şişlik

  1. Ahmetdmr

    Muhabbet kuşunun ceresinin üstünde şişlik var

    yeni fark ettim beslenmesinde ve davranışlarında bir sıkıntı yok nedeni ne olabilir? şişliğin üstünde ufak ufak tüyler mevcut
  2. S

    Muhabbet kuşu kusma ve boyunda şişlik

    Arkadaslar öncelikle herkese merhaba. Muhabbet kuşum 6 aylık. Aldığım günden beri kursak bölgesi çok şişti. Bir kaç ay sonra sürekli kusmaya, halsiz durmaya, karanlık yerlere gitmeye başladı. Kuşlardan anlayan veteriner bulamadığımız için güvendiğimiz Pet Shopa gittik. Kuşçu astım ilacı yazdı...
  3. L

    1 aylık kuşum garip nefes alıyor.

    Öncelikle herkese iyi akşamlar. Bugün 1 aylık bir muhabbet kuşu satın aldım. Eve getirdim. Güzelce darısını ve dal darısını yedikten sonra kestirmeye çalıştı. En başta başarısız oldu. Sonrasında kucağıma alınca kafasını koyup uyumaya başladı. Ama kuş nefes alıp verirken hızlı bir şekilde alıp...
  4. Rhymcuk

    Karındaki devasa şişlik

    Merhaba ben üniversite öğrencisiyim, bir süredir pandemi sürecinde ailemin evinde değildim. Eve geldiğimde kuşumun karnında böyle bir şişlik olduğunu fark ettim. Yumurta sıkışmasına benzemiyor. Kuş dişi ve en az üç buçuk yaşında. Ölümcül olabilecek bir şey olduğunu düşünüyorum. Fotoğrafları kuşa...
  5. cyberpunk

    Kuşumun sırtındaki şişlik?

    Kuşum yaklaşık 1 haftadır böyle 3 yavruyu dün ayırdım yem kırmayı öğrenince. Dışkısı büyük değil. Fakat bu arkasındaki şişliği bir türlü anlayamadım. Ayakları açık duruyor tünekte bazen toparlayamıyor.
  6. cyberpunk

    Yumurta sıkışması

    Merhaba arkadaşlar, herkese sağlıklı günler. Kuşum 9 tane yumurta yaptı 2 tanesini kırdı maalesef, şimdi o yumurtalardan 3 tanesi çıktı yuvalıkta 4 tane yumurta daha var. Yaklaşık 5 gündür kuşumun karnı bu şekilde yumurta sıkışması olabilir mi diye size sormak istedim. Kafeslerinde her şey var...
  7. M

    Muhabbet Kuşu Popo Şişkinliği

    Merhaba herkese, dişi muhabbet kuşumun 4 yumurtası oldu. İlk üç yumurta boş sonuncusu doluydu bugün son yumurtanın 21. günü olmasına rağmen çıkmadı, fenerle kontrol ettiğimde de embriyo kararmıştı. Sorum şu; dişi kuşun poposunun hemen üstünde ortalama bi misket kadar şişkinlik var. İlk başta 5...
  8. D

    Kuşumun burnunda şişlik var

    Merhabalar daha önce de yazmıştım ama cevap veren olmadığı için tekrar yazmak istedim.Muhabbet kuşum lokumun burnunda şişlik çıktı. İki gündür terramycin sürüyorum. Sizce başka ne yapmam gerekiyor? Veteriner maalesef ki yok.
  9. L

    Bebek Muhabbet Kuşu Bacağındaki Şişlik

    Arkadaşlar çift muhabbet kuşlarımın yavruları oldu.Yavruların zemin malzemesini değiştirirken bugün en küçük yavrunun ayaklarının birbirinden çok ayrı durduğunu ve bacağının sanki içi hava dolu gibi şişik olduğunu gördüm. Diğer yavrularda böyle bi durumla karşılaşmadığımı sanıyorum. Endişe...
  10. Usam024

    Muhabbet kuşumun ayağı şişti !!

    Yardımcı olursanız çok sevinirim erzincandayim bizim Doğu'da çok veternerler ile iletişime gecmemiz zor oluyor son çare buraya yazmak istedim 2 yıldır kuşum bizim ile birlikte ayağı şişti iltahap topladı petshoptan mantar kremi verdiler git gide iltahap arttı şuan üzerine basmakta zorlanıyor...
  11. G

    Dişi Muhabbet Kuşu - Tek Başına Yumurtlama - Alt Gövdede Şişkinlik

    Merhabalar, 5 yaşında kızım iki yıldır eşsiz olarak yumurtluyor. 5 yaşına kadar eş almadığım için bundan sonra alışamaz diye eş almadım. Yumurtladıktan sonra kuluçkaya yatmasın, güçten düşmesin diye yumurtalarını alıyorum. 1.5 hafta içinde 3 kez yumurtladı, bugün 3. yumurtasını da attım...
  12. S

    Hasta mı acaba?

    Merhaba. Erkek muhabbet kuşumuza bir eş aldık. Halsiz gibi duruyor. Erkek oyun yapınca hareketleniyor yoksa tünekte sessizce duruyor. Geceleri kafes tellerinde asılı uyuyor. Elimde tüneğe indiriyorum, sonra yine tele fırlıyor. Ağzını aralıklı olarak açıp-kapatıyor. Belki yeni olduğu için...
  13. L

    Muhabbet kuşumun poposunda kan var

    Muhabbet kuşum dişi ve 1 haftadır poposu şiş durumdaydı bugün kan gelmiş poposundan ne yapmalıyım çok korkuyorum halsiz görünüyor
  14. B

    Kuşumun boynunun sağ tarafında şişlik var

    Merhaba, Öncelikle konunun öncesini http://www.muhabbetkusu.com.tr/threads/muhabbet-kusum-surekli-uyuyor.70101/#post-648370 başlığında anlattım. Özet olarak geçmem gerekirse, kuşumda 1 hafta-10 gün önce başlayan bir halsizlik oldu. Çok neşeli, oyuncu ve konuşkan olan kuşum hiç konuşmamaya ve...
  15. D

    Göğüs Bölgesinde Şişlik

    Merhaba arkadaşlar. 2 yaşındaki dişi muhabbet kuşumun göğsünde ve poposunda giderek artan bir şişlik var. Çok hareketli bir kuş değil ama halsiz de değil. Özellikle heyecanlandığında veya biraz uçtuğunda (ki pek iyi uçamıyor) ağzından nefes almaya başlıyor. Birkaç fotoğrafını çektim. Göğsündeki...
  16. Mirko

    Sokakta bir muhabbet kuşu bulduk

    Merhaba, Fransa'da yaşıyorum, Arkadaşım sokakta, arabaların arasında bir muhabbet kuşu buldu. Fazladan bir kafesim olduğu için gidip aldım ondan. Anladığım kadarıyla artık, erkek ve yaşlı bir kuş. Kafasìndaki çizgiler kaybolmaya başlamış ve gözlerinin etrafı beyaz. Sorun şu ki, göğsünün sağ...
  17. M

    Muhabbet Kuşumun Alt Kısmında Sapsarı Bir Şişlik Var

    Arkadaşlar bu nedir sapsarı kocaman bi şişlik var elime düz bi şekilde aldığımda poposu yere değiyor bana bi hastalık gibi geldi çünkü kuşum erkek yani en azından biz öyle biliyoruz ki dişi bile olsa yanına yakınına kuş yaklaştırmadık hamile olması da pek mantıklı değil bi fikri olan varsa...
  18. Cennet

    Erkek Muhabbet Kuşumun karnındaki şişlik ?

    Merhabalar ; 1 hafta öncede hastalıklarını sormuştum ama kesin net bi bilgi yada tedavi yöntemi alamadım. Resimlerini paylaşıcam umarım başına gelen yada bilgisi olan vardır. Geri dönüşünüzü, yardımlarınızı bekliyorum..
  19. A

    Muhabbet kuşu ve macaw boğazda şişlik

    Öncelikle herkese merhabalar.muhabbet kuşlarımda ve macaw papağanımda bi anda bpğaz kısmında şişlikler başladı.yemelerinde içmelerinde hiçbir sorun yok.kakalarıda oldukça normal.hatta oldukça eğleniyolar ötüp koklaşıyolar ama bu boyundaki şişliğe bir türlü anlam veremedim.bir günde falan olmaya...
  20. B

    Kuşumuzun karın ve popo kısmı şişti

    Merhaba arkadaşlar, 1 haftadır dişi muhabbet kuşumuzun önce popo kısmı sonrada karın kısmı şişmeye başladı. Veteriner ve kuş yetiştiricilerine danıştık henüz bir çözüm elde edemedik. Çok halsiz, kabarık, kuyruğu aşağı düşmüş ve dışkısı poposuna yapışır halde. Hayvan sürekli uyumak istiyor...
Üst