petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

suni tohumlama yapanlar yada yaptıranlar bi bakarmısınız!!

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve yusufkral tarafından 30 Ocak 2014 başlatılmıştır.

  1. yusufkral
    Çevrimdışı

    yusufkral Active Member

    Katılım:
    29 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2.828
    Beğenileri:
    3
    :confused:slm sislere bir kaç sorum var

    1:boruyu nereden aldınız(kaç tl)
    2:erkekten siperimi dişiye ne aralıkla enjekte ediyorsunuz
    3:ben dun erkekte sperim varmı diye baktım cıktı ama şimdi sabah baktım yoktu neden
     
  2. Hürkan YILMAZ
    Çevrimdışı

    Boru eczanelerde satılır yada internette erkekten spermi aldığın gibi dişiye aktarman lazım yoksa sperm pıhtılaşıyo ve etkisiz oluyo sperm herzaman olmuyabiliyo çıkarmak için poposunu hafif sık bırak sık bırak sık bırak çıkabilir.
     
  3. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    kardeşim bilmiyorsan bu işlerle ugrasma kusu öldürebilirsin bırak hayvanları kendi haline cocuk oyuncagı degil bu
     
  4. yusufkral
    Çevrimdışı

    yusufkral Active Member

    Katılım:
    29 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2.828
    Beğenileri:
    3
    dün akşam yaptım hamen cıktı bugun cıkmadı
     
  5. Hürkan YILMAZ
    Çevrimdışı

    Cem abi doğru diyo bencede bulaşma kuşu sakatlarsın filan kuş kendi isteğiyle çiftleşsin bide bakmaz filan eşiylede arası iyideğildir analaşamzlar boşver bulaşma bencede.
     
  6. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    bu işlerle uğraşmayın arkadaşlar gerçekten tavsiye edilen birşey değil bi anlık hevesle yapıyorsunuz fakat kuşunuz öldüğünde ne oldu falan diye sızlanmayın
     

Sayfayı Paylaş