yavrular büyümeden tekrar yumurtluyor napıcam babayı ayırsam olurmu kendi bakarmı yumurtalara ölücek diye korkuyom artk tüyü falanda kalmadı resmen dişi kuşun bu 4.kuluçkası hep ard arda yumurrtladı yavrular büyümeden hep yumurtladı tekrr tekrr napıcam ??????????
     
  2. murat eray
    Çevrimdışı

    murat eray New Member

    Katılım:
    6 Ocak 2014
    Mesajlar:
    68
    Beğenileri:
    0
    Yavrular çıkınca erkeği ayır dişi tek de bakar yavruya yaptığı yumurtayı al altından yatmasın yavruya baksın sadece.yavrular yuvadan atladıktan sonra dişi kuş toparladığında tekrar eşe atarsın
     
  3. Muzaffer SEVİM
    Çevrimdışı

    Katılım:
    10 Haziran 2014
    Mesajlar:
    688
    Beğenileri:
    0
    Tüm yavrular çıktıktan sonra babayı ayır dişi bakar merak etme.
     
  4. mine yol
    Çevrimdışı

    mine yol New Member

    Katılım:
    4 Aralık 2014
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    0
    bakar dimi sonra bakmazsa falan yavrular falan ölmez dimi ondan korkuyom
     
  5. Muzaffer SEVİM
    Çevrimdışı

    Katılım:
    10 Haziran 2014
    Mesajlar:
    688
    Beğenileri:
    0
    Korkmayın bu tüm üreticilerin yaptığı bi şeydir.Duruma göre Erkek veya Dişi kafesten alınır kalan yavrulara bakar.
     
  6. mine yol
    Çevrimdışı

    mine yol New Member

    Katılım:
    4 Aralık 2014
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    0
    tamam ozmn çok teşekürler
     

Sayfayı Paylaş