istanbul escort

  1. Berattiscii

    Acaba cinsiyeti nedir ?

    Bir çok kişiye sordum dişi dediler bende dişi diye aldım ama emin olmak için birde buraya sormak istiyorum.
  2. Berattiscii

    Bi bakarmısınız arkadaşlar

    ARKADAŞLAR KUŞ DİŞİMİ DİŞİ İSE KAÇ AYLIK 8 AYLIK KUŞLA ÇİFTLEŞİRMİ
  3. Berattiscii

    Erkek kuşum beğendi sizce kaç aylık ?

    sizce kaç aylıktır gözleri simsiyah bide soldaki gir beyaz tüyler neden öyle erkek kuşum çok kur yapıyor üstüne biniyor yem kusuyor... burnunun önü ceresinin kahverengi
  4. B

    merhabalar kuşumun cinsiyeti

    merhabalar bu kuşun cinsiyeti ve yaşı hakkında bilgi verebilir misiniz?
  5. T

    Cinsiyetleri ve ortalama yaş tahmını nedir?

    Arkadaslar kusları yenı sahıp edındım mavı olan ele alıskın ucabılıyor. Beyaz olan alısık degıl ve sanırım kolları gucsuz kalmıs ucamıyor. Ortalama yasları ve cınsıyetlerı nedır yardımcı olurmusunuz? Ve nasıl cıftlestırebılırım?
  6. Mirko

    Sokakta bir muhabbet kuşu bulduk

    Merhaba, Fransa'da yaşıyorum, Arkadaşım sokakta, arabaların arasında bir muhabbet kuşu buldu. Fazladan bir kafesim olduğu için gidip aldım ondan. Anladığım kadarıyla artık, erkek ve yaşlı bir kuş. Kafasìndaki çizgiler kaybolmaya başlamış ve gözlerinin etrafı beyaz. Sorun şu ki, göğsünün sağ...
  7. Yusuf Ç.

    muhabbet kuşumun yaşı/cinsi(Fotoğraflı)

    Bugün kuşu eminönünden aldım. Gagasında siyahlık var fakat gözündeki halkayı görebiliyorum ve benekleri belirgin. Bilemedim tam olarak yavru diye aldım ama gagasının siyaha boyanması gibi bir durum olabilir mi? Irk ve sağlığı hakkında da bilgi verirseniz sevinirim. Siteye yeni başladığımdan...
  8. Rhymcuk

    Yavru kuş cinsiyet belirleme

    Merhaba daha önce de bir sürü bilgi edinmiştim bu forum sayesinde. Lakin şuan erkek olarak aldığım muhabbet kuşunun ceresi beyazlamaya başladı gibi. Yaklaşık 35 gündür bende. Rica etsem yaş ve cinsiyet hakkında biraz tahmin yürütür müsünüz?
  9. Onur Muhammet

    Yavru Muhabbet Kuşu Aldım

    Ancak ensesinde birşey var çözemedim : Ayrıca arkadaşımızın poposu biraz kirli nasıl temizlerim : Erkekmi dişimi kaç yaşında ? :
  10. Y

    Muhabbet Kuşum Hakkında Bilgi Verirmisiniz?

    Arkadaşlar ben bir kaç yerde sordum fakat iyi cevaplar alamadım siz yardımcı olurmusunuz acaba çünkü ben çok merak ediyorum ona göre ilerde belki eş alırım. bide kuşum çok kızgın oluyor bazen acaba ne yapabilirim bunun içinde birazcık alıştı gibi gelyo omzuma kafama falan ama ısırıyo bişey...
  11. Fevzi ARVAS

    Cinsiyet ve çiftleşme hk.

    Selamun Aleyküm Arkadaşlar, 3 gün önce petshoptan damızlık bir çift aldım ama dişi diye verdiği kuştan biraz şüpheliyim. erkek dişiye göre daha genç sanki birbirleriyle iyi anlaşıyorlar ama daha bir kusma yada kaşıma göremedim. mavi olan dişi yeşil olan ise erkek. kendim hazırlamış olduğum...
  12. Onur Muhammet

    Muhabbet kuşum kaç yaşında ve cinsiyeti nedir ?

    Ceresinin Resmi : Genel Resmi : Şimdiden Teşekkürler.
  13. C

    Cinsiyet Irk Yaş ?

    Muhabbet kuşum bana hediye geldi hayvan sever biriyim 2 ay filan oldu araştırma yaparken burayı buldum sizede sorayım . benim tahminimce(bana denen) dişi ve çekoslavak ırkı yaşıda heralde 1-2 gibi sizce nedir ? teşekkür ederim
  14. Barış B.

    Yaş, cinsiyet ve ırk bilgilendirme ltf.

    Herkese selam, Bu arkadaşın yaş, cinsiyet ve ırkı konusunda desteğinizi rica ederim. Saygılarımla.
  15. Volkan Yılmaz

    Yaş ve ırk

    Herkese merhabalar.Muhabbet kuşumun yaş ve ırk ını söylermisiniz? Bu arada fotoğrafları tabletten çektim kusura bakmayın.Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler:)
  16. Samil

    cins ve yaş

    Arkadaşlar birçok defa konu açtım cins ve yaş öğrenme konusunda ama cevaplardan tatmin olamadım. Gerçekten bilen biri şu fotoğraflara bakarak kuşların cinsini ve yaşını söyleyebilir mi? Şimdiden teşekkürlerimi arz ediyorum!
  17. Samil

    Cinsi ve yaşı öğrenme! YARDIM !!

    Muhabbet kuşlarımın fotoğraflarını yollasam cinslerini ve yaşlarını söyleyebilme imkanınız var mı arkadaşlar? Teşekkürler şimdiden cevabınız için.
  18. grand ahmet

    Kuş hakkında bilgi

    Arkadaşlar benim muhabbet kuşum 1 yaşında felan ve dişi çok güzel hareketler yapıyor oynuyor ele geliyor felan zor zor alıştırdım ama konuşmuyor nedense yok öyle bi huyu neyse asıl sorum bunun yanına bi erkek alsam sorun olur mu ? 1 yaşında erkek kuşu alıştırmam kolay olur mu ? veya ne gibi...
  19. grand ahmet

    Kuşumun ırkı cinsiyeti ve yaşı nedir ?

    Arkadaşlar kuşumun cinsi türü cinsiyeti yaşı nedir bilgi verir misiniz ? http://i.hizliresim.com/jnkBvm.jpg http://i.hizliresim.com/dbyXoX.jpg http://i.hizliresim.com/X4Qdyk.jpg