Bi Sorum Var.

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Fatih Türk tarafından 21 Haziran 2013 başlatılmıştır.

  1. Fatih Türk
    Çevrimdışı

    Arkadaşlar kuşum arada sırada kafesınde tunegınde ucuyormus gıbı kanat cırpıyor bazen cok yapıyor bunu neyın belırtısıdır acaba ?
     
  2. Kaan KOÇ
    Çevrimdışı

    Kaan KOÇ Guest

    bazen çok oturduğumuz zaman ayağa kalkar elimizi kolumuzu sağa sola açarız bacaklarımızı esnetiriz çatur çutur olunca biraz rahatlarız ya işte aynen öyle bir şey :) salın kuşu uçsun ufaksa birde çok hareketli oluyorlar tek çare bol bol uçacak, pisleyecek ve temizleyeceksiniz :) iyi akşamlar.
     
  3. Mehmet ŞEKER
    Çevrimdışı

    her kuş yapar bunu sıkıntı yok. belki kızıştığı için yapıyor olabilir
     
  4. Fatih Türk
    Çevrimdışı

    Yok Daha Yavru 2 3 aylık Cinsiyetini Cozemedım Daha :)
     
  5. Ali Alp ÇOŞAN
    Çevrimdışı

    Ali Alp ÇOŞAN Profesyonel

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    İstanbul
    Kızışma döneminde kanatlarını havanlandırmak istediğinde uçma antremanı yaptığında ,yani anlayacağınız 1-2 aylık kuştan ölene kadar yapabilecekleri bir hareket :)
     
  6. Fatih Türk
    Çevrimdışı

    Saolun Beyler.
     

Sayfayı Paylaş