petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

bEYLER LÜTFEN Bİ CEVAP VERİn

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve semuventu tarafından 12 Ağustos 2014 başlatılmıştır.

  1. semuventu
    Çevrimdışı

    semuventu New Member

    Katılım:
    10 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    beyler ben dün muhabbet kuşu aldım minicik bişey 1.5 aylık kuyruğu fln yok 15 cm yükselip düşüyo geri uçamıyo kuşu eve getirim elimi soktum kafese elime çıktı hemen
    sonra dışarı çıkardım elimle parmağımda çıktı güvendi bana. çıktı dışarı 2 sn durdu atladı aşşağıya sonra kaçmaya başladı kafeside yüksekte uçamıyoda elimle avuçlayıp koydum şimdi elime gelmiyor kaçıyor güvenini, tekrar nasıl kazanırım ;?

    kaçmaya başladı ben gelince kapıdan girince bile korkuyor. bu elime almadan önce okşayabiliodum şimdi yaklaştırmıyor güvenini tekrar kazanmam lazım ne yapayım .

    yavru zaten :?
     
  2. BURAKBASKAN
    Çevrimdışı

    BURAKBASKAN New Member
    Altın Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2014
    Mesajlar:
    606
    Beğenileri:
    2
    benim kuş 1,5 aylık iken kuyruk kanat tamamlanmıştı.
    Siz eminmisiniz başka bir hastalığı olmadığına.
    Net fotolar atarsanız daha fazla yardımcı olurlar...
     
  3. Aytekin DOĞAN
    Çevrimdışı

    Aytekin DOĞAN Active Member

    Katılım:
    21 Şubat 2013
    Mesajlar:
    1.125
    Beğenileri:
    0
    Birkaç gün fazla yaklaşmayın ürkütmeyin zamanla unutup tekrar size alışır.
     

Sayfayı Paylaş