petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Vazelin tüyleri yapıştırdı ?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve yigitcandemirag tarafından 16 Ekim 2014 başlatılmıştır.

  1. yigitcandemirag
    Çevrimdışı

    Katılım:
    5 Ekim 2014
    Mesajlar:
    353
    Beğenileri:
    3
    Kuşum da mantar vardı geçince yıkadım ama tüyler düzelmedi vazelin tüylere bulaşmış nasıl temizleri yani apış yapış öyle diyeyim ?

    [​IMG][/url][/IMG]
     
    #1 yigitcandemirag, 16 Ekim 2014
    Son düzenleme: 17 Ekim 2014
  2. Berna Gök
    Çevrimdışı

    Berna Gök New Member

    Katılım:
    23 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    517
    Beğenileri:
    0
    Hafif şampuanla yıka. Gözlerinin yanmaması için dalin in göz yakmayanını al.
     
  3. yigitcandemirag
    Çevrimdışı

    Katılım:
    5 Ekim 2014
    Mesajlar:
    353
    Beğenileri:
    3
    Teşekkür ederim bu gün yıkamım yıkadım çünkü yarın yıkayayım en iyisi zararı olmaz vazelinin sanırsam
     
  4. Berna Gök
    Çevrimdışı

    Berna Gök New Member

    Katılım:
    23 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    517
    Beğenileri:
    0
    Olmaz yarına kadar kalsın. Ama pekte sık yıkama yarın çok sıcak tut kuşu
     
  5. yigitcandemirag
    Çevrimdışı

    Katılım:
    5 Ekim 2014
    Mesajlar:
    353
    Beğenileri:
    3
    Peki cumartesine bırakayım o zaman yıkamasını en iyisi üşütmesin bide mantardan yeni kurtuldu
     
  6. iss
    Çevrimdışı

    iss Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.233
    Beğenileri:
    0
    Ne şampuanı? Kim söylüyor böyle şeyleri yaw? Sakın sakın kullanmayın. Çok zararlı. Kuşların derileri insanlarınkine benzemez. Şampuan, saç kremi papağanlara sürülmez, ciltlerine çok zararlıdır hatta zehirlenmeye neden olabilir. Ayrıca toz ve yağ bezelerine hasar verir. Papağanların "temiz" olmak için ekstra birşeye ihtiyacı yoktur! Kendi toz ve yağ bezeleri temizlenmeleri için yeterlidir.
     
  7. Ömer Macit
    Çevrimdışı

    Ömer Macit Active Member

    Katılım:
    31 Ekim 2013
    Mesajlar:
    1.364
    Beğenileri:
    1
    vazelini eline sürüp azıcık yaglı kısmını mantara sürcektin kusa az su koyun kendini temizler dicemde vazelin suyla bile hemen temizlenmez zor durum gercekten
     
  8. Doğukan
    Çevrimdışı

    Doğukan Guest

    Bende vazelin sürüyorum ama rahat durmadığı için tüylerede yapışıyor.
     
  9. yigitcandemirag
    Çevrimdışı

    Katılım:
    5 Ekim 2014
    Mesajlar:
    353
    Beğenileri:
    3
    Şimdi ben bu tüyleri nasıl düzelticem yanı yapış yapış kuş kendine gedi sürekli yalıyor kendini o da düzeltemiyor birde arkadaş demiş azıcık süreceksin gagasına başını tutuyorum ama istemedende olsa gagasının altına kayıyor yani yapacak bişi de yok ona
     
  10. Ömer Macit
    Çevrimdışı

    Ömer Macit Active Member

    Katılım:
    31 Ekim 2013
    Mesajlar:
    1.364
    Beğenileri:
    1
    Ben azicik vazelini elime suruyorum parmagima siviyorum sonra o yagli elimi kusu sol elimle tutup sag elimlede surebiliyorum yani az olursa sknti olmuyo vazelin tuyden kolay cikmaz yikasanda dahada yayarsin bence resim eklermisin
     
  11. yigitcandemirag
    Çevrimdışı

    Katılım:
    5 Ekim 2014
    Mesajlar:
    353
    Beğenileri:
    3
    Anladım şimdi şöyle ben zaten gaga sına sürdüm ayaklarında vardı ayaklarına sürdüm gagası geçti ayaklarında çok az var oraya daha devam ediyorum sürmeye ama kendi yalayıp tüm yerine sürdü kanatları hariç bir resim atayım şimdi :)

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:29 -->-> Daha önceki mesaj 15:19 --

    ekledim...

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:17 -->-> Daha önceki mesaj 15:29 --

    Resim yükledim arkadaşlar nasıl geçireceğime yardım edin ?
     
  12. Doğukan
    Çevrimdışı

    Doğukan Guest

    Hızlı resim yükle com'a gir dosya seç yükle alta direk link yazıyor kopyala onu
    Forum daki cevap yerine gir orda simgeler var grafik ekleye tıkla linki yapıştır.
    Resim yüklenmiş olur :D
     
  13. yigitcandemirag
    Çevrimdışı

    Katılım:
    5 Ekim 2014
    Mesajlar:
    353
    Beğenileri:
    3
    Resmi zaten yükledim :) ilk sayfada konu başlık altına :)
     
  14. nevzat
    Çevrimdışı

    nevzat New Member

    Katılım:
    18 Haziran 2014
    Mesajlar:
    157
    Beğenileri:
    0
    arkadaşım fısfıslı bir şişeye sirke doldur kuşunun üzerine sık çare olacaktır hemde tuyleri dahada canlanacaktır kuşu eline al kafasına gözlerine gelmesin
     
  15. yigitcandemirag
    Çevrimdışı

    Katılım:
    5 Ekim 2014
    Mesajlar:
    353
    Beğenileri:
    3
    Konu başlık altına ekledim resmi

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:57 -->-> Daha önceki mesaj 18:57 --

    Sadece sirke dimi zararı olmaz dimi ?
     
  16. nevzat
    Çevrimdışı

    nevzat New Member

    Katılım:
    18 Haziran 2014
    Mesajlar:
    157
    Beğenileri:
    0
    hiçbir zararı olmaz ben haftada bir kuşlarımın üzerine püskürtürüm
     
  17. yigitcandemirag
    Çevrimdışı

    Katılım:
    5 Ekim 2014
    Mesajlar:
    353
    Beğenileri:
    3
    Hmm teşekkür ederim o zaman :)
     
  18. nevzat
    Çevrimdışı

    nevzat New Member

    Katılım:
    18 Haziran 2014
    Mesajlar:
    157
    Beğenileri:
    0
    limonsuyuda çaredir fakat limonkullanırsanız tekrardan temiz lemenizgerekirkuşunuzuyani limonlu bırakmayın tüylerimi
     
  19. Doğukan
    Çevrimdışı

    Doğukan Guest

    Sağol kardeş bende denicem :D
     

Sayfayı Paylaş