petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

yavru kuşa eş alma

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve gamze arat tarafından 22 Şubat 2015 başlatılmıştır.

  1. gamze arat
    Çevrimdışı

    gamze arat Member

    Katılım:
    12 Ocak 2015
    Mesajlar:
    314
    Beğenileri:
    0
    merhaba arkadaşlar. 3 aylık kuşuma evde tek kalmaması için arkadaş almak istiyorum. petshopla konuştum. kuş kendisi seçsin arkadaşını falan dedim. o da dedi daha yavru olduğu için gerek yok. öyle yetişkin kuşlarda oluyo eş tutması bakımından diye. kavga ederlerse geri getirirsin dedi. size danışayım dedim. şimdi yarın alcam yavruyu aynı kafese koyayım mı? yoksa yetişkin kuşlardaki gibi başta ayırayım mı? o adam aynı kafese koy, sıkıntı olmaz dedi. bide kuş yeni tüyler çıkarıyo. o sıkıntı yapar mı diğer kuş için. benimki rahatsız etmez dimi onu? biraz tüyden dolayı asabi. yardımcı olursanız sevinirim
     
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.772
    Beğenileri:
    72
    Elindeki kuşa yakın yaşta bir eş almalısın. Petshopçu doğru söylemiş yavruyken eş seçmezler. Ancak yaşadığın yere yakın bir hobici, üretici varsa kuşu ondan almanı tavsiye ederim. Petshopçuların elindeki kuşlar genelde ithal ve nasıl ortamlarda geldikleri belli değil.
     
  3. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.131
    Beğenileri:
    228
    Petshopun ilk defa doğru söylediğini okudum forumda :) şimdiden hayırlı olsun
     
  4. gamze arat
    Çevrimdışı

    gamze arat Member

    Katılım:
    12 Ocak 2015
    Mesajlar:
    314
    Beğenileri:
    0
    bende üretici olsun istedim ama bilmiyorum malesef. bende yabancıyım buraya. fakat petshoptaki adamda onun tabiriyle artık üreticiymiş. düzenlemiş hep kuşları bir sürü çift hepsininde yumurtaları falan vardı. temizde sayılırdı ortam. öyle kendimi avutuyorum :confused: . teşekkür ederim cevabınız için

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:57 -->-> Daha önceki mesaj 20:56 --

    teşekkür ederim
     
  5. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.772
    Beğenileri:
    72

Sayfayı Paylaş