Sultan papagani uyukluyo

Senaaann

Yeni Üye
Merhaba yine ben :) arkadaslar 3 gun oldu sultan papagani alali dun falan hep kafesten cikmak isterdi ama simdi istemiyo oylece mamasin yiyo su iciyo yem yiyo ama istemiyo cikmak ve uyukluyo gozun 5 6 saniye kapiyo ses duyunca aciyor nedeni nedendir?
 

Senaaann

Yeni Üye
Merhaba yine ben :) arkadaslar 3 gun oldu sultan papagani alali dun falan hep kafesten cikmak isterdi ama simdi istemiyo oylece mamasin yiyo su iciyo yem yiyo ama istemiyo cikmak ve uyukluyo gozun 5 6 saniye kapiyo ses duyunca aciyor nedeni nedendir?
Arkadaslar ben kusu aldgmda adam dedimki 1 hafta kafestemi kalsn dedi yok direk salki san alissin bende aksam aldm sabah saldm elime alistirmaya calistim falan filan birazda serbest kaldi cookda zorlamadm bugun yine sabah saldm elime geliyo artk biraz tereddut etsede simdi acaba disardan korkupmu kafesten cikmak istemiyor? 2 aylik
 

Senaaann

Yeni Üye
Gece yeterli dinlenemiyor olabilir yada alışma evresinde olduğu için tedirginlik yaşıyor olabilir.
Tesekkur ederim dun 23:00 civari uyumusdu deminden uykuluyodu simdi kendine geldi haraketlendi yeni aldgm icin ve hic sultan papagan almadgm icin bsy olunca tedirgin oluyorum cok tesekkur ederim
 

ADRIAN

Moderatör
Yönetici
Tesekkur ederim dun 23:00 civari uyumusdu deminden uykuluyodu simdi kendine geldi haraketlendi yeni aldgm icin ve hic sultan papagan almadgm icin bsy olunca tedirgin oluyorum cok tesekkur ederim
Yem olarak hangi yemi kullanıyorsunuz? Sebze-meyve ve mama veriyor musunuz? Şimdiden alıştırmanız sağlıklı olur ileride alışmaları zor oluyor.
 

Senaaann

Yeni Üye
Yem olarak hangi yemi kullanıyorsunuz? Sebze-meyve ve mama veriyor musunuz? Şimdiden alıştırmanız sağlıklı olur ileride alışmaları zor oluyor.
Aynen yumurta mamasi veriyorum sebze meyve henüz aliştirmadım hangi meyve sebze ve ne sıklıkla vermeliyim yem olarak yemin içinde ay çekirdeği (kaldırdım dün çok tüketti aşiri tüketti )
İçinde yulaf ve farkli tohumlar var
 

ADRIAN

Moderatör
Yönetici
Aynen yumurta mamasi veriyorum sebze meyve henüz aliştirmadım hangi meyve sebze ve ne sıklıkla vermeliyim yem olarak yemin içinde ay çekirdeği (kaldırdım dün çok tüketti aşiri tüketti )
İçinde yulaf ve farkli tohumlar var
Yiyebilecekleri Meyve ve sebzeler oldukça uzun bir liste forumdan araştırmanız gerekecek 🙄

Yumurta maması haftada 2 kez idealdir.

Yem olarak aşağıda link bırakacağım ürün oldukça tavsiye ediliyor henüz denemedim hali hazırdaki yem bitince alıp bir ürün incelemesi yapacağım;
 

Senaaann

Yeni Üye
Yiyebilecekleri Meyve ve sebzeler oldukça uzun bir liste forumdan araştırmanız gerekecek 🙄

Yumurta maması haftada 2 kez idealdir.

Yem olarak aşağıda link bırakacağım ürün oldukça tavsiye ediliyor henüz denemedim hali hazırdaki yem bitince alıp bir ürün incelemesi yapacağım;
Tamam teşekkür ederim 😀
 

Melih.S59

Bilgili Üye
Evcil Sultan papağanları Sabah saat 9 ile 13 arası ve akşam 17 ile 21 arası aktif olurlar.Diğer zamanlarda yem yemeyi ve şekerleme uykusu yapmayı severler.Bu uykuyu bir nevi kafa dinleme ve rahatlama olarak düşüne biliriz.
 

Senaaann

Yeni Üye
Anladim herkese tesekkur ederim ^_^.Dun kafestem saldm elime alistirdim elime geliyo artik ama kafeste gelmiyo cekiniyo disarda rahatlikla geliyo bide dun birazicik sevdm tisladi sonra kafasin eydi bende sevdm elime alisti :) simdi yumurta mamasin yiyo hepinize tesekkur ederim cevaplariniz icin
 

Benzer konular

Üst