1. Y

    Muhabbet kuşu ayak mantarı şüphesi

    Merhaba arkadaşlar ben muhabbet kuşu aldım iki gün önce kuşun ayağında beyaz çizgiler olduğunu farkettim bunlar normalmi yoksa mantarmı fotolar aşağıda yardımcı olursanız sevinirim
  2. B

    Ceresindeki lezyon mantar mı ? Cinsiyeti dişi mi?

    Merhabalar yıllar önce bu site sayesinde eğittiğim muhabbet kuşumun yanına eş aldım dişi olduğunu sağlıklı olduğunu söylediler rica etsem anlıyanlar bakabilirlermi ayrıca tahminen kaç yaşında . Ceresinde mantara benzeyen bişi var ama normal dediler
  3. S

    Gaga içinde mantar? (FOTOLU)

    Merhaba arkadaşlar, yardımınıza ihtiyacım var... Muhabbet kuşum 10 yaşında. 2 hafta önce durgun, biraz zayıflamış olduğunu fark ettim. Salıncağında tüylerini kabartıp uyuyordu ve yem yemiyordu (ondan önce de yemi ağzında geveleyip kırmadan geri çıkarıyormuş). Hemen şırıngayla yumurta maması...
  4. Cücükvetavuk

    Sanırım mantar oldu

    Merhaba arkadaşlar cücük ve tavuk adında 2 tane erkek muhabbet kuşum var kafesleri ayrı 2 hafta önce kuşlarımda bit (parazit deniliyor sanırım) tespit ettim sürekli gittiğim bir kuşçudan exobit diye bir ilaç aldım kafeslerini dezenfekte edip kuşları bir kaç kere düzenli olarak yıkadım çok şükür...
  5. M

    Mantar mı ? yoksa kızışmış mı?

    Bir kaç hafta kendi hallerine bıraktım biraz ilgilenmek istedim kızımın burnunu böyle gördüm hiç yavru aldığım bir çiftim olmadı sizce kızım hasta mı?
  6. P

    Muhabbet kusu mantar hastalığı

    Arkadaşlar iyi akşamlar. Muhabbet kuşumun gagasında mantar başlangıcı mi var bir bakar misiniz ? Ilk kez kuş besliyorum daha 2 3 haftadır bende yaşıyla ilgili de yorum yaparsanız çok sevinirim.
  7. B

    Muhabbet kuşum mantar mı?

    Merhabalar, benim kuşum bir yıla yakındır eskisi gibi değil. Hep hasta ve neyi var tam olarak bilmiyoruz. İlk gagasının kenarında kabuk gibi bir şeyle mantar olduğunu öğrendik. Oksijenli su ve mantar kremi ile geçirdik fakat bilgimiz olamadığı için tedaviyi kısa tuttuk aksine kremin 15 20 gün...
  8. muhabbetkusumhasta12

    Kuşumun ayağında mantar mı var?

    Bugün kuşumun tüneğinde ve kafesininin demirinde beyaz toza benzeyen şeyler gördüm. Ayağının altının fotoğrafı var. Acaba mantar mı? Ne yapmalıyım?
  9. B

    Solunum yolu problemi

    Muhabbet kuşum erkek, 4 yaşında. Son 4-5 gündür yanına çok çok yaklaşırsam duyabildiğim kısık sesli ıslık gibi bir ses çıkarıyordu. Bu akşam farkettim ki kuyruğunu aşağı yukarı sallıyor ve gagasını oynatıyor. Tüy kabartma, halsizlik, yem yememe gibi durumların hiçbiri yok, hala hareketli...
  10. Z

    Mantar mı?

    Kuşum 2 yaşında bir dişi. Kızışmış mıdır mantar mıdır içime bir kuşku düştü, yardımcı olabilecek var mı?
  11. K

    Muhabbet kuşumda mantardan sonra uçamıyor

    1 yaşında muhabbet kuşum var ve ilerlemiş bir mantar problemi vardı vazelin ve oksijenli su kullanarak 1 hafta kafeste tutmak suretiyle tedaviyi tamamladım kuşumun mantar problemi geçti ama şimdi ise uçamıyor çözümlerinizi bekliyorum. https://photos.app.goo.gl/u4jq7JBP3rEhWQab8
  12. H

    Muhabbet kuşu mantar

    Muhabbet kuşumda tahminimce mantar var öncesinde 2 farklı veterinere danıştım teki crystalin solüsyon uygulayın ve suyuna biraz o solüsyonu katın yeterli olur demekten ileri gitmedi diğer doktor da kendisine ulaşıp herhangi alışverişte bulunmadığım için iletişimi whatsapptan engelledi. Ceresinin...
  13. sym.kpdn

    Muhabbet kuşumun ishal olup olmadığını anlamıyorum hangi ilacı kullanmalıyım

    Arkadaşlar merhaba , kuşum ishal ama beyaz kısmı sıvı şeklinde bi topluyor ertesi gün gene ishal bende bu süreçte sadece aspur yem oranını artırdım vitamin takviye yaptım ama bi kendini toplayamadı bir yandan gagasında mantar olduğunu fark ettim travazol krem kullanıyorum o mu etkiliyor kuşumu...
  14. Tunç

    Mantar mı?

    Arkadaşlar merhaba. Eve yeni geldim kuş yemek yememiş. Kursağı da nerdeyse boş. Dal darı bile verdim 1-2 kere gagaladı. Ceresi bana biraz farklı geldi. Sizce Gaga mantarı var mı
  15. D

    Muhabbet kuşumun ayağında bir şey varmı

    Merhaba. Bu fotoğrafın benzerini pet shoba gösterdim (veteriner bulamadığım için) o da dediki ayağında falan mantar var bende tamam dedim aldım avipomu 5 gün falan sürdüm hatta konu açmıştım kokusundan dolayı ama bir değişiklik olmadı sonra ben bunu araştırmaya başladım KUŞ 3-4 SENEDİR BİZDE ve...
  16. G

    4 Aydır Süren İshal ve Mantar

    Merhabalar benim sağlıklı 4 muhabbet kuşum vardı. Anne, baba ve 2 de çocuk. Bundan yaklaşık 1 yıl önce petshop a yem almak için gittiğimde orada hasta bir kuş görmüş hemen veterinere götürmüştüm. Fakat veteriner kanatlı hayvanlardan pek anlamadığı için vitamin verip yolladı, bende kanatlılarla...
  17. littlewarrior

    kuşumun gagasında mantar var gibi,

    Bundan birkaç hafta önce kuşumun gaga birleşim noktasında et parçası benzeri bir şey farkettim ve videoya alıp vete götürdüm, evim uzak olduğu için ve öğrenci olduğum için önce kafesiyle götüremedim. Vet, mantar olmadığını uyuz olabileceğini, gözüne ayağına yayılırsa getirmem gerektiğini söyledi...
  18. U

    Kuşumun kanadında bir sorun mu var?

    Merhaba kuşumun kanadının bir köşesinde resimdeki gibi bir açıklık fark ettim bugün.Kuşum şu an tüy dökümünde bu durum tüy döküm zamanı normal midir ?ilk tüy dökümünü 1.5-2 ay önce gerçekleştirdi bu kadar kısa zamanda tekrar tüy dökmesi normal midir?Mantar gibi bir rahatsızlığı olabilir...
  19. G

    Kuşum çok hasta

    Arkadaşlar 3-4 yaşlarındakı dişi muhabbet kuşumun yüzündeki tüyler dökülüyor ve gagasının yanında bir et parçası gibi bir şey çıktı mantar dedilerbir krem kullandım(trysid gibi bir şeydi adı bir de fusidas) işe yaramadı ve yüzü çok kaşınıyor sürekli bir yerlere sürtüyor. Bir de 3 aydır falan...
  20. M

    Uzun gaga ve mantar nasıl tedavi edilir ?

    S.aleyküm Muhabbet kuşumda resimde görüldüğü üzere anormal gaga uzaması ve mantar bulunuyor. Tırnak makasıyla biraz olsa kestim yemek yiyebilmesi için kestiğim bölüm sert değildi kolay kesildi. Bunun tedavisi hakkında yardımcı olabilir misiniz ? Terramycin merhem iyi gelir diyenler var ama ben...