muhabber kuşu hastalıkları ve tedavisi

  1. L

    Gagada Pıhtılaşma Benzeri Birşey

    Daha önceden böyleydi Ben yurttan döndüğümde böyle olmuştu https://www.hizliresim.com/6xyc3bg Yardımcı olabilir misiniz, kuşçuya götürmem gerekiyor mu?
  2. rodas1.mp4

    rodas1.mp4

    Merhaba arkadaşlar. Muhabbet kuşum 8 aylık dişi. Birkaç gündür genellikle uyumasına yakın uyuklarken tuhaf bir ses çıkartıyor. Tam olarak bu video. Hemen çektim. Göğüs kısmında da normalinden biraz daha fazla şişlik var gibi geldi ama onu bilemiyorum. Belki de o ses yüzündendir lütfen yardım edin
  3. L

    Kuşum kuyruğunu titretiyor

    Merhaba benim dişi muhabbet kuşuum ara sıra durup dururken kuyrupunu titretiyor havada güneşli sıcak birde ayağını sanki yumruk yapıyor gibisinden kapatıyor düzenli olarak a b c d ve k vitaminlerini veriyorum gün içlerinde neşeli oluyor hateketli oluyor ve genelde biz ona bakarken bu hareketi...
  4. P

    muhabbet kuşumun ayağı incindi

    kuşumu sabah banyo yaptırmıştım banyo yaptıktan sonra ayağı bu şekilde oldu yürüyemiyor zor hareket ediyor ne yapmam gerekli
  5. Fındıkınannesi

    Kuşum poposunu başlarımıza sürtüyor ???

    Merhabalar , kuşum yaklaşık 2.5 ayliķ erkek . Son zamanlar da kimin başına konsa poposunu sürtüyor iki yana sallayarak . İlk yaptığında komik bulmuştuk ama bunu sık sık yapmaya başlayınca endişelendim. Bazı yerler de çiftleşme isteği anlamına geldiği yazıyordu ama daha çok genç değil mi ? Bunun...
  6. E

    Muhabbet kuşu sersem gibi ve uçamıyor.

    Arkadaşlar merhaba öncelikle forumda yeniyim bi hatam varsa affola bir muhabbet kuşumuz var ve kendisi son 1 ayda tuhaflaşmaya başladı kanat tüyleri duruyor ama uçamıyor sürekli kabarık ve sersem gibi, çubuğun üstünde dahi duramıyor sürekli yerde yere bıraktığımızda tekleyerek yürüyor dışkısında...
  7. T

    Muhabbet Kuşumun göz kenarında hafif bir kızarıklık var

    Muhabbet kuşumun göz kenarında hafif bir kızarıklık var arada sırada kalemliğime giriyor acaba ordan kalem mi boyadı yoksa göz nezlesi falan mı var?Ama göz nezlesi olanlara baktım göz kenarlarında full ve daha çok kızarıklık var anlayamadım yardımcı olur musunuz lütfen acil
  8. L

    Mantar, Durgunluk ve Sıvı Kaka

    Dişi kuşumda bir durgunluk var salıyorum biyere yerleşiyor uzuun uzun orda duruyor. Sonra bugün kuşçuya götürdüm gagası çok uzamıştı mantar olduğunu söyledi krem yazdı. Aynı zamanda sıvı kaka var. İsteğiniz halinde resim atabilirim.
  9. B

    kuşum nefes alırken sağ boyun kısmı balon gibi şişiyor neden sizce ?

    arkadaşlar kuşum kapı arasına sıkıştı, veteriner iç kanama geçirdiğini söyledi.. ventolin verip iç kanama durdurmaya yönelik iğne yaptı sonra eve gönderdiler. solunum problemi çekmeye başladı sonrasında. 4 yıldır bizimle ve aileden biri resmen. 1 haftadır onun için seferber olduk gitmediğimiz...
  10. B

    muhabbet kuşları neden kusar?

    merhaba muhabbet kuşum iki saat önce baya bir yem kustu hem de öğüre öğüre. şu ansa halsiz halsiz duruyor. yeminden yemiyor anca su içiyor. suyuna limon damlattım belki üşütmüştür diye ama cidden bir teşhis koyamıyorum. kursak mantarı desem kusmuk köpüklü değildi, sadece salya vardı ve biraz...
  11. D

    veteriner önerir misiniz?

    Merhabalar, erkek muhabbet kuşumu anüs kısmındaki kitleden dolayı tedavi ettirmek istiyorum. Pazartesi Zonguldak'ta balıkçı pazarının üstündeki veteriner tıp merkezinde röntgeni çekilecek ve ultrasona bakılacak. Kitlenin huyuna göre tedaviye başlanacak ama sizin önerdiğiniz Zonguldağa yakın veya...
  12. M

    Muhabnet kuşum nefes alırken ses çıkarıyor, zayıfladı, uçmakta zorlanıyor ne yapmaliyim?

    Muhabbet kuşum nefes alirken ses çıkarıyor sanki boğazından nefes aliyor gibi. Ses cikararak nefes alırken kuyruğunu da sallıyor. ben solunum yollari rahatsızlığı olduğunu düşünüyorum ama aldigimiz yerdeki uretim yapan adama söylediğimde normal dedi 4 yaşındaki kuş için. Videolarini link olarak...
  13. S

    Ikı ayrı muhabbet kuşumun dışkıları bugün böyle nedeni nedir?

  14. H

    kuşumda nefes alırken hırıltı ve hapşırma var(videolu)

    kuşumda iki gün önce başlayan arada hırıltılı nefes alma var bununla birlikte gün içerisinde art art da 5 10 kez hapşırıyo ve yutkunmuş gibi yapıp ağzını açıyo suyuna limon damlatıyorum bide marulu çok seviyo çok az miktarda marula limon damlatıp yediriyorum yem yemesinde enerjisinde hiç bi...
  15. L

    Kuşumun kanadındaki garip titreme ve garip dışkı

    Arkadaşlar merhaba kuşumun dışkısı sürekli resimdeki gibi veterinere götürdüm yemi kabuklu vermeyin kabuklu olduğu için çok su içiyordur ondan sulu dışkısı felan demişti şimdi kabuksuz yem veriyorum bayadır dışkısı hala resimdeki gibi Veteriner’in pek bir şey anladığını düşünmüyorum bu yüzden...
  16. Cilempinar

    Muhabbet kuşumun ilk yumurtaları

    Merhaba arkadaşlar kuşum ilk 14 aralıkta yumurtladı 18 aralıkta 3 yumurtası oldu tertemiz baktığı yumurtalar şimdi pislik içerisinde size 2 sorum olacak 4. Yumurta 9 günden sonra oldu ve kan yoktu şuan kan var ilk yumurta kırılmış sandım ama hiç kırılma yok nedir bu herhangi bir sorun olur mu ?
  17. T

    Muhabbet Kuşu Garip Sesler Çıkartıyor.

    Merhabalar, Kuşum 1 gündür akşamları artarak bu sesi çıkartıyor. Sorun ne olabilir ? Aşağıdaki link ile videoya ulaşabilirsiniz..
  18. T

    Muhabbet kuşu korku

    Bu gece sabaha karşı eve bir kedi girdi muhabbet kusumun bir tanesinin sesine uyandım ve sok oldum. Ben karanlikta kaybolduğu için viyakladigini düşünüyordum çünkü kafesin kapısı açıktı. Fakat içeri kedi girmis ve agzindaydi evin içinde kovaladik fakat kedi kusumu alıp kaçtı camdan. Çok üzgünüm...
  19. B

    Kuşumun burnu tıkanmış sanırım?

    Forumda yeniyim bir kaç haftadır araştırma yapıyordum bir çözüm yolu bulamadım. 7 senelik muhabbet kuşum gayet sağlıklıyken 1 ay tatile gidip geldiğim zaman nefes alışında anormallikler oluştu. (Bu süreçte ailem tatile gitmedi kuşa baktılar) nefes verirken kapı gıcırtısı gibi bir ses çıkartıyor...
  20. H

    Muhabbet Kuşum konuşmuyor

    Merhaba benim Muhabbet kuşum 8 aylık tırnağı uzadığı için petshopa götürdüm tırnağını keserken canlı olan tırnağıda kesti 3-4 saat kanadı neyse ki kanamayı durdurdum.Fakat artık konuşmuyor yanıma geliyor omzumda duruyor ama 1 kelime dahi etmiyor.Kafesinde zili var konuşursa ancak ziliyle...
Üst