petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

gazete

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Berrin YASMİN tarafından 7 Nisan 2013 başlatılmıştır.

  1. Berrin YASMİN
    Çevrimdışı

    Berrin YASMİN New Member

    Katılım:
    28 Ocak 2013
    Mesajlar:
    1.462
    Beğenileri:
    0
    selam 56 günlük olan yavrum eğitmek için ayırdığım boncuk paşa gazetenin altında duruyo bazen benim kafese yaklaştığımı görünce çıkıyor kafasına göre gazete kağıdının altında duruyor bunun sebebi ne olabilir ve neden öyle yapıyor davranıyor.
     
  2. Mahmut Erdi İŞLER
    Çevrimdışı

    benim boncukta altına serdigim rulo selpagı uzerine dolayıp saklanıyordu şimdi altına serdigim gazetenin kenarlarını bant ile yapıstırıyorum altına giremiyo. ama neden yaptıgını acıkcası bende merak etmiştim..
     
  3. Berrin YASMİN
    Çevrimdışı

    Berrin YASMİN New Member

    Katılım:
    28 Ocak 2013
    Mesajlar:
    1.462
    Beğenileri:
    0
    Gazeteyi bantlamak aklıma geldi ama bunu yapmasının sebebi ne olabilir.
     
  4. Muammer KONUK
    Çevrimdışı

    Muammer KONUK New Member

    Katılım:
    25 Ocak 2013
    Mesajlar:
    886
    Beğenileri:
    0
    Yavrular karanlıkta uyumayı sever, yuvadaki alışkanlık, ondan olabilir.
     
  5. Umutcan AĞLAR
    Çevrimdışı

    +++++++++++++
     
  6. Mahmut Erdi İŞLER
    Çevrimdışı

    evet karanlıkta uyumak istiyor olabilir dediginiz gibi bende geceleri ustunu ortuyorum artık rahat rahat dinleniyor..
     
  7. Berrin YASMİN
    Çevrimdışı

    Berrin YASMİN New Member

    Katılım:
    28 Ocak 2013
    Mesajlar:
    1.462
    Beğenileri:
    0
    Olabilir ama yavru birazda yaramaz olduğu için yapıyor gibi.dün gazeti bantladım bugün yine temizledim kafese ama bantlamadım.
     
  8. Serkan ERKAN
    Çevrimdışı

    Serkan ERKAN Active Member

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.802
    Beğenileri:
    1
    Berrin hnm o zaman gazete sermeyin bikaç hafta unutur zaten..Şuan yavru olduğu için saklanacak yer arıyor..
     
  9. Berrin YASMİN
    Çevrimdışı

    Berrin YASMİN New Member

    Katılım:
    28 Ocak 2013
    Mesajlar:
    1.462
    Beğenileri:
    0
    Teşekkürler.hemen çıkartıyorum.
     
  10. Serkan ERKAN
    Çevrimdışı

    Serkan ERKAN Active Member

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.802
    Beğenileri:
    1
    rica ederim..
     
  11. Mehmet GÜNEY
    Çevrimdışı

    berrin hanım bence yavruların genetiginde var aynen benim yavrularıda koltugun üzerine bırakıyorum ve hemen arkama kolumun altına falan girmeye çalışıyolar bir bakıyorum yastıkların arkasına falan saklanıyorlar ama ilerde düzelir bu arada benim yavrular fener bahceli :(
     
  12. Kerem KAPLAN
    Çevrimdışı

    bencede karanlığı daha çok seviyo olabilirler.
     
  13. Zeynep NUR
    Çevrimdışı

    aynen ya gazetenin altına girip uyuyor orada :D hiç ellemiyorum :D
     
  14. Ali Alp ÇOŞAN
    Çevrimdışı

    Ali Alp ÇOŞAN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenileri:
    1
    Kuşlar doğası gereği anne kuşun kanatları altında büyür,kendisini basıcak saklayacak aynı yeri arıyor.Bunuda gazetenin altı sağlıyor heralde :) Alın gazeteyi alışır zaten zamanla :)
     
  15. Zeynep NUR
    Çevrimdışı

    valla benimkisi çok yaramaz. yemi döküp duruyor :D bizde alttaki bölüme koyduk . ordan dökemez diye düşündük.gazetenin altında daha uysal :D
     
  16. Berrin YASMİN
    Çevrimdışı

    Berrin YASMİN New Member

    Katılım:
    28 Ocak 2013
    Mesajlar:
    1.462
    Beğenileri:
    0
    Bugün tabana kum koydum bakalım ne yapcak
     

Sayfayı Paylaş